רשת האופנה ומנהלה הראל ויזל מבקשים מביהמ"ש לבטל את כתב האישום שהגיש נגדם משרד התמ"ת, בגין סימון מחירים במטבעות שונים שגרם להטעיית צרכנים
ביהמ"ש: הטעם המסחרי שמניע את בעלי העסקים שלא לסמן סחורות נעוץ בכך ש"היעדר מחיר מפתח ציפיות בלב הצרכנים ומפתה אותם להיכנס לחנות, דבר שמקרב אותם לביצוע עסקה ללא הפעלת שיקול-דעת מלא"
אכיפההעלאת מחיריםהרשות להגנת הצרכןחוק הגנת הצרכןמשרד הכלכלהניר ברקתעיצום כספיקמעונאותקנסותרשתות שיווק