חגי כהן, הבעלים המשותף של אולם השמחות לואר במודיעין, מאשים את המדינה: "לוקחת לך כסף מהכיס, וכשהיא סוגרת אותך, היא לא באה ועוזרת. שקל לא קיבלנו" • "גלובס" שם את הסיוע לעסקים קטנים ולעצמאים במרכז
תעשיית השיווק החווייתי שהתבססה על היכולת להפגיש אנשים הולכת לאחד המשברים הגדולים בתולדותיה • לאחרונה החלו לצוץ עוד ועוד פתרונות יצירתיים של תחליפים למפגשים, אבל הם במקרה הטוב פלסטר באמצע ניתוח לב פתוח • איפה בכל זאת נמצא האור בקצה המנהרה?
חברת אינטלקט, שזכתה במקום השני במכרז, הגישה עתירה מינהלית לפסילת זכייתה של טרגט מרקט • לטענתה, ועדת המכרזים הגמישה את התנאים בדיעבד ובכך אפשרה לטרגט לזכות • אל העתירה מתגלגלים שמות של דמויות מוכרות בתחום ההפקה והטלוויזיה, בהן יואב צפיר, יובל כהן וזיוית דוידוביץ'
ל"גלובס" נודע כי במכרז של משרד התרבות על הפקת טקס המשואות זכתה שוב חברת טרגט מרקט, שהעניקה בזמנו לשרת התרבות מירי רגב טקס עטור קלוז-אפים • המכרז הוא לארבע שנים בתקציב של 8.4 מיליון שקל לשנה
חברת אינטלקט, אשר הפסידה במכרז להפקת פרויקט הדגל של משרד התרבות לטרגט - מפיקת חגיגות ה-70, תבעה את המשרד בטענה להעדפה של המתחרה • אז מדוע ברגע האחרון נסוגה, אחרי שכבר פנתה לביהמ"ש? • בענף ההפקה חוששים שמדובר רק בקדימון לטקס הדלקת המשואות
ביזאבו פיתחה פלטפורמה לניהול ושיווק של כנסים ואירועים עסקיים שנותנת פתרון ניהול יעיל של תהליכי הרישום לאירועים, אפשרות לבנות קהילות נטוורקינג, ואנליזות עסקיות למארגני האירועים ונותני החסויות • הגיוס הנוכחי מכפיל את סך ההשקעות בחברה העומד כיום על 56 מיליון דולר
את המכרז ניהל משרד התרבות והספורט ■ לצורך הפקת האירועים נקבע תקציב של 100 מיליון שקל, שאמורים להתפרס לאורך כל השנה - מיום העצמאות הקרוב ועד ליום העצמאות הבא
חברת ספלייסר הישראלית, המקשרת בין בעלים של נכסים מיוחדים במינם ובין אנשים המעוניינים ליצור אירועים חווייתיים שונים והשיקה את השירות שלה לפני כשנה בניו-יורק, מתפשטת כעת ליעדים נוספים בארה"ב
בחברת הסטארט-אפ הישראלית-אמריקאית מציינים כי הגיוס הנוכחי, שמתווסף לסך כולל של 32 מיליון דולר, יאפשר להרחיב את המוצר שלה לכל הערים הגדולות בארה"ב ■ תעשיית האירועים מגלגלת 350 מיליארד דולר בארה"ב
מסיבה פרטית? השקה של מוצר? מפגש גיבוש? האדריכליות עדי בירן וליהי גרסטנר החליטו שלא חייבים להתפשר על אולם סטנדרטי - ועכשיו הן בדרך לניו-יורק
פשוט מאוד: מייצרים שיתופי-פעולה עם עסקים גדולים יותר ■ איך מייצרים שיתוף-פעולה מנצח, ממה צריך להיזהר, ואיך בדיוק מצליחים להגדיל את המחזור? ■ וגם: 10 טיפים לעשייה נכונה של שיתופי-פעולה עסקיים
הסטארט-אפ מציע פלטפורמה של וואן-סטופ-שופ שמרכזת את כל הפעולות והתכנים במקום אחד, ויכולה לחסוך למקיימי האירוע הרבה כסף: "כל אחד יכול לארגן אירוע עם אוריינטציה עסקית מבלי שתהיה לו הבנה בטכנולוגיה, באינטרנט או בעיצוב אתרים"
הקורונה הכלכליתאסון הר מירוןחברות הפקהיואב צפירמכרזניהול וקריירהעבודה בימי קורונהעסק ביוםעסקים קטנים ובינונייםעצמאים