ליברה

המטבע הקריפטוגרפי של פייסבוקליברה

כתבות אחרונות

 
הפרסומת של אפליקציית Chik / צילום: צילום מסך מיוטיוב
בלעדי

המוצר של ליברה לצעירים הצליח להרגיז את חברות הביטוח הוותיקות

חברת הביטוח ליברה החלה לשווק כיסוי יומי לנהגים צעירים תחת אפליקציית Chik, גם אם הוריהם מבוטחים בחברות המתחרות • באותן חברות כבר נערכים לדחות תביעות שיגיעו מתוקף ביטוחי החובה, בטענה כי המבוטחים פעלו במרמה כדי להוזיל פרמיות • רשות שוק ההון: "הפוליסה נבדקה ואושרה"

רועי ויינברגר 12/03/2024
אדיר מילר בקמפיין מכבי שירותי בריאות / צילום: צילום מסך מיוטיוב

הילדותיות של אדיר מילר משגרת את קופת החולים מכבי למקום הראשון באהדה

דירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה מראה שמה שעבד עבור פרטנר, שופרסל ותלמה, עובד עכשיו עבור שטראוס - והפרסומת עם אילן פלד למילקי מתברגת במקום השלישי באהדה • יעל שלביה מסייעת לזכירות של ליברה

גלית חתן 29/02/2024
ליאור רז בקמפיין ביטוח ישיר / צילום: צילום מסך מתוך יוטיוב

מחכים לאחרי החגים: ההשקעה בפרסום צונחת השבוע ל-21 מיליון שקל

הפרסומת האהובה ביותר זה השבוע השני שייכת לאל על, חנן בן ארי והשף אסף גרניט - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • לפי נתוני יפעת, קשת 12 - שהופכת מערוץ משדר גם למפרסמת בעצמה - השקיעה 2.2 מיליון שקל עבור free TV ומאקו

גלית חתן 21/09/2023
אילוסטרציה: shutterstock

איזו חברת ביטוח מובילה בשירות ומי מצטיינת בפנסיה ובגמל?

רשות שוק ההון מפרסמת את מדד השירות לשנת 2022 בתחומי הביטוח והחיסכון הפנסיוני • מי משלמת תביעות הכי מהר, והיכן הסיכוי שהתביעה שלכם תדחה גדול יותר? היכן יענו לכם בזמן הקצר ביותר, ונגד מי התלוננתם הכי הרבה?

רועי ויינברגר 12/06/2023
תומר קפון בקמפיין ליברה / צילום: צילום מסך

כשמחירי הביטוח עולים, התחרות גדלה - והענף משתלט על הפסקת הפרסומות

בחברות הביטוח מציגים קו פרסומי קבוע ונוכחות רציפה על המסך, אך האהדה לפרסומות שלהן נמוכה יחסית - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת המושקעת ביותר השבוע שייכת ל־yes

גלית חתן 12/01/2023
מימין: אתי אלישקוב, ניצן צעיר הרים ואמיל וינשל / צילום: רמי זנרגר ואבי מועלם

מהפכה? בזמן שחברות הביטוח המסורתיות רק מתעצמות, מניות החברות הדיגיטליות צוללות

ליברה ו־ווישור אומנם מצליחות להגדיל את נתח השוק, אך מתקשות להרוויח והסבו הפסד של 60%־70% למשקיעים בהנפקותיהן • בכיר בענף הביטוח: "כשאין מודל עסקי שיודע להרוויח כסף, חברה לא יכולה להיות שווה הרבה" • וגם: המשפחה שהרוויחה מאות מיליוני שקלים ממכירת עסקיה לביטוח הדיגיטלי, וזאת שמופסדת בסכומי עתק

רועי ויינברגר 11/01/2023
רום סלע בקמפיין דיסקונט / צילום: צילום מסך

עם הומור ונוסטלגיה, הבנקים מנסים לגרום לנו לשכוח שהם מרוויחים כשהריבית עולה

קמפיין ההלוואה הגמישה של בנק דיסקונט נכנס היישר למקום הראשון הן בזכירות והן באהדה - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • שלושת הבנקים המתחרים מתברגים בדירוג עם הצעות למשכנתאות

גלית חתן 08/12/2022
הקמפיין של חברת הביטוח הראל / צילום: צילום מסך
מדד המותגים 2022 | מדד המותגים

חברות הביטוח נכנסו לכל תחום אפשרי והשתלטו על הפריים טיים

מהפך דרמטי התחולל בכל מה שנוגע לחברות הביטוח • הן אימצו אסטרטגיית שיווק חדשה, משקיעות בפרסום יותר מבעבר ונכנסות כמעט לכל תחום אפשרי, מאנרגיה מתחדשת ועד לאשראי חוץ-בנקאי • בית ההשקעות אלטשולר שחם רק במקום ה-193

רועי ויינברגר 03/08/2022
הקמפיין לטכנולוגיה של סייברוואן / צילום: יוטיוב
קשת 12 | ניתוח

סייברוואן התרסקה: השקעה נוספת של קשת בהנפקות טכנולוגיה נכשלת

עסקאות ה"ברטר" של קשת למתן זמן פרסום בטלוויזיה תמורת מניות נראו אשתקד מבטיחות, אך לאחרונה הן מאכזבות בזו אחר זו: ביטול הנפקת חברת תרופות הקנאביס EPM, הנפקת סייברוואן בנאסד"ק במחיר רצפה והקריסה במניית חברת הביטוח הדיגיטלית ליברה

שירי חביב ולדהורן 07/06/2022
יפעת בן דב ויינברג, סמנכ''לית השיווק של ליברה / צילום: איל יצהר

הניסיון של ליברה מראה שצעירים נרתעים משפה מקצועית ומעדיפים שיח פשוט

הדור הצעיר נוהג לבדוק בממוצע 2.6 הצעות של ביטוח רכב לפני קבלת החלטה, מספרת סמנכ"לית השיווק של ליברה, יפעת בן דב ויינברג • איזה שימוש נעשה במודלים של בינה מלאכותית, ואיך הצליחה החברה להשפיע על השוק • הזווית של סמנכ"לי השיווק בחברות הבולטות במשק

מיכל רז־חיימוביץ’ 09/03/2022
נועה קירל ולונאי בקמפיין yes / צילום: אוהד רומנו, מתוך הקמפיין ל־yes+

הצופים זוכרים את הפרסומת של נועה קירל ו-yes, אבל לא כולם מחבבים אותה

הרעש התקשורתי סביב הקמפיין ההומוריסטי של yes אמנם שכך אבל הוא עדיין מושך תשומת לב, כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • קמפיין חיסוני הילדים של משרד הבריאות הוא המושקע ביותר השבוע, אך מבחינת הצופים הוא נוחל הצלחה מוגבלת

ענת ביין-לובוביץ' 09/12/2021
אתי אלישקוב, מנכ''לית ליברה / צילום: אבי מועלם

הנסיקה המטאורית והחזרה לקרקע: האישה הראשונה של ענף הביטוח בראיון מיוחד

אתי אלישקוב, המנכ"לית ובעלת השליטה בחברת הביטוח הדיגיטלית ליברה, לא נלחצת מהחולשה במניה ("ליברה היא מרתון, לא ספרינט"), גאה בתרומתה למעמד האשה בענף השמרני, טוענת כי אצלה בחברה לא יהיו התנגשויות עם הדירקטוריון ומספרת על הכניסה המתוכננת לביטוחי חיים

רועי ויינברגר 03/12/2021
פאנל אסטרטגיות אמון בעסקים בוועידת אמון וכלכלה של גלובס / צילום: איל יצהר

יו"ר הבנק הדיגיטלי: "אחד הכשלים בישראל - חוסר אמון בעסקים ובממשלה"

שוקי אורן השתתף בוועידת האמון והכלכלה של גלובס ואמר כי בהחלטות הממשלה יש לא פעם חוסר שקיפות, וכי תפקיד המנהיגות הוא לחנך את הציבור לאמון • עו"ד טלי הדרי, פרופימקס: "הסכם טוב הוא כזה שלא משתלם להפר אותו, ומאפשר להסיט משאבים מתביעות משפטיות להשקעה בהתייעלות"

רועי ויינברגר 18/10/2021
אתי אלישקוב, מנכ''לית ליברה / צילום: אבי מועלם

מנצלים את הזינוק במניה: משקיעים ותיקים בליברה ימכרו החזקות בכ-100 מיליון שקל

עם המשקיעים הוותיקים בחברת הביטוח הדיגיטלית נמנים מיקי דורסמן, משפחת נוימן, חברת המימון מיכמן וכן שידורי קשת ודסק"ש

רועי ויינברגר 12/10/2021
אתי אלישקוב, מנכ''לית ליברה / צילום: אבי מועלם

"אמרו שאין לי סיכוי": אתי אלישקוב מספרת לראשונה על הדרך הארוכה של ליברה עד להנפקה הגדולה

למרות האזהרות, אתי אלישקוב עזבה את העבודה הבטוחה שלה, השקיעה את החסכונות וייסדה את ליברה - חברת ביטוח שנסחרת היום לפי שווי של כ-700 מיליון שקל • בשיחה עם ערן גפן היא מספרת על הדרך שעשתה ועל התמודדות עם מכשולים • מתוך הפודקאסט "חצי שעה של השראה"  

ערן גפן 08/09/2021
קמפיין חברת הביטוח ליברה / צילום: מתוך ערוץ היוטיוב הרשמי

עם רווח רבעוני של 1.3 מיליון שקל בלבד: ליברה כבר שווה 635 מיליון שקל

מניית חברת הביטוח הדיגיטלי של אתי אלישקוב טיפסה 33% מההנפקה בחודש יוני

רועי ויינברגר 25/08/2021

   123456   

   נמצאו 83 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 6