סיקור תקשורתי

כתבות אחרונות

 

אנשי העסקים שעשו את תשס"ט: מי קיבל כמה כותרות ולמה

ארקדי גאידמק, יצחק תשובה, לב לבייב, אלי רייפמן, אילן בן-דב, שרי אריסון ועוד רבים ברשימת סיכום השנה

שירות גלובס 21/09/2009

שרי, שירה וכל השאר

כך עקפה שרי אריסון בסיבוב את כל הלבייבים, הפישמנים, הדנקנרים והגאידמקים

נתי יעקובי 19/09/2009

כולנו ה-SMS של אורנג'

בואו נודה שכולנו צבועים ומכורים לפסטיבלי הסיקור המיוחד שרוקחת התקשורת

דורון אביגד 15/09/2009

בין דם לדם

זווית שונה על סיקור הטרגדיה של משפחת רמון

ניר קיפניס 15/09/2009

"כוכב נולד" - התוכנית הכי מדוברת ביולי עם חשיפה בשווי 810 אלף שקל

מנכ"ל יפעת מחקרי מדיה, נתי יעקובי: "אין ספק כי 'כוכב נולד' היא מכונת תקשורת משומנת" ■ "מחוברות" של HOT במקום השני בדירוג, חזרה מפתיעה של "אבודים" במקום השלישי

מירה עוואד 19/08/2009

חשיפה תקשורתית של כ-1.18 מיליון שקל ל"שיטת השקשוקה"

יפעת מחקרי מדיה: האחים עופר קיבלו סיקור מאוזן למדי בשבועיים שנבדקו: 42% מסך הסיקור בעניינם היה חיובי, 42% היה בעל אופי שלילי ו-16% היה נייטרלי ■ חשיפה חיובית של כ-422 אלף שקל לערוץ 1 ששידר את הסרט

רן רימון 05/08/2009

שווי הסיקור של חגיגות ה-100 לתל-אביב: 12 מיליון שקל

יפעת מחקרי מדיה: החגיגות סוקרו בעשרות אייטמים בעיתונות ובכ-4.5 שעות זמן אוויר ברדיו ובטלוויזיה

‎‎יעל גאוני‏ 28/07/2009

טוויטר קיבלה סיקור בשווי של כ-3 מיליון שקל במחצית הראשונה של 2009

לפי מדד יפעת מחקרי מדיה, חברת טבע זכתה בתקופה זו לסיקור הרחב ביותר בעיתונות מבין החברות (בשווי כ-3.25 מיליון שקל), ונוחי דנקנר זכה לסיקור הרחב ביותר מבין האישים (בשווי כ-2.35 מיליון שקל)

‎‎יעל גאוני‏ 26/07/2009

אובמה: "העיתונות מעוותת את מדיניותי כלפי ישראל"

נשיא ארה"ב: "זה אולי לא בא לידי ביטוי בדיווחים בעיתונות, אבל אי אפשר לומר שאני לוחץ יותר על ישראל"

רן דגוני, וושינגטון 14/07/2009

שווי החשיפה התקשורתית של נאום נתניהו בבר-אילן: 4 מיליון שקל

יפעת מחקרי מדיה: נאומו של ברק אובמה בקהיר השיג שווי חשיפה של 3.1 מיליון שקל

‎‎יעל גאוני‏ 16/06/2009

יפעת מחקרי מדיה: חשיפה תקשורתית בשווי מיליון שקל לתוכנית "הישרדות"

"הישרדות" הקדימה את "כוכב נולד 7" ו"מסודרים" ■ 22% מהחשיפה התקשורתית של התוכנית היתה שלילית עקב פרסום הרייטינג הממוצע של הסדרה והרייטינג הנמוך יחסית של פרק הגמר לעומת גמר העונה הראשונה

יעל גאוני 10/06/2009

דודו טופז שווה מיליונים: שווי הסיקור התקשורתי של הפרשה בעיתונות - 6.4 מיליון שקל

יפעת מחקרי מדיה: עיקר הסיקור התרכז במעצר עצמו ■ העיתון שהקדיש את מירב שטח הסיקור לכתבות על פרשת טופז הוא "ידיעות אחרונות" ■ היומונים הדתיים לא סיקרו את הפרשה כלל, למעט "מקור ראשון"

יעל גאוני 03/06/2009

שווי החשיפה התקשורתית של טקס קקטוס הזהב: 300 אלף שקל

17% מהחשיפה התקשורתית של התחרות היתה חיובית מובהקת, 26% היתה שלילית מובהקת, והשאר ניטרלית ■ יפעת מחקרי מדיה: עיקר הסיקור היה סביב נושא השיפוט בתחרות והפקטור שניתן לעבודות

יניב פוהורילס 26/05/2009

ביקור האפיפיור: 24% מהחשיפה בתקשורת היתה שלילית

יפעת מחקרי מדיה: שווי החשיפה התקשורתית של ביקור האפיפיור נאמד ב-3.3 מיליון שקל במשך 6 ימים בלבד ■ על אף הרעש התקשורתי סביב הביקור, רק 33% מהחשיפה התקשורתית היתה חיובית

‎‎יעל גאוני‏ 19/05/2009

עובדי חיפה כימיקלים: בחדשות ערוץ 2 לא מסקרים את מאבקנו בשל אחזקות משפחת עופר ברשת

יו"ר ועד עובדי חיפה כימיקלים ליו"ר חדשות ערוץ 2: "משפחת עופר היא בעלת השליטה בזכיינית ערוץ 2 רשת. אבקשך לוודא האם יש לכך קשר לאי סיקור מאבקנו" ; חדשות 2: "המאבק החל רק אתמול, ואנו נסקר אותו"

יעל גאוני 27/04/2009

רשות השידור לביהמ"ש: להתיר את סיקור משפטו של משה קצב בקול ישראל

טוענת כי לדיונים במשפטו של נשיא המדינה לשעבר יש "חשיבות ועניין ציבורי מהמדרגה הראשונה"

שירות גלובס‏ 07/04/2009

   151617181920212223242526272829   

   נמצאו 452 כתבות   |   עמוד 28 מתוך 29