מותג המזגנים מוביל בזכירות זה השבוע החמישי - כך עולה מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת המושקעת ביותר שייכת לבנק הבינלאומי, עידו רוזנבלום ואילנית, אך היא לא נכנסת לדירוג, ובליברה מאמינים שגם מלך צריך משכנתה
הפרסומת האהובה ביותר שייכת למותג הוותיק תפוזינה - כך עולה מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • שתי המתחרות ביטוח ישיר וליברה עולות בפרסומות חדשות, והקמפיין המושקע ביותר שוב שייך ל־free TV - אך הוא אינו מתברג בדירוג
חברת הביטוח ליברה החלה לשווק כיסוי יומי לנהגים צעירים תחת אפליקציית Chik, גם אם הוריהם מבוטחים בחברות המתחרות • באותן חברות כבר נערכים לדחות תביעות שיגיעו מתוקף ביטוחי החובה, בטענה כי המבוטחים פעלו במרמה כדי להוזיל פרמיות • רשות שוק ההון: "הפוליסה נבדקה ואושרה"
דירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה מראה שמה שעבד עבור פרטנר, שופרסל ותלמה, עובד עכשיו עבור שטראוס - והפרסומת עם אילן פלד למילקי מתברגת במקום השלישי באהדה • יעל שלביה מסייעת לזכירות של ליברה
הפרסומת האהובה ביותר זה השבוע השני שייכת לאל על, חנן בן ארי והשף אסף גרניט - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • לפי נתוני יפעת, קשת 12 - שהופכת מערוץ משדר גם למפרסמת בעצמה - השקיעה 2.2 מיליון שקל עבור free TV ומאקו
רשות שוק ההון מפרסמת את מדד השירות לשנת 2022 בתחומי הביטוח והחיסכון הפנסיוני • מי משלמת תביעות הכי מהר, והיכן הסיכוי שהתביעה שלכם תדחה גדול יותר? היכן יענו לכם בזמן הקצר ביותר, ונגד מי התלוננתם הכי הרבה?
בחברות הביטוח מציגים קו פרסומי קבוע ונוכחות רציפה על המסך, אך האהדה לפרסומות שלהן נמוכה יחסית - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת המושקעת ביותר השבוע שייכת ל־yes
ליברה ו־ווישור אומנם מצליחות להגדיל את נתח השוק, אך מתקשות להרוויח והסבו הפסד של 60%־70% למשקיעים בהנפקותיהן • בכיר בענף הביטוח: "כשאין מודל עסקי שיודע להרוויח כסף, חברה לא יכולה להיות שווה הרבה" • וגם: המשפחה שהרוויחה מאות מיליוני שקלים ממכירת עסקיה לביטוח הדיגיטלי, וזאת שמופסדת בסכומי עתק
קמפיין ההלוואה הגמישה של בנק דיסקונט נכנס היישר למקום הראשון הן בזכירות והן באהדה - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • שלושת הבנקים המתחרים מתברגים בדירוג עם הצעות למשכנתאות
מהפך דרמטי התחולל בכל מה שנוגע לחברות הביטוח • הן אימצו אסטרטגיית שיווק חדשה, משקיעות בפרסום יותר מבעבר ונכנסות כמעט לכל תחום אפשרי, מאנרגיה מתחדשת ועד לאשראי חוץ-בנקאי • בית ההשקעות אלטשולר שחם רק במקום ה-193
עסקאות ה"ברטר" של קשת למתן זמן פרסום בטלוויזיה תמורת מניות נראו אשתקד מבטיחות, אך לאחרונה הן מאכזבות בזו אחר זו: ביטול הנפקת חברת תרופות הקנאביס EPM, הנפקת סייברוואן בנאסד"ק במחיר רצפה והקריסה במניית חברת הביטוח הדיגיטלית ליברה
הדור הצעיר נוהג לבדוק בממוצע 2.6 הצעות של ביטוח רכב לפני קבלת החלטה, מספרת סמנכ"לית השיווק של ליברה, יפעת בן דב ויינברג • איזה שימוש נעשה במודלים של בינה מלאכותית, ואיך הצליחה החברה להשפיע על השוק • הזווית של סמנכ"לי השיווק בחברות הבולטות במשק
הרעש התקשורתי סביב הקמפיין ההומוריסטי של yes אמנם שכך אבל הוא עדיין מושך תשומת לב, כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • קמפיין חיסוני הילדים של משרד הבריאות הוא המושקע ביותר השבוע, אך מבחינת הצופים הוא נוחל הצלחה מוגבלת
אתי אלישקוב, המנכ"לית ובעלת השליטה בחברת הביטוח הדיגיטלית ליברה, לא נלחצת מהחולשה במניה ("ליברה היא מרתון, לא ספרינט"), גאה בתרומתה למעמד האשה בענף השמרני, טוענת כי אצלה בחברה לא יהיו התנגשויות עם הדירקטוריון ומספרת על הכניסה המתוכננת לביטוחי חיים
שוקי אורן השתתף בוועידת האמון והכלכלה של גלובס ואמר כי בהחלטות הממשלה יש לא פעם חוסר שקיפות, וכי תפקיד המנהיגות הוא לחנך את הציבור לאמון • עו"ד טלי הדרי, פרופימקס: "הסכם טוב הוא כזה שלא משתלם להפר אותו, ומאפשר להסיט משאבים מתביעות משפטיות להשקעה בהתייעלות"
עם המשקיעים הוותיקים בחברת הביטוח הדיגיטלית נמנים מיקי דורסמן, משפחת נוימן, חברת המימון מיכמן וכן שידורי קשת ודסק"ש
אתי אלישקובביטקויןבלוקצ'ייןגיאוקרטוגרפיההפרסומות הזכורות והאהובותחברות ביטוחמטבעות דיגיטליים (קריפטו)פייסבוקפייסבוק נכנסת לקריפטופרסומות