רק חודשיים וחצי אחרי שנכנסה לתוקף רפורמת האינטרנט שאמורה לאפשר לצרכנים להימנע מהפרדת ספק ותשתית, התחרות מתחממת ■ בדיקת "גלובס" באמצעות "כמהזה" מגלה כי המחירים אכן ירדו
השאלה המסקרנת: האם הטריפל של סלקום יצליח?
המבצע - הכולל ספק ותשתית - יימשך חודש בלבד ■ לאחר שנה יחזור המחיר ל-99 שקל ■ מנכ"ל אקספון: נציע חבילה אטרקטיבית גם בטלפון הביתי
משיבה מלחמה לספקיות: תשווק את החבילות באמצעות ספקיות אינטרנט קטנות ולא מוכרות שכל פעילותן נשענת על בזק ■ 018 אקספון למשרד התקשורת: לעצור את המבצע האגרסיבי של בזק - מסכן את הרפורמה
החלה בבדיקות מול ספקיות האינטרנט כדי לוודא את תקינות הממשק האוטומטי שיאפשר חיבור מהיר של לקוחות שעוברים מחברה לחברה
פרטנר וסלקום רכשו את סמייל ונטוויז'ן בהתאמה תמורת 1.5 מיליארד שקל ב-2011, וכיום הן נסחרות בשווי של 1.8 ו-2 מיליארד שקל בהתאמה ■ סמייל ונטווז'ן הן למעשה מותג בלבד ■ הרווחיות של פרטנר וסלקום כתוצאה מהשוק הסיטונאי מאד נמוכה
למה בזק בינלאומי הצטרפה לרפורמת השוק הקווי רק השבוע, איך המהלך ישפיע על היכולת להשוות מחירים, ומה יקרה לתוצאות של בזק?
החברה מצטרפת לרפורמת השוק הסיטונאי: תמכור החל ממחר חבילת 100 מגה הכוללת תשתית וספק במחיר של 119.90 שקל לחודש
רגע לפני שהיא משיקה חבילות טריפל (חבילות המשלבות טלפוניה, טלוויזיה ואינטרנט), סלקום נכנסת לתחרות בשוק האינטרנט עם חבילות משולבות
במשרד התקשורת מביעים שביעות רצון מהפלטפורמה שבזק הציעה במסגרת הרפורמה בשוק הקווי (השוק הסיטונאי), ואומרים שלא יתערבו בהסכמות אם תתאפשר תחרות
החברה הזמינה את נציגי ספקיות האינטרנט למפגש כדי להדגים כיצד הולך לעבוד הממשק האוטומטי לניוד לקוחות בשוק האינטרנט
כך לדברי בכיר בשוק האינטרנט המקומי ■ שוק הנתבים הפרטי לא התפתח בישראל בגלל שבזק השתלטה על השוק ■ התוצאה: בקושי ניתן למצוא נתבים עבור ספקיות האינטרנט שרוצות להתחרות בשוק
המשרד הזמין את ספקיות האינטרנט לדיון מקצועי בשאלה כיצד לקוחות יעברו מבזק לספקיות האינטרנט באופן אוטומטי ■ כרגע תהליך מעבר הלקוחות הוא ידני מה שגורר הרבה סרבול ואיטיות
האם הוויכוח בין בזק לספקיות האינטרנט בעניין הבעלות על המודמים יתקע את הרפורמה?
שבועיים אחרי ההשקה הרשמית של רפורמת האינטרנט - רק שתי ספקיות מציעות חבילה מאוחדת, הוט הוציאה עצמה מהתמונה באמצעות תעריפים לא משתלמים, ובזק לא עושה לצרכנים חיים קלים ■ מדריכים בתחום
ההחלטה שהתקבלה ברשות התקשורת הפדרלית בארה"ב נועדה למנוע מחברות גדולות לשלם לספקיות האינטרנט תמורת מתן עדיפות לתוכן שלהן - ובכך להשיג יתרון על מתחרותיהן הקטנות
ISPאינטרנטבזקבזק בינלאומיהוטהשוק הסיטונאייועז הנדלמשרד התקשורתסיבים אופטייםתשתית אינטרנט