מנכ"ל גזית גלוב חיים כצמן בוועידת עושים שוק אונליין של "גלובס" ופסגות: "ישראל צריכה חברת תעופה לאומית שבה למדינה יש מניית זהב, חברת תעופה שפועלת כל ימות השנה" • "בכל מדינה יש איזושהי תוכנית עזרה לעסקים הקטנים, אבל בישראל זה מאוד מצומצם בהשוואה למדינות אחרות"
כך נאמר לטל שניידר ועמירם ברקת, כתבי "גלובס", בפאנל בנושא מלחמות הסחר בין ארה"ב לסין, שנערך במסגרת ועידת עושים שוק של "גלובס" בשיתוף עם בית ההשקעות פסגות • איך מאזן הכוחות הכלכלי נראה היום וכיצד יראה ביום שאחרי הקורונה?
כך אמר אייל גורן, מנכ"ל פסגות קרנות נאמנות, במסגרת ועידת עושים שוק של "גלובס" • "מהמשבר האחרון מניות הטכנולוגיה יצמחו, ובמשבר הבא אולי יהיו מניות אחרות שייהנו. לא הייתי מספיד אף סקטור"
הממונה על שוק ההון, משה ברקת, סיפר בכנס עושים שוק של גלובס שאישר למקס להקים סוכנות ביטוח, וגילה מה הוא חושב על כלל ביטוח ומגדל ועל התנהלות המוסדיים בהסדרי החוב
איך מגפת הקורונה תשפיע על עולם ההשקעות, מה יעשה המתח בין ארה"ב לסין לכלכלה הגלובלית, ואיפה כדאי לשים עכשיו את הכסף? • ועידת עושים שוק של "גלובס" ופסגות החלה • הצטרפו לשידור החי באתר האינטרנט של "גלובס" ובדף הפייסבוק
מנכ"ל ריטייל אינוביישן קלאב אורן פארן סיפר באירוע עושים שוק של "גלובס" כי כיום פועלים בארץ 350 סטארט-אפים בתחום בריטייל • מיכאל גבאי מ-Trigo טען כי "בסטארט-אפים מבינים שלעבוד בישראל זה משהו שבסופו של דבר יעזור להם כשחקנים בינלאומיים"
בכנס "עושים שוק" של "גלובס" בנושא E-commerce התייחסה היום אניה גאימנסון, סמנכ"לית ב-GlassesUSA, לחשיבותם של דאטה ועריכת ניסויים כדי למקסם מכירות בפלטפורמות המקוונות • "יש לכם רעיונות טובים? תראו איך הם מתבססים על הנתונים שיש לכם"
כך אמר היום דודו וקנין, ראש מערך עסקים קטנים בבנק לאומי, בפאנל "מקוונים מחדש" בוועידת "עושים שוק" של "גלובס" בנושא E-commerce • מיכל חיון, מנכ"לית משותפת ב-2DO!: "השוק שלנו מתבגר עכשיו. זה לא להקים אתר ולסיים בזה"
כך אמרה אילנית שרף, מנהלת המחקר של פסגות, בכנס עושים שוק של "גלובס" בנושא E-commerce • "צריך להבין שאמזון נכנסת בשלבים, ולא מאפס למאה, משום שזה לא אחראי כלפי בעלי המניות והצרכנים שלה. לכן, לבוא אחרי חודש ולהגיד שזה לא יצליח, זה לא רציני"
כך אמר תמיר בן שחר, מנכ"ל צ'מנסקי בן שחר, בכנס "עושים שוק" של "גלובס" בנושא E-commerce • "אני לא מאמין שתוך חמש שנים נהיה במצב בו 50% מנתח השוק יהיה באונליין. המספרים שלנו שמרניים יותר"
רעות לונברג, מקימת קבוצת הצרכנות האינטרנטית המונה 85 אלף עוקבים, התארחה היום בכנס "עושים שוק" של "גלובס" בנושא E-commerce • לונברג הסבירה על הפעילויות שהיא יוזמת, על שיתופי-הפעולה ועל ההעדפות של הישראלים - וגם חשפה מה המוצר הנמכר ביותר בקהילה שלה
מנכ"ל שטראוס קפה אלעד קומיסר בכנס "עושים שוק" של "גלובס" בנושא E-commerce: "אנחנו רוצים להיות על כל המדפים הרלוונטיים; כשאמזון מגיעים לישראל, אני רוצה להיות שם"
מנכ"ל eCommunity ניר זיגדון בכנס "עושים שוק" של "גלובס" בנושא E-commerce: "ביום ההשקה של אמזון בישראל היו 8,700 מוצרים שנרשמו לתוכנית 'לוקאל דליוורי'. היום יש כ-25 אלף מוצרים, 350 מוצרים נוספים ביום. נפתחים המון חשבונות חדשים בכל יום"
בנאומה בכנס "עושים שוק" בנושא E-commerce, הסבירה יו"רית "גלובס" אלונה בר און מדוע החליט "גלובס" לעבור בחודשים הקרובים למודל של חומת תשלום • "ישלמו לנו כאשר יקבלו עיתונות אחראית, אימפקט ציבורי וערך אישי"
איציק אברכהן בכנס "עושים שוק" של "גלובס" בנושא E-commerce: "מי שמזלזלים באמזון ובעליבאבא הם אנשים של יום האתמול. האם נהיה מסוגלים להתמודד מולן בישראל? יש לנו יתרונות גדולים מאוד"
כך אמר הבוקר דני גולדשטיין, מנכ"ל דואר ישראל, בכנס "עושים שוק" של "גלובס" בנושא E-commerce • גולדשטיין התייחס בדבריו לצמיחת האי-קומרס, לפטור ממע"מ על הקניות באינטרנט ולכניסתה של אמזון לישראל
אלונה בר אוןאנרגיה ירוקהגלובסדוד פתאלכלכלת אקלים וסביבההשקעות בימי קורונההשקעות ירוקותהתחממות גלובלית סטארט-אפיםנגיף הקורונה