חברת בגדי יוגה ופילאטיס קנדית
בתקופה שבה השפה השיווקית השלטת מבוססת על "כולנו יחד", צצים כמה מהלכים מבוססי התאמה אישית במטרה למשוך את תשומת-הלב • הכלים הטכנולוגיים החדשים מאפשרים לשכלל את הפנייה לצרכנים, אך במקביל עולה שאלת השמירה על הפרטיות
בפלטפורמת המסחר איטורו (eToro) יצרו מדד הכולל את 10 מניות מותגי הספורט הבולטים, מבוסס שווי שוק, ובחנו את ביצועיו בשנים שבהן היה קיץ עמוס באירועי ספורט - 2016 ו־2021 • הם מצאו שבחודשים יוני עד אוגוסט מניות התחום הציגו ביצועי יתר ביחס למדדים המרכזיים
סיום הרבעון המרשים בוול סטריט מגדיל את תיאבון המשקיעים לעוד • יש גם חששות ממימושים ומהאינפלציה הדביקה • אבל למרות אי הוודאות, אנליסטים בכירים בוול סטריט מצביעים על שלוש מניות בעלות איתנות פיננסית מרשימה, סיכויי צמיחה גבוהים ויתרון תחרותי
בקבוצת אירני, שקיבלה את הזיכיון הבלעדי למותג בגדי הספורט הקנדי לולולמון בארץ, מציינים כי מחירי הפריטים בישראל יהיו גבוהים ב-5% מהמחיר בארה"ב • רשת הסופרמרקטים קינג סטור, הפועלת בעיקר בחברה הערבית, פותחת סניף חדש בקניון קריית הממשלה ברמלה בהשקעה של 15 מיליון שקל • אירועים ומינויים
יותר ויותר חברות בעולם מבינות שסביב מכירת מוצריהן מתקיים שוק משני, ומחליטות לקחת עליו בעלות • איקאה, זארה ולולו למון מציעות למכור אצלן פריטים משומשים, וולמארט פתחה מרקטפלייס יד שנייה, ובסט ביי מוכרת ללקוחות קרטונים למשלוח פסולת אלקטרונית
בשנים האחרונות חל זינוק ברמת הפופולריות של אופנת האקטיב בעולם, כשגם מותגי יוקרה כמו פראדה וגוצ'י מצטרפים למגמה • במקביל, סלבריטאים רבים מתעדים את עצמם לובשים את האופנה הזו ביומיום ומעלים את המודעות לתחום • כעת מגיע תורה של ישראל, עם כניסתם לארץ של המותגים הבינלאומיים אלו יוגה ולולולמון. כיצד זה ישפיע על השוק המקומי?
המותגים לולו למון ו-alo yoga הפכו בישראל למדים הבלתי רשמיים של חדרי הכושר, זאת למרות שאין להם (עדיין) אף חנות פיזית אחת לרפואה • איך זה קרה, והאם הטרנד ימות ברגע שהם יעשו עלייה?
המותגים לולו למון ו-alo yoga הפכו בישראל למדים הבלתי רשמיים של חדרי הכושר, זאת למרות שאין להם (עדיין) אף חנות פיזית אחת לרפואה • איך זה קרה, והאם הטרנד ימות ברגע שהם יעשו עלייה? • הצצה למדד המותגים 2022 שיתפרסם ביום רביעי
קבוצת אירני קיבלה את הזיכיון למותג שמזה זמן מה ניסו להביא לארץ קבוצות אופנה אחרות
איך לולו למון מצליחה לקנות את ליבם של בני הנוער, ומה בעצם דור ה-Z והדור האלפא מחפשים במותג? איגוד השיווק קיים השבוע כנס בנושא • שותפות המו"פ מילניום פוד-טק תוביל את סבב הגיוס הקרוב של חברת תחליפי הביצים EGG'N'UP, וגם: קבוצת Geomatrix פותחת זרוע לטובת מיזמים מתחילים שאין בידם מימון • אירועים ומינויים
מה משותף למותג צידניות ולמותג בגדי יוגה? שניהם מותגי קאלט שחולקים אותה מערכת הפעלה בעלת שבעה מרכיבים - מאתוס, דרך בדלנות ועד טקסים • התוצאה היא חוויה רגשית כמעט דתית • המוצרים עצמם הם לפעמים רק בונוס נחמד
חנויות האופנה בארץ במשבר, אבל רשתות האופנה והקניונים מחזרות אחרי מותגים בינלאומיים, כדוגמת ענקית בגדי הפילאטיס לולולמון, שנציגה הגיע השבוע לפגישות בארץ • מה עומד מאחורי הפריחה של הלבשת הספורט, ומי מהחברות הזרות עוד עשויה לעשות עלייה?
לולו למון, ענקית בגדי היוגה והפילאטיס הקנדית, בוחנת הקמת פעילות בישראל ונמצאת השבוע בסבב פגישות בארץ עם שחקניות בענף
אדידסאולימפיאדהאולימפיאדת פריז 2024אופנהבגדי ספורטאירועים ומינויים פודטקמדד המותגיםמדד המותגים 2022קבוצת אירני