על-פי מסורת "אדוורטייזינג אייג'", עם מדד הכולל 10 פרמטרים שונים, מגזין "פירמה" של "גלובס" יסמן לראשונה את משרד הפרסום של השנה ■ הדירוג ייחשף ב-24.9
במגזין "פירמה" הקרוב, שיופץ ב-24.9, ייבחר משרד הפרסום של השנה ■ 76% חושבים שמשרדי פרסום הם מקום עבודה מעניין, כמעט 50% טוענים כי שעות העבודה מטורפות
(עדכון) - אריק בן-זינו, מנכ"ל אלביט מסחר וקימעונאות, לא חושש להביא לישראל מותג שרושם צניחה במכירות ■ אומר בראיון בלעדי למגזין "פירמה" של "גלובס": "אצל הישראלים רוב ארון הבגדים מלא ב-70% מותגי בייסיק"
בין עשרות הידיעות על סכסוכים בין הכוחות הפועלים בתחום רכש המדיה, התפנינו לעשות קצת סדר בבלגן: מה יצר את מבנה השוק? למה אורן יוניוב חובר לאדלר-חומסקי? מאיפה נובע כוחו של מקאן - ולמה כולם כל-כך עצבנים?
אחרי שנותר בעל המניות הישראלי היחיד במשרד הפרסום JWT, מדבר דמבינסקי על הרצון להביא למשרד את אחד מ-5 המפרסמים הגדולים ■ "כמה האחוזים שלי שווים נדע כשאמכור את החלק שלי, ואני לא יודע מתי זה יקרה"
מהלך הפיכת העיתון ממותג חדשות כלכלי למותג תוכן כלכלי בא לידי ביטוי בעבודה מקיפה על המגזינים של העיתון: "מדד המותגים", "G", "ליידי גלובס" ו"פירמה"
מעצב-העל בראיון ל"פירמה מדד המותגים": "אני מדבר ללב האמריקני, הקישור שלי לארה"ב הוא רפלקס מותנה"
"מדד המותגים 2009" ייחשף לראשונה ב"ועידת תקשורת ונתח שוק" של "גלובס", ובאותו ערב יופץ בפורמט ספיישל מהודר, בשיתוף מגזין "פירמה", על נייר ממוחזר בסימן ה"ירוק" המאפיין את מרבית המותגים שנכנסו למדד
מלבד קרדיטים אלמוניים כמו "קידי קידודים" או הקדשות אישיות לאהובה בגוף פרק ב"גיבורים" - הסיפוק מגיע ממקומות אחרים, שמהם נולדים גם יצרים ומאבקים בין קבוצות שונות של מתרגמים
אילון על הרגולציה: "זה נראה כמו עיקרון בלתי נגמר שמה שעובד - צריך להרוס" ■ על האפשרות שיקום בישראל ערוץ חדשות: "זה דבר כל-כך טבעי כאן. אם מבשילים התנאים, אני שם"
כך טוען אמיר גיא, המנכ"ל המשותף של אדלר-חומסקי, בראיון אתו ועם אורי עיני היום במגזין "פירמה" ■ השניים, שגדלו בשלמור-אבנון-עמיחי, מספרים כי עמיחי אמר להם כי לא יוכלו לשמש כמנכ"לי המשרד - ולכן עברו לאדלר
מומחי שיווק מתפעלים: "זו הדגמה מרשימה של העוצמה הגלומה בשיווק על בסיס מסד נתונים" ■ ערן גפן, יו"ר Y&R אינטראקטיב: "ה-DNA של אובמה מתאים לאינטרנט: הוא טכנופיל אמיתי, חיית מדיה בכל רמ"ח אבריו"
(עדכון) - לוי: "כל מבצע שאני רואה ברשת אחרת, אני ישר מוריד את המחיר אצלי" ■ "שופרסל דיל ושופרסל שלי זה להכניס גול עצמי" ■ על תכנון חנות חדשה: "הקורנפלקס בכניסה, שהלקוח ייכנס, יפנק את הילד שלו, כי בדרך הילדים מבקשים, וכבר תהיה לו הרגשה טובה. אחר-כך אני שם את הירקות, אחרי זה משקאות. אצלי הוא ישים את השישייה קודם כל בעגלה" ■ ובינתיים: נמשך קרב התרנגולים בנשר
טמירה ירדני למגזין "פירמה": "כבר שנים שקשת מבקשת מאיתנו סיטקום חדש. מצאנו רעיון, ואנחנו בעיצומה של עבודה"
(עדכון) - הצצה אחרונה לראיון עם רני רהב שהתפרסם במגזין "פירמה", והפעם - חידוש המתקפה על הטוקבקיסטים רהב: "אם מישהו ירק באמצע דיזנגוף אני יכול לגשת ולהגיד לו, 'אדוני, זה לא תרבותי'. כאן אנשים נכנסים ומוציאים את האורגזמות החולניות שהיו להם באותו יום, בוס הכאיב להם או אישה כעסה עליהם או הוא רב עם המאהבת שלו - את כל הרוע הזה הוא מוציא בטוקבק"
רון מיברג, זאב חספר, יאיר רוה, רענן שקד ונוספים מטקבקים בעד ונגד
בנימין נתניהוהתקשורתחדשות 12טלוויזיהנגיף הקורונהעיתונאיםעיתונותפרסומותקמפייןקשת 12