לאחר גל ביטולי הקמפיינים בעולם בגלל תכנים פוגעניים, בגוגל מנסים לשכנע שהם פועלים למזעור התופעה - אך עדיין מגלגלים חלק ניכר מהאחריות לחברות המדיה
שטראוס - המפרסמת הגדולה בתחום המזון ■ היקפי הפרסום בקטגוריית הסלולר עלו משמעותית
קניונים בארה"ב, חברות טלקום ואפליקציות מבוססות מקום כבר מנסים למנף את הפופולריות של המשחק עוד לפני שהיצרנית הטמיעה בו פרסומות
משטראוס, דרך נסטלה ותנובה ועד יוניליוור - המפרסמות הגדולות במשק צמצמו את תקציבי הפרסום שלהם, לעתים ב-20% ואף יותר
ענקיות המזון, התקשורת והקמעונאות קיצצו תקציבים בשל חוסר הוודאות לגבי השינויים הרגולטוריים הצפויים בתחומם ■ אחרי שחוק המע"מ אפס ירד משולחן - שוק הדיור נכנס חזק לרשימת המפרסמים
באד לייט, מותג הבירות של חברת אנהואזר-בוש, יעניק חסות בגובה של כ-250 מיליון דולר בעונה, למשך שש שנים - לליגת הפוטבול
תקציבי הפרסום של רשתות השיווק וחברות המזון והתקשורת פחתו משמעותית במחצית הראשונה של השנה ■ אחרי שנים שבהן הובילה את צמרת המפרסמים, שטראוס איבדה את הבכורה לקוקה-קולה ולסופר-פארם
ההוצאה לפרסום של רשתות השיווק צמחה אשתקד ב-7%, כשסופר-פארם הובילה את הקטגוריה ■ ענפי הרכב, הדיור והתקשורת הקטינו את ההוצאה לפרסום
כמעט לכל חג יש פן פרסומי מובהק, אבל חג החנוכה נותר ללא כיוון מוגדר ■ שיעור הפרסום של מבצעי חנוכה קטן השנה ב-24% לעומת השנה שעברה
חברת Takoomi מנסה להתאים פרסומות רלוונטיות על בסיס פרופיל משתמש שהיא בונה
אוכלוסיית הגיל השלישי בישראל עדיין אינה קהל מטרה פופולרי: המשווקים אינם רוצים שמותגיהם יהיו מזוהים עם זקנה, וגם משרדי הפרסום מפחדים להיתפס כ"משרד של זקנים" ■ מי שבכל זאת ירים את הכפפה עשוי לגרוף קהל נאמן וכסף רב
חברות שנפגעו ממבצע "צוק איתן" זקוקות למהלך מהיר ומדויק שיגביר את המכירות, ועל כן הן צריכות קמפיין רזה יחסית ואפקטיבי מאוד
3 שבועות של שיתוק מוחלט הותירו חותם עמוק על ענף הפרסום, אך לא כולם משוכנעים שמדובר בנזק בלתי הפיך ■ אמנם חלק מהמשרדים מדברים על שנה אבודה, אך יש גם כאלה הסבורים כי החזרה לשגרה כעת תמזער את הנזק
לאן נעלמו הקמפיינים של רשתות השיווק, יצרניות המזון והבנקים
כבר הערב, בשעת צפיית השיא, צפויה תפוסה של 75% מזמן הפרסומות, שמשמעותה כ-30 דקות פרסום
בכירים בענף המדיה והפרסום מעריכים כי אם לא יחול שינוי דרמטי במצב הלחימה הנוכחי, אחרי ט' באב יתחילו המפרסמים לחזור לאוויר
איגוד השיווק הישראליאיגוד חברות הפרסוםאנטישמיותבית המשפט העליוןגיאוקרטוגרפיההפרסומות הזכורות והאהובותטוויטרמשרדי פרסוםענף הפרסוםרשתות חברתיות