המהלך הוא חלק מהעברת הפוקוס לפלטפורמות הדיגיטליות, והוא כולל השקת פלטפורמת תוכן חדשה שתשרת את כל מותגי הקבוצה, כולל "את" ו"השולחן", בהשקעה של כ-4 מיליון שקל • המו"ל יובל סיגלר: "על-מנת להישאר רלוונטיים עלינו להתאים את עצמנו למציאות ולפתח מקורות הכנסה וצמיחה חדשים ומגוונים"
טן-ברינק שימש בעבר כמבקר הטלוויזיה של "ידיעות אחרונות" וכעורך המגזין "רייטינג" ולאחרונה ערך את תוכניתה של לוסי אהריש בערוץ רשת 13 • מו"ל "טיים אאוט" יובל סיגלר: "ירון הוא האיש הנכון בזמן הנכון"
מיזם "השולחן" מבוסס על שני מגזינים ותיקים, "דרך האוכל ו"על השולחן", שנרכשו לאחרונה ע"י יובל סיגלר, ויכלול מגזין חודשי ואתר אינטרנט • עפ"י הערכות, היקף השקעה במיזם הוא כ-3 מיליון שקל
סיגלר הודיע היום לדירקטוריון מוניטין-גלובס על רצונו לפרוש מהתפקיד על-מנת להתמקד בפיתוח עסקיו הפרטיים בתחום המגזינים והדיגיטל ■ אלונה בר און, יו"ר הדירקטוריון, תשמש כמנכ"לית בפועל של "גלובס" עד לגיוס מנכ"ל קבוע
מו"ל "גלובס", יובל סיגלר, במייל לעובדים: "משוכנעים שהיא תוביל את מערכת 'גלובס' להישגיות ומצוינות"
פרישת בר זיו, המשנה למנכ"ל לענייני סחר - על רקע העברת השליטה ב"גלובס" לבעלים החדשים, שהושלמה לפני שבועות אחדים
בר און במכתב לעובדי "גלובס": "יש לנו כעת הזדמנות נדירה להצעיד את 'גלובס' לעבר עתיד דיגיטלי המשתנה תדיר, להגדיר מחדש אותו ואת תפקידו, כך שמחד ימשיך להיות כלי תקשורת מרכזי ובעל השפעה בזירה הכלכלית ובזירה הציבורית בישראל, ומאידך תישמר עצמאות המערכת העיתונאית"
GlossyBox הוא מיזם קוסטמיקה אינטרנטי המציע לנשים "קופסת הפתעות" הכוללת מוצרי טיפוח בהתאמה אישית ■ סיגלר, שנחשב היום למו"ל המגזינים הגדול בישראל, מחפש לייצר סינרגיה עם פעילות מגזין "את"
מו"ל "טיים אאוט" רכש את המגזינים "את" ו"ביג טיים" תמורת כמיליון שקל ■ ב-1 ביולי יוציא את מגזין "את" במתכונתו החדשה ובהמשך יוציא לו גרסה דיגיטלית
המגזין "גלילאו צעיר", שנחשב לנכס מבוקש, יימכר לסמנכ"לית מוטו, שירי אביב ■ בסך-הכול נמכרה הקבוצה בסכום האופטימלי שהוצע - 1.1 מיליון שקל
המשמעות: חשש כי מגזיני הקבוצה לא יצאו בחודש הבא ■ העובדים מתנגדים נחרצות למכירת המגזינים ל"תכלת" מקבצת אחוזת הירש, המחזיקה גם ב"מעריב"
גולדבלום, אחיו של מו"ל "מעריב" ו"מקור ראשון" שלמה בן-צבי, מתנגד להמלצת מפרקת "מוטו" למכור את קבוצת המגזינים למו"ל "טיים אאוט" יובל סיגלר
כך המליצו מפרקי הקבוצה ■ מו"ל "טיים אאוט", יובל סיגלר, הציע לקנות 9 מגזינים והתחייב להעסיק לפחות 24 עובדים מתוך כ-60 למשך שנה ולא להרע את תנאיהם
שני המציעים הם היחידים שהציעו רכישה של קבוצת המגזינים כולה, ועל כן נבחרו ע"י המפרקת עו"ד רחל כרמי כמועמדים הסופיים בהתמחרות
עוד מתעניינים בקבוצה: יובל סיגלר, מו"ל "טיים אאוט", ורו"ח אבישי עובדיה
הערכה: "ג'רוזלם פוסט" הציע לרכוש את העיתון כולו ונחשב למועמד רציני לזכות בו ■ עוד בין המציעים: מו"ל "Time Out" יובל סיגלר, חביב שמעוני ויצחק בן-חמו
אילן ציוניטיים אאוטלי-אור אברבךמגזיניםמוטו תקשורתפיטוריםפירוק חברהרו"ח אבישי עובדיהשלמה בן צבי