מפרסמים

כתבות אחרונות

 
גוגל / צילום: Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

גוגל לחברות המדיה והמפרסמים: אף מערכת לא בטוחה ב-100%

לאחר גל ביטולי הקמפיינים בעולם בגלל תכנים פוגעניים, בגוגל מנסים לשכנע שהם פועלים למזעור התופעה - אך עדיין מגלגלים חלק ניכר מהאחריות לחברות המדיה

ענת ביין-לובוביץ' 23/03/2017

דירוג המפרסמים לשנת 2016: סופר-פארם המפרסמת המובילה

שטראוס - המפרסמת הגדולה בתחום המזון ■ היקפי הפרסום בקטגוריית הסלולר עלו משמעותית

ענת ביין-לובוביץ' 18/01/2017

צדים פוקימונים: המפרסמים לא מחכים לאפליקציה

קניונים בארה"ב, חברות טלקום ואפליקציות מבוססות מקום כבר מנסים למנף את הפופולריות של המשחק עוד לפני שהיצרנית הטמיעה בו פרסומות

אדוורטייזינג אייג' 19/07/2016

בגלל טרנד הבריאות? חברות המזון בקיצוץ מסיבי בפרסום

משטראוס, דרך נסטלה ותנובה ועד יוניליוור - המפרסמות הגדולות במשק צמצמו את תקציבי הפרסום שלהם, לעתים ב-20% ואף יותר

ענת ביין-לובוביץ' 17/07/2016

דירוג המפרסמים 2015: סופר-פארם המפרסמת הגדולה בישראל

ענקיות המזון, התקשורת והקמעונאות קיצצו תקציבים בשל חוסר הוודאות לגבי השינויים הרגולטוריים הצפויים בתחומם ■ אחרי שחוק המע"מ אפס ירד משולחן - שוק הדיור נכנס חזק לרשימת המפרסמים

ענת ביין-לובוביץ' 20/01/2016
פוטבול, NFL / צלם: רויטרס

הכסף הענק ממשיך לזרום ל-NFL: המפרסמת שתשלם 1.5 מיליארד ד'

באד לייט, מותג הבירות של חברת אנהואזר-בוש, יעניק חסות בגובה של כ-250 מיליון דולר בעונה, למשך שש שנים - לליגת הפוטבול

מערכת גלובספורט 05/11/2015
קוקה קולה / צלם: רויטרס

10 המפרסמים הגדולים במחצית 2015: קוקה-קולה בראש

תקציבי הפרסום של רשתות השיווק וחברות המזון והתקשורת פחתו משמעותית במחצית הראשונה של השנה ■ אחרי שנים שבהן הובילה את צמרת המפרסמים, שטראוס איבדה את הבכורה לקוקה-קולה ולסופר-פארם

ענת ביין-לובוביץ' 15/07/2015

דירוג המפרסמים 2014: שטראוס היא המפרסמת הגדולה

ההוצאה לפרסום של רשתות השיווק צמחה אשתקד ב-7%, כשסופר-פארם הובילה את הקטגוריה ■ ענפי הרכב, הדיור והתקשורת הקטינו את ההוצאה לפרסום

ענת ביין-לובוביץ' 20/01/2015
רולדין קולקציית הסופגניות לחנוכה 2013 / צילום רונן מנגן

חנוכה 2014: דרוש מיתוג פרסומי לחג

כמעט לכל חג יש פן פרסומי מובהק, אבל חג החנוכה נותר ללא כיוון מוגדר ■ שיעור הפרסום של מבצעי חנוכה קטן השנה ב-24% לעומת השנה שעברה

נתי יעקובי 21/12/2014
רוני לב ויותן בנעטיה / צילום: תמר מצפי

Takoomi: להוציא את המקסימום מהמידע על הגולש

חברת Takoomi מנסה להתאים פרסומות רלוונטיות על בסיס פרופיל משתמש שהיא בונה

רועי גולדנברג 04/12/2014

הגיל השלישי: "האוקינוס הכחול המושלם לפרסום ושיווק"

אוכלוסיית הגיל השלישי בישראל עדיין אינה קהל מטרה פופולרי: המשווקים אינם רוצים שמותגיהם יהיו מזוהים עם זקנה, וגם משרדי הפרסום מפחדים להיתפס כ"משרד של זקנים" ■ מי שבכל זאת ירים את הכפפה עשוי לגרוף קהל נאמן וכסף רב

ענת ביין-לובוביץ' 25/11/2014
יוסי ירקוני  / צילום: מתוך אתר חברה

מפרסמים, שימו לב: כך תוציאו את המקסימום מתקציב הפרסום

חברות שנפגעו ממבצע "צוק איתן" זקוקות למהלך מהיר ומדויק שיגביר את המכירות, ועל כן הן צריכות קמפיין רזה יחסית ואפקטיבי מאוד

יוסי ירקוני 15/09/2014
גיא קלנר גיל סמסונוב עידו הר טוב טל ברוקנר / צילום: איל יצהר

כיצד הושפע ענף הפרסום מ"צוק איתן" - ומה יקרה במבצע הבא?

3 שבועות של שיתוק מוחלט הותירו חותם עמוק על ענף הפרסום, אך לא כולם משוכנעים שמדובר בנזק בלתי הפיך ■ אמנם חלק מהמשרדים מדברים על שנה אבודה, אך יש גם כאלה הסבורים כי החזרה לשגרה כעת תמזער את הנזק

ענת ביין-לובוביץ' 13/08/2014
חדשות 2

הפקירו את התקשורת תחת אש

לאן נעלמו הקמפיינים של רשתות השיווק, יצרניות המזון והבנקים

ליאת זנד 07/08/2014

הפסקת האש נכנסה לתוקף - והמפרסמים חוזרים למסך

כבר הערב, בשעת צפיית השיא, צפויה תפוסה של 75% מזמן הפרסומות, שמשמעותה כ-30 דקות פרסום

ענת ביין-לובוביץ' 05/08/2014

הערכות: התאוששות הדרגתית בהיקפי הפרסום השבוע

‎‎בכירים בענף המדיה והפרסום מעריכים כי אם לא יחול שינוי דרמטי במצב הלחימה הנוכחי, אחרי ט' באב יתחילו המפרסמים לחזור לאוויר‏

‎‎ענת ביין-לובוביץ'‏ 03/08/2014

   12345   

   נמצאו 75 כתבות   |   עמוד 2 מתוך 5