דוגמנית ומגישה מפורסמת צולמה ללא ידיעתה על-ידי גבר עמו קיימה יחסי מין ■ הקלטת דלפה והפכה ויראלית ברשת - ואז הגיע טוויסט בעלילה
רשת סטארבקס ניסתה לקדם שיח מפרה על גזע בדרך מקורית, אך הביצוע של הקמפיין יצר לה באזז שלילי במיוחד ברשתות החברתיות ■ הגולשים תקפו אותה על המהלך המגושם, עד שהיא נסוגה ממנו אחרי שבוע בלבד
ארגון המדינה האסלאמית נבנה על תדמית שכוללת לא מעט אלמנטים מעולם הפרסום, השיווק והמדיה החברתית ■ האם המערב יכול להשתמש באותם כלים כדי להפוך את המגמה ולמנוע מצעירים נוספים להצטרף לדאעש?
הדוגמנית העלתה לחשבון האינסטגרם הפרטי שלה תמונה וכיתוב שלא משאירים הרבה מקום לתהייה
בוואלה טוענים כי עלות הקמפיין היא מעל למיליון שקל ■ הקמפיין עולה באמצעות משרד הפרסום גיתם
הקמפיין נחשב לאחד המשמעותיים בתולדות המדינה ויזכה למחווה לרגל 50 שנה לקיומו ע"י התחנה הירוקה eco99fm ■ הפרויקט יימשך כ-3 חודשים
גולשים מתוסכלים מכך שהשכבות החלשות הצביעו לנתניהו - וקוראים להסתגר בבועה: "אל תספרו לי על שכר מינימום, מפוטרים בדרום וילדים רעבים" ■ "תושבי עיירות הפיתוח, הצבעתם נתניהו? אין יותר סולידריות ותרומות"
הקמפיין, שהיה אמור לעשות לחמאס יחסי ציבור טובים, הפך במהרה לכלי תקיפה ישיר נגד ארגון הטרור ■ אחד הגולשים: "מה נחשב בעיניכם לאסון גדול יותר - מחבל שמתפוצץ לפני שהגיע ליעד שלו או הקמפיין הזה?"
יוצאת בקמפיין שמיועד בעיקר לברנז'ת השיווק והפרסום, שמטרתו לייצר שיח אודות מדידת רייטינג בעידן הנוכחי
בתנועת הימין "אם תרצו" פתחו בקמפיין לעידוד הצבעה בקרב מצביעי הימין ■ "הקמפיין יקרא לאזרחי ישראל הציונים להצביע לכל מפלגה שתפעל להבטיח את עתידו של העם היהודי ומדינת ישראל"
הקמפיין הבינלאומי מושק בתקופה שבה החברה פותחת בתוכנית לקיצוץ עלויות
אם הממשלה לא מורידה את מחירי הדירות, אם הציבור לא מצליח לחסוך כ-140 משכורות כדי להגיע לדירה הנכספת - אז לפיס הפתרונים
עולה לי בבריאות להודות - פשוט אי-אפשר על ביבי
מעלה פרסומות וידיאו ב-ynet בהיקף של מיליון שקל, באמצעות משרד הפרסום אברהם ■ הקמפיין מקדם את החנות המקוונת החדשה של רשת האופנה
תחת הסיסמה "אין ברירה חייבים לשנות" יעלה מחר בבוקר קמפיין תנועת "הרוב החדש", שהוקמה במטרה להביא לשינוי בבחירות
המהלך מגובה בקמפיין שילוט חוצות בהיקף מיליון שקל
בחירותבינה מלאכותיתישראל במלחמהפרסוםפרסום בטלוויזיהפרסום דיגיטליפרסומותקריאייטיבקשת 12שיווק