מותגים

כתבות אחרונות

 

ניצחון המותג על המוצר

המסחור של מותגים מלמד כי כלכלת המותגים חשובה יותר מכלכלת המוצרים

ד"ר שמואל חרל"פ 31.10.2009

מחקר: הצרכן ברשת לא רוצה לתקשר עם המותג - הוא מחפש בעיקר הנחות

כך עולה ממחקר בארה"ב על פעילות שיווקית במדיה חברתית ■ צרכנים גם הביעו אדישות לגבי מותג שמנסה להתנהג כמו חבר שלהם באתרים חברתיים שונים

נועה פרג 27.10.2009

הרשות השנייה תאפשר לשבץ מותג בפרסומות יותר מפעמיים בשעה

השינוי הוא חלק מכללי מיקוד הרגולציה החדשים של הרשות, הכוללים גם את הסרת המגבלה הקיימת לפיה מותר לשדר רק שתי דקות קדימונים בשעה ■ בחברות המדיה מברכים על השינוי

ענת ביין-לובוביץ' 22.10.2009

יציבות בצמרת: קוקה-קולה, IBM ומיקרוסופט - המותגים השווים בעולם

בדירוג 100 המותגים המובילים של אינטרברנד אין הפתעות ■ המיתון והעידן הדיגיטלי יצרו תובנה חדשה: הנאמנות היא ערך עליון. מותגים שהשכילו לקבל נאמנות גבוהה מהלקוחות - כמו מקדונלד'ס למשל - שמרו על מיקומם בדירוג

שירות גלובס 22.09.2009

מותגי-העל העתידיים: מוצרי חלב מסעודיה ושוקולד לבנוני

חברת המיתוג וולף אולינס: אפקט נדידת העושר יביא לכך שמותגים מהשווקים המתפתחים יירשו את מקומם של המותגים האמריקניים

פייננשל טיימס ושירות גלובס 21.07.2009

אתגר היום שאחרי

ההיסטוריה מראה כי בזמני אי-ודאות בוצעו התזוזות הגדולות ביותר במעמד חברות בשוק

ניצה ששון 01.07.2009

שטראוס קפה מוחקת את המותגים "פלטינום" ו"ארומה" לטובת "קפה עלית"

תשקיע במהלך 8 מיליון שקל ■ במקביל משיקה 3 סוגים חדשים של קפה מיובש בהקפאה ■ מנכ"ל שטראוס קפה ישראל: "היעד הוא להגדיל את נתח השוק הכספי הכולל שלנו בקטגוריית הקפה הנמס מ-53% ל-57%"

אילנית חיות 22.06.2009

מחקר: הקיצוץ בהוצאות הפרסום פוגע במותגים בטווח הארוך

עפ"י המחקר, החברות ששמרו על רמת הוצאה אחידה ואף הגבירו את ההוצאה - איבדו נתח שוק מוגבל יחסית

אדוורטייזינג אייג' 04.06.2009

מותגי "מדבקה": עד כמה פרוץ השוק של מוצרי האלקטרוניקה בישראל?

מי שקונה DVD בתחנת-דלק או מסך פלזמה בסופר צריך לדעת: הוא עשוי לקנות מוצר צללים עם מותג "מדבקה", שלא מיוצר ע"י חברה בינלאומית ידועה ומתאפיין באיכות נמוכה

צחי הופמן ורועי גולדנברג 22.05.2009

המותגים המובילים ב-2008: גוגל, ג'נרל אלקטריק ומיקרוסופט

כך עולה ממדד 100 המותגים המובילים של BrandZ ; המותג קוקה-קולה יורד למקום הרביעי, והחברה הסלולרית צ'יינה מוביל מזנקת למקום החמישי ; המותג בלאקברי רושם את הצמיחה הגבוהה ביותר: 390%

פייננשל טיימס 04.05.2009

עוד תואר למנצ'סטר יונייטד: מותג הכדורגל החזק בעולם

המחקר השנתי של חברת Brand Finance טוען כי אלופת אירופה דחקה את ריאל מדריד מהפסגה; שווי המותג של השדים האדומים מוערך ב-329 מיליון ליש"ט ; ערך המותג של 20 המועדונים המובילים עלה בממוצע ב-19%, אבל חמישה דווקא רשמו ירידה בערך

שרון בורנשטיין 19.04.2009

מסימני המיתון: הקמעונאים המובילים בארה"ב נוטשים את מותגי הסלבריטאים

קווי ביגוד של ידוענים כמו שרה ג'סיקה פרקר ו-ונוס וויליאמס מחפשים שותפים חדשים ומורידים את טווח המחירים

אדוורטייזינג אייג' 26.02.2009

חוזרים לשגרה: פרטנר, סופר-פארם וסלקום - המותגים המושקעים ביותר בפרסום השבוע

טבלת הפרסום OFFLINE שייכת השבוע ל-3 חברות תקשורת ולשתי רשתות קמעונאיות ; קמפיין ה-ONLINE למבצע התרמת מח עצם של עמותת "עזר מציון" בולט השבוע בפרסום ברשת

נתי יעקובי 22.01.2009

yes ו-HOT - המותגים המושקעים ביותר בפרסום השבוע

הטלוויזיה הרב-ערוצית כובשת את טבלת הפרסום OFFLINE עם קמפיינים לערוצי סדרות חדשים ; סופר-פארם מובילה השבוע את הפרסום באינטרנט עם קמפיין למבצע HAPPY SALE

נתי יעקובי 08.01.2009

הלמ"ס - המותג המושקע ביותר השבוע: השקיע 492 אלף דולר בפרסום מפקד האוכלוסין

במקום השני בפרסום OFFLINE - משרד התיירות עם קמפיין לעידוד תיירות מקומית ; כלל פיננסים ובנק מזרחי-טפחות מובילים השבוע את הפרסום באינטרנט

נתי יעקובי 11.12.2008

שופרסל - המותג המושקע ביותר השבוע באופליין, כלל גמל - המותג המושקע באון ליין

שופרסל היא גם המפרסמת היחידה שעושה דאבל: מקום ראשון באופליין עם בקרת איכות למוצרים, וכן סוגרת את טבלת האון ליין עם פרסום לשופרסל ישיר

נתי יעקובי 04.12.2008

   123456789101112131415   

   נמצאו 229 כתבות   |   עמוד 14 מתוך 15