מותגים

כתבות אחרונות

 
המותג האופנה לולו למון. למלא ואקום רגשי / צילום: שאטרסטוק

חופש הפולחן: מותגי הקאלט שיוצרים חוויה דתית לצרכנים

מה משותף למותג צידניות ולמותג בגדי יוגה? שניהם מותגי קאלט שחולקים אותה מערכת הפעלה בעלת שבעה מרכיבים - מאתוס, דרך בדלנות ועד טקסים • התוצאה היא חוויה רגשית כמעט דתית • המוצרים עצמם הם לפעמים רק בונוס נחמד

אסף חתוכה 25.07.2019
משה מרי / MAD 2019 / צילום: תמר מצפי, גלובס

"לשילוב של הומור באסטרטגיית המותג יש חשיבות רבה"

כך אמר מנכ"ל נספרסו ישראל, משה מרי, בוועידת 2019 MAD של "גלובס" • "הייתי בטוח שזה יהיה ממש קל למצוא מותגים שצוחקים על עצמם, וגיליתי שזה ממש לא פשוט. נראה שמותגים תופסים את עצמם מאוד ברצינות, כמעט כמו דתות"

שני מוזס 24.07.2019
מרטין לינדסטרום / MAD 2019 / צילום: איל יצהר, גלובס

"אתה צריך להרגיש את פעימות הלב של הצרכן. זו המשמעות של המותג"

כך אמר מרטין לינדסטרום, גורו השיווק והמיתוג הבינלאומי, שהיה הדובר המרכזי בוועידת MAD 2019 של "גלובס" • "אנחנו לא מבלים מספיק זמן בשיחות עם הצרכנים שלנו" • "המותגים צריכים לשנות כיוון, ויש להם את כל הכלים לעשות את זה"

גלי וינרב 24.07.2019
אלונה בראון / צילום: איל יצהר

אלונה בר און: "אמון ואמונה הם מושגים כלכליים, 'רציונליים'"

כך אמרה יו"רית "גלובס" בוועידת MAD 2019 • "צריך לעשות עבודה רבה, סיזיפית, לעבור על כל הממשקים של המותג ולראות שהם מתאימים למילה אמון. אנחנו עוברים את התהליך הזה ב'גלובס' כבר שנתיים ומחפשים כל הזמן שותפים לדרך"

שירות גלובס 24.07.2019
פאנל ריטואלים בצריכת מותגים / MAD 2019 / צילום: איל יצהר, גלובס

אסף אזולאי: "היום הצרכן הוא האלוהים. הוא זה שמנהל את השיח"

תפיסות של מותגים סביב סוגיות של אמון ואמונה עלו לדיון בפאנל "הריטואלים בצריכת מותגים" בוועידת MAD 2019 של "גלובס" • אסף אזולאי, בנק הפועלים: "יש אקסיומות נטענות מראש לגבי הבנקים שמאד קשה לשנות" • מיכל רייספלד, הרשות לחדשנות: "כיום ההייטק הוא רק 8% מכוח העבודה בישראל" • גיא לרר, "הצינור": "המיתוג יידבק למוצר שקיים"

שני מוזס 24.07.2019

מדד המותגים של "גלובס" לשנת 2019 נחשף: נטפליקס במקום הראשון. מי עוד במותגים המובילים של ישראל

זו השנה ה-17 ש"גלובס" מדרג את 100 המותגים המובילים בישראל • נטפליקס כובשת השנה את המקום הראשון, ומיד אחריה - סמסונג ושופרסל • מי עוד במותגים המובילים של ישראל? • פרויקט מיוחד

שירות גלובס 23.07.2019

דת, מותגים ואמונה בוועידת MAD השנתית של "גלובס"

מכדורגל, דרך מלחמת הכוכבים ועד טבעונות - המותגים הפכו לדתות החדשות • הצטרפו אלינו בהיכל התרבות בתל-אביב לשיחות על כדורגל, הערצה, טבעונות - ואיך כל הדברים האלה מתקשרים לשיווק, פרסום ומיתוג

שירות גלובס 23.07.2019

לוריאל מעמיקה את פעילותה בענף הדרמו-קוסמטיקה עם מותג חדש בישראל

תשע שנים אחרי שהשיקה בישראל את מותג הדרמו-קוסמטיקה לה רוש פוזה, קבוצת לוריאל משיקה מותג נוסף בתחום: CeraVe • מדובר במותג אמריקאי שלוריאל רכשה בסוף 2017 בעסקה בהיקף 1.3 מיליארד דולר • המוצרים מיועדים לבעלי עור יבש ויימכרו בטווח מחירים של 25-114 שקל

מיכל רז-חיימוביץ' 29.04.2019
הצרכן הוא נווד /shutterstock

מה עושים כשהנאמנות של הצרכנים למותגים נשחקת?

בימים של מגוון הצעות מאתרי אי-קומרס בחו"ל, מחירים נמוכים וחוסר אהדה לתאגידים, הנאמנות של הצרכנים למותגים נחלשת, והם עוברים ממותג למותג בלי סנטימנטים • במקום להשקיע מאמצים כדי שהלקוחות יחזרו לרכוש דווקא אותם, כדאי למותגים להשקיע במערכות יחסים לטווח קצר • הכסף הגדול, אומרים המומחים, נמצא בזירת התמורה לכסף • מדד המותגים

מיכל רז-חיימוביץ' 25.07.2018
הראל חייקין, מנכ"ל קוקה קולה, בוועידת MAD / צילום: איל יצהר
ועידת MAD | ועידת MAD

מנכ"ל קוקה-קולה ישראל: המונח "מותג" לא רלוונטי

הראל חייקין בוועידת MAD של "גלובס": "על-מנת לשמור על רלוונטיות, כל כמה שנים יושבים בקוקה-קולה ומעדכנים את האסטרטגיה המתאימה ביותר לרוח הזמן"

אלה לוי-וינריב 10.07.2018
מדד המותגים 2018

מדד המותגים של גלובס לשנת 2018 | פרויקט מיוחד

"גלובס" מפרסם זה 16 שנה ברציפות את מדד המותגים; השנה החלטנו לעשות זאת מעט אחרת • צפו בדירוג המותגים המובילים בישראל לשנת 2018, בחלוקה ל-15 סקטורים מרכזיים • פרויקט מיוחד

גלובס 10.07.2018
חנות של גוצ'י בקאן צילום:רויטרס, Eric Gaillard

גוצ'י פיצחה את זה: הימור על בנות דור המילניום הוביל למפנה

לוק חדש וצבעוני ופעילות חזקה במדיה הדיגיטלית סייעו למותג אופנת היוקרה לרשום זינוק במכירות ברבעון השלישי של השנה

וול סטריט ג'ורנל 31.10.2017
חנות של אומגה / צילום: רויטרס

בעיית היוקרה של אמזון: ככה לא נלחמים בזיופים ברשת

מותגי יוקרה דורשים מהחברה פיקוח על זיופים ומוכרים לא מורשים כדי להצטרף אליה, אך אמזון מספקת זאת רק ליצרניות בסדרי גודל של נייקי

וול סטריט ג'ורנל 10.10.2017

כך פועלת בארץ תעשיית זיופים ענקית בחסות העולם התחתון

תעשיית זיופי המותגים משגשגת בכל העולם ומגלגלת מיליארדים, כשחברות גדולות רבות נאלצות להשקיע הון אדיר במאבק על שימור ערך המותג שלהן ■ הצצה אל מאחורי הקלעים של מלחמת החורמה החשאית בתעשיית הזיופים הישראלית

אלה לוי-וינריב 04.10.2017
אזיקים / צילום: שאטרסטוק

שני אזרחים ישראלים נעצרו בתאילנד בחשד לזיוף מותגים

יחידת משטרה מיוחדת של משטרת תאילנד, האחראית על לחימה בפשעים כלכליים וביניהם לחימה בזייפני המותגים במדינה, פשטה לאחרונה על מפעל זיופים שבבעלותם ובניהולם של שני אזרחים ישראלים

חן מענית 05.09.2017
אינה שניידרמן, אלחנן מאירוביץ וליאור מויאל / צילום: איל יצהר

הסוף להטיה בתפיסת המותג? משחק חזותי במקום קסדות EEG

הסטארט-אפ הישראלי Neuro Applied מגשים חלום ליצרנים ולפרסומאים: הוא מגלה מה באמת הצרכנים חושבים על מותג מסוים, על ערכיו, על מתחריו - ואם הקמפיין יצר שינוי ■ הדרך לקבל את הנתונים פשוטה: משחק שבו צריך הגולש להגיד אם דמות מסוימת מייצגת את המותג

עידן רבי 27.07.2017

   123456789101112131415   

   נמצאו 229 כתבות   |   עמוד 5 מתוך 15