חנויות הכלבו והדיסקאונט ירכזו את מירב הקונים, כש-66.3% מהנסקרים אמרו כי יפקדו אותן ■ רבות מהחנויות יפתחו את דלתותיהן בחג ההודיה בחצות ■ 27% מסרו כי יבצעו את קניותיהם באינטרנט
הקבוצה הצהירה שוב כי בכוונתה להרחיב את תחומי הפעילות לתקשורת ולפיננסים ■ תמכור פוליסות ביטוח באמצעות מועדון 365, ואף שוקלת להכניס שותף אסטרטגי לרשת הכלבו שיחזיק עד 20% מהמניות
הסניף ישתרע על 1,500 מ"ר ויכלול את כל מחלקות הכלבו של הרשת ■ בעבר פעל סניף של הרשת בקניון, אך הוא נסגר לפני 5 שנים
בשורה התחתונה חותמת הקבוצה את הרבעון עם הפסד של 2.9 מיליון שקל ■ השיקה מחדש את הסניף בדיזנגוף-סנטר בהשקעה של 12 מיליון שקל ■ המנכ"ל רמי שביט: לא נבצע יותר רכישות של פעילות יצרנית
JC Penneyאולף שולץאמזוןארה"בהקורונה הכלכליתחנויותחנויות סטוקפוקסקמעונאותקניונים