בפרסומת מחזיר מיק טייסון למתאגרף אוונדר הוליפילד חלק מהאוזן שנשך טייסון במהלך הקרב המפורסם בין השניים
הוא מרתק יותר מ-100 מיליון צופים וכולל ברייק פרסומות מיתולוגי שאף צופה לא רוצה לפספס ■ גם המפרסמים יודעים שפרסום בגמר ליגת הפוטבול האמריקאית הוא מתכון בטוח להצלחה ■ ניתוח מיוחד של הפסקת הפרסומות המדוברת בעולם
בתחרות דומה שנערכה בשנה שעברה זכה מותג העוגיות oreo במקום הראשון
לחברת החשמל, מתברר, יש שתי הגדרות שונות למילה "תזמון"
סמנכ"ל השיווק של ענקית הקמעונאות האמריקאית: "פייסבוק הוא אחד המקומות הטובים ביותר שאפשר לפרסם בהם"
הקוראים הופתעו אתמול כשגילו כי כפולת עמודים בעיתון ריקה מתוכן ■ מסתבר כי הכפולה הריקה היא מודעת פרסום שהזמינו אולפני פוקס לקידום סרט חדש
היקף הקמפיין של ההסתדרות: 6.5 מיליון שקל ■ צביקה אורן, נשיא התאחדות התעשיינים: "זה לא משרת שום צורך חוץ מאגו של מישהו" ■ עיני: "זה מתבקש"
איך נראים טייס, רופא או חיילים מגולני בפרסומות? מצד אחד, הפרסומאים טוענים כי סטריאוטיפים מתקשרים הכי טוב את המסר; אך מצד שני, אם נצמדים אליהם יותר מדי, הם מעוררים ביקורת ציבורית ודיונים סוערים ברשת
כתבות נרחבות בנושא פורסמו בימים האחרונים, בין היתר ברשת הטלוויזיה האמריקאית ABC, בסוכנות הידיעות AP ובבלוג המשפיע האפינגטון פוסט
על-פי הערכות, בכוונת הרשת להשקיע 5 מיליון שקל בקמפיין מיתוג חדש
הרשת העלתה בימים האחרונים תמונות של לוגו חדש תחת השם Fries King ■ בשלב זה לא ברור אם מדובר במיתוג מחדש או בקמפיין טיזרי למוצרים חדשים
המנתח הפלסטי של האלפיון העליון לקח לאחרונה צעד אחד נוסף קדימה את מאמצי השיווק העצמי ■ התוצאה: פרובוקטיבית
יצרנית הפסטה Barilla נאלצה להתנצל לאחר שיו"ר החברה התבטא נגד הומואים
ענקית המשקאות הקלים השיקה סדרת מהלכים חדשים לעידוד פעילות ספורטיבית
הקמפיין מתמקד בתהליך גידול הפולים ובדרך שהם עוברים עד לכוס הקפה בסניף
כולם מחפשים את המהלך השיווקי שיותיר את הצרכנים והמתחרים פעורי פה ■ חברי איגוד השיווק מסמנים את המהלכים הבינלאומיים שעשו עבורם את ההבדל
בינה מלאכותיתישראל במלחמהמותגיםמשרדי פרסוםפרסוםפרסום בטלוויזיהפרסומותקריאייטיבקשת 12שיווק