הדעה הרווחת בעולם הרכב היא כי ימי המכוניות הנוסעות על בנזין ודיזל מתקרבים לקיצם, וכי עידן המכונית החשמלית קרוב מתמיד ■ קבלו הצצה לכמה דגמים חשמליים חדשים שנחשבים לדבר הגדול הבא בתחום
גרסאות חדשות ומחירים נמוכים לדגמים פופולריים כמו פיג'ו 208 אוטומטי ב-83 אלף שקל וסיטרואן קקטוס ב-90 אלף שקל ■ כך תנסה לובינסקי לכבוש את שוק הרכב הישראלי
הקקטוס היא פתרון ייחודי למי שאינו אלרגי לתיבות הילוכים ידניות ורוצה רכב משפחתי ושימושי עם ערך מוסף תדמיתי ועיצובי בפחות מ-100 אלף שקל
פיקנטו 1 ליטר האוטומטית "נתפרה" ותומחרה כדי לתת מענה תחרותי ספציפי לאחותה יונדאי i10 ■ מערכת ההנעה מציעה עידון מפתיע בעיר ועל כבישים בין-עירוניים אך תושבים במקומות הרריים יצטרכו להתאזר בסבלנות
הקריסה בשער האירו צפויה להשפיע באופן מהותי על המחירים בשוק הרכב הישראלי: צפו בשלל הדגמים של פיז'ו וסיטרואן שמוצעים החל מהיום בהנחות לא מבוטלות של עד עשרות אלפי שקלים
זו מכונית עגלגלה ידידותית למראה, שניצבת על חישוקים קלים נאים ומחצינה איכות ייצור גבוהה
חדש על הכביש: פולקסוואגן חושפת מכונית פרימיום חדשה ומרשימה במיוחד, וגם הצצה לקרוסאובר הסופר יוקרתי החדש של וולבו ולאחד הדגמים המעניינים ביותר של סיטרואן בשנים האחרונות
מצוידת במנוע טורבו חדש ותיבה אוטומטית חדשה ותעלה החל מ-124 אלף, המחיר הנמוך בקטגוריה
זכתה בתואר שמעניק צוות של 75 עיתונאי רכב מרחבי העולם ■ מרצדס S קלאס קופה זכתה בתואר "מכונית הפאר של השנה"; סיטרואן C4 קקטו זכתה בפרס "המכונית המעוצבת של השנה"
המשרד מטפל במותג משמעותי נוסף של קבוצת לובינסקי - פיג'ו ■ תקציב סיטרואן, שהיקפו כ-17 מיליון שקל, עוזב את פוקס&פרנדס שטיפל בו בשנתיים האחרונות
אלטרנטיבה אופנתית לקוריאניות התכליתיות ב-67 אלף שקל
הסיטרואן קקטוס היא מכונית יפה מאוד, מעניינת, שובבה, נעימה ומרתקת, שגם אם 1,000 איש ירכשו אותה ויעמדו זה לצד זה כל אחד מהם ירגיש מיוחד ■ רק חבל שהחברה לא אפשרה להתרשם לעומק מיכולותיה המכניות
דובי בן גדליהודיזלטויוטהיונדאיכבישיםמבחן דרכיםסובארוסקודהרכב חדשרנו