גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

יובל נתן

העורך הראשי והמנכ"ל של Mako, פורטל התוכן של זכיינית ערוץ 2 קשת. משמש בנוסף גם כעורך ערוץ ביפ.

עוד כתבות

מנכ"ל פרטנר איציק בנבנישתי בהשקת הטלוויזיה /צילום: אמיר גוטפריד

מנכ"ל פרטנר: פרטנר TV הגיעה ל-30 אלף לקוחות

איציק בנבנישתי אמר את הדברים באירוע שבו השיקה פרטנר TV ערוץ צחוק ובידור חדש בשם "קטעים פה", שישודר באפיק 15 בשירות, יכלול תוכניות וסדרות ישראליות מקוריות ויופק ע"י טדי הפקות ויובל נתן

יובל נתן / צילום: רונן אקרמן

בשורה לתעשייה? שירות הטלוויזיה של פרטנר יכלול "ערוץ צחוק"

מדובר בערוץ שיכלול גם הפקות מקור מקומיות, למרות שפרטנר אינה מחויבת לכך רגולטורית ■ הערוץ יופק ע"י טדי הפקות, ובראשו יעמוד יובל נתן ■ מיזם הטלוויזיה של פרטנר יושק עד סוף החודש הנוכחי

הטלוויזיה לא מתכננת למות כל-כך מהר

בניגוד לשמועות - הטלוויזיה לא מתכננת למות, אם כי תנאי המחיה שלה ישתנו ■ הדיגיטל כאן כדי להישאר, אך התעשייה ברובה לא מבינה איך בדיוק זה קשור אליה

אורי רוזן יחליף את יובל נתן כמנהל וכעורך הראשי של מאקו

‎‎בתפקידו האחרון שימש רוזן כממלא-מקום מנכ"ל חברת החדשות של ערוץ 10, עד להתפטרותו בנובמבר אשתקד, על רקע המאבקים בעניין סגירת הערוץ‏

יובל נתן עוזב את אתר mako: ימונה למנכ"ל Screenz

Screenz היא חברת הקרוס-מדיה של קשת ‎‎ו-‏The Box‏ ■ בקשת עשויים למנות לתפקיד המנהל והעורך הראשי של mako איש תקשורת בכיר מחוץ לחברה‏

אתר מאקו הגיע למיליון גולשים ביום חול

מנכ"ל קשת: "המספר הזה, של מיליון גולשים בימי חול, היה כתוב על הלוח כיעד לפני מספר שנים, אבל אז זה נראה כל-כך רחוק עד מעורר פליאה"

לפני כולם טלוויזיה בדיגיטל: קשת משיקה את אפליקציית מאקו TV

‎הצופים משתנים, ועכשיו גם גופי הטלוויזיה בישראל מיישרים קו: קשת משיקה את מאקו ‏TV‏ - אפליקציה שלא תגרום לצופים לוותר על הפריים-טיים אבל תצבע אותו בצבעי דיגיטל ■ יובל נתן, מנכ"ל מאקו: "זה לא פוגע ברייטינג - להפך"

mako יאפשר לגולשים להעביר דיווחי וידיאו חיים

האתר מבית קשת משיק אפליקציית מובייל שתאפשר לגולשים להעביר למערכת האתר תיעוד של אירועים חדשותיים, עוולות ואייטמים מעניינים ■ skooper מאפשרת העברת קטעי וידיאו בשידור חי, תמונות סטילס ושליחת מייל למערכת mako

מה עומד מאחורי המעבר של יעקב אילון למאקו?

כפי שנחשף ב"גלובס", אילון יקים במאקו מערך חדשות, שאמור לכלול פעילות וידיאו נרחבת ■ במאקו טוענים כי מדובר בחומרים שיתווספו לאלה של חברת חדשות 2 ■ התחרות בזירת החדשות באינטרנט מקבלת זריקת מרץ - מה השלב הבא?

שלומית אברהם מונתה לעורכת אתר mako של קשת

אברהם, עורכת mako חדשות, תחליף את אסף מצנע שפורש לאחר 6 שנים

לאחר 6 שנים: אסף מצנע פורש מתפקידו כעורך אתר מאקו

מצנע היה אחראי להקמת אתר מאקו, שהחליף את האתר של קשת ■ אחד מהישגיו היה הקמת מחלקת הסושיאל באתר ■ "אני ומאקו מוכנים לצאת לדרכים חדשות"

קשת ודה בוקס הקימו חברה שתפתח מוצרי דיגיטל לטלוויזיה

חברת Screenz מתכוונת להציע מוצרים כמו אפליקציית המשחק בשידור חי של "אל תפיל את המיליון", לצד פיתוח של פעילות אונליין כמו ב"כוכב נולד" ו"האח הגדול"

רוית אלמוג מסיימת את תפקידה כמנהלת ערוץ 24

תמונה לסגנית מנהל קבוצת mako, חטיבת הניו-מדיה של זכיינית ערוץ 2 קשת

קשת מעלה אתר חדש למותג "ביפ" בהשקעה של 2 מיליון שקל

בפלטפורמה האינטרנטית החדשה מתעתדים בביפ לשדר תכנים חדשים וישנים של הערוץ במשך 24 שעות ביממה, ולמעשה להוות "ערוץ טלוויזיה לכל דבר"

"פירמה": mako משקיע 700 אלף שקל במגזין אופנה אינטרנטי

רכש את המגזין "‏‏Fashion Forward‏" ■ מנכ"ל ועורך mako, יובל נתן: "mako מתעתד להשיק מספר אתרי לוויין, שיהוו למעשה בוטיקי תוכן"

יורד מהאוויר אך לא נמחק: ביפ יהפוך לרצועת לילה בערוץ 2

קשת חשפה את אסטרטגיית המותג "ביפ" לאחר ירידתו מ-HOT ■ תשקיע ב-2011 כ-15 מיליון שקל במותג, שיכלול רצועת טלוויזיה בימי שישי, אתר אינטרנט, חברת הפקה ומועדון סטנד-אפ

מנכ"ל HOT: "קשת בחרה להילחם ולהפיץ שמועות על ביפ"

הרצל עוזר במכתב לעובדי HOT בעקבות ההחלטה על הורדת ערוץ ביפ והחלפתו בערוץ Comedy Central: "ערוץ הקומדיות לא יורד מהמסך אלא רק משנה את פניו, והוא רק ישתפר" ■ "פגיעה ביצירה הישראלית? ההיפך הוא הנכון"

משבר ביפ מחריף: האם HOT תוריד גם את ערוץ "האח הגדול" ואת כל תכני קשת משירות ה-VOD?

(עדכון) - HOT מורידה את ערוץ ביפ מבית קשת ותעלה במקומו את "קומדי סנטרל" ■ לא מחדשת את החוזה מול קשת על ערוץ 20 וה-VOD ■ עורך ביפ: "לא האמנתי שב-‏HOT‏ יבגדו באמון של מאות אלפי לקוחות"‏ ■ HOT: "מדובר במהלך כוחני של קשת" ■ מועצת הכבלים: "נבחן לאפשר התנתקות מ-HOT ללא קנס"

"קשת תמשיך לשדר את 'ביפ' גם אם HOT לא תאריך את החוזה"

יובל נתן, מנהל ערוץ ביפ, הציג היום את לוח שידורי הערוץ לחצי השנה הקרובה ■ מדובר בלוח המבוסס על הפקות מקור, אשר הושקעו בו 4 מיליון שקל

"הפעילות של mako סביב התוכנית 'האח הגדול' היתה מבריקה"

כך טוען אוליביה ג'רס, מנכ"ל חטיבת המותגים בענקית התוכן אנדמול ■ בראיון ל"גלובס" הוא מדבר על מודל ההכנסות בתחום הדיגיטלי - ומספר על הלהיט החדש של אנדמול, "Married on Myspace", שמגיע לישראל