מחירי כלי הרכב החדשים ממשיכים לטפס, והפעם טויוטה מעדכנת את המחירונים כלפי מעלה • בתחילת השבוע פורסם בגלובס כי גם מותג הרכב הסיני GEELY מייקר שורת דגמים באלפי שקלים • יבואנים נוספים: עליית מחיר היא רק עניין של זמן
איזה השפעה יש לפקקים בשרשראות האספקה הגלובליות כתוצאה מהקורונה על תעשיות שונות? • נושא זה עמד בבסיס פאנל שהנחה אורן דורי בכנס "כלכלה בטלטלה" של גלובס
דני שביט מנכ"ל לובינסקי אמר בוועידת הרכב של גלובס כי בתקופה הקרובה "דה-פקטו לא ייכנסו הרבה רכבים לישראל, כי אין מלאי" • עוד הוסיף שביט כי "כשהצרכן מגיע לרכוש רכב, הוא קודם כל שואל אם יש דגם חשמלי של הרכב שהוא ראה"
המהלך הוא חלק מההחלטה האסטרטגית של הונדה להפסיק את ייצור הרכב שלה באירופה ולהתמקד בשוק האמריקאי • נכון להיום אין עדיין החלטה של החברה האם ומתי לייצא לישראל את הדור הבא של הסיביק המשפחתית, שנמכרת בארה"ב • וגם: חברת לובינסקי פתחה את ההזמנות המקוונות המוקדמות לדור החדש והמשודרג של רכב הפנאי החשמלי MG ZS • השבוע בעולם הרכב
חמישה חודשים לאחר שקיבלה רישיון לאספקת חשמל, חברת סלקום אנרג'י, שמשותפת לסלקום ולמשק אנרגיה, חתמה על חוזה מול קבוצת הרכב לובינסקי לאספקת חשמל בהיקף של כ-2.5 מיליון שקל בשנה • בלובינסקי צופים כי צריכת החשמל שלהם צפויה לעלות לאור הרחבת פעילותם בתחום הרכבים החשמליים
ענף הרכב הישראלי השמרן מגלגל כ-40 מיליארד שקל בשנה מרכבי בנזין ודיזל ונמצא כיום נמצא בנקודת מפנה לנוכח המעבר המואץ לחשמל • אילו מהלכים "חשמליים" יבצעו היבואנים השונים בחודשים הקרובים ואיזה דגמים חדשים ינחתו אצלנו
הג'יפון החדש ישווק באון-ליין ויוצע עם מנוע בנזין או דיזל במחיר שמתחיל ב-128 אלף
הוועדה המקומית לתכנון ובנייה ת"א צפויה לדון השבוע בתוכנית להקמת מגדל משרדים בגובה 45 קומות במתחם המפעל המפורסם • כחלק מהתוכנית צפוי מבנה שנוצר במקום להישמר
המותג טופל עד כה במשרד הפרסום לעומק התודעה, אך לאחרונה קיבלה את הזיכיון לשיווק קבוצת לובינסקי, וכעת גם תקציב הפרסום מחליף ידיים
היבואנית החדשה, שמייבאת גם את פיז'ו וסיטרואן, מקימה אולם תצוגה מרכזי חדש בשורק ותתחיל לשווק לקראת בסוף השנה דגמי פלאג-אין
הזיכיון יעבור לחברת לובינסקי, יבואנית פיז'ו סיטרואן, לאחר שהחברה האם של אופל ניהלה מגעים עם כמה יבואנים בישראל • קבוצת שלמה החזיקה בזיכיון מאז 2010
רכב הפנאי הסיני הראשון בישראל מגיע עם אחריות מורחבת, שחווק דיגיטלי ומחיר שמתחיל ב-99 אלף שקל
באיחור מסוים אחרי שאר העולם, לובינסקי משיקה רשמית בישראל את מותג רכבי היוקרה DS, עם דגמים אופנתיים וסופר מאובזרים שיתחרו ראש בראש מול אאודי, BMW, לקסוס ואחרות
זאת חודשים ספורים לאחר שאיבד את תקציב כלמוביל לטובת משרד הפרסום של גדעון עמיחי
בעלי יבואנית הרכב לובינסקי נפרד מהחזקתו בעסקה מחוץ לבורסה במחיר כפול מזה שבו נרכשה - 60 מיליון שקל
באיחור מסוים אחרי שאר העולם, לובינסקי משיקה רשמית בישראל את מותג רכבי היוקרה - DS, עם דגמים אופנתיים וסופר מאובזרים שיתחרו ראש בראש מול אאודי, BMW, לקסוס ואחרות
גרסאות חדשות ומחירים נמוכים לדגמים פופולריים כמו פיג'ו 208 אוטומטי ב-83 אלף שקל וסיטרואן קקטוס ב-90 אלף שקל ■ כך תנסה לובינסקי לכבוש את שוק הרכב הישראלי
ההלוואה לעסקי הרכב והנדל"ן של הקבוצה ניתנה ל-8 שנים כנגד שיעבודים וביטחונות ■ מנור העמיד לאחרונה על המדף את החזקותיו בחברת הנדל"ן צמח המרמן, והוא עשוי למכור גם את מניותיו בבנק אגוד
מנור, בעלי יבואנית הרכב לובינסקי, מחזיק 26% ממניות צמח המרמן בשווי של כ-47 מיליון שקל ■ לשותפיו בחברה, משפחות פייגלין ובן אברהם, זכות סירוב ראשונה
המשרד מטפל במותג משמעותי נוסף של קבוצת לובינסקי - פיג'ו ■ תקציב סיטרואן, שהיקפו כ-17 מיליון שקל, עוזב את פוקס&פרנדס שטיפל בו בשנתיים האחרונות