עלות הקמפיין של "ישראל היום" נגד החוק להפסקת חלוקתו החינמית, שעבר היום בקריאה טרומית, עמדה על יותר מ-10 מיליון שקל - כך עולה מנתוני יפעת בקרת פרסום ■ "ישראל היום": "ההוצאה בפועל נמוכה עשרות מונים"
החברה, שמספקת פלטפורמה לבניית אתרים, תהיה החברה הישראלית השנייה אחרי סודהסטרים שתעלה ספוט בליגת הפוטבול האמריקאית
משיקה אתר ולוגו חדשים וכן את קמפיין פרסום הגדול בתולדותיה ■ מנכ"ל פיצה האט: "אנחנו ממציאים מחדש את הקטגוריה"
שמידט מככב בפרסומת חדשה למגזין, שמרמזת כי כדאי לכולם להרחיב אופקים
טוען כי החלטת הרשות השנייה להוריד את קמפיין הפרסום של העיתון היא "מקוממת, בלתי סבירה ובלתי מידתית" ומהווה פגיעה קשה ב"ישראל היום"
הרשות השנייה: "התשדיר מעביר מסר נגד סגירת העיתון, ובכך חורג מהכללים הקובעים כי אין לשדר פרסומות המעבירות מסר לגבי עניין השנוי במחלוקת ציבורית"
בראיון ל"גלובס" מסביר אפללו למה די.ג'יי דיוויד גואטה לא מתאים לפרסם את פורשה, מדוע השימוש בשאקירה בקמפיין של אורל בי מפוספס, ולמה המוזיקאים צריכים היום יותר מתמיד לייצר תוכן בידורי-שיווקי
הפרסומת תעלה בארה"ב ובבריטניה ע"י משרד הפרסום Wieden & Kennedy
בחברה לא אישרו כי הקמפיין החדש אכן ילווה בסיסמה "'lovin' beats hatin", שיצרה סערה ברשת עם חשיפתה
הפאבלט החדש מבית סמסונג יימכר בחנויות ובחברות הסלולר ב-3,900 שקל
הקמפיין יעלה תחת הסלוגן "You Are Someone's Friend" ■ ענקית המדיה החברתית אינה נוהגת לפרסם בהיקפים נרחבים
הפרסומות יופיעו בפיד העדכונים האחרונים באפליקציית המסרים הנעלמים, ותהיה בחירה אם לצפות בהן או לא ■ באחרונה עלה שמה של יאהו כאחת המועמדות להשקיע בסנאפצ'אט לפי 10 מיליארד דולר
בשנת 2013 הוציאה חברת eBay כ-51 מיליון דולר על פרסום בארה"ב
החברה, שהייתה בעבר מפרסמת גדולה בטלוויזיה, עשויה לחזור לפרסם במדיום הזה, כמו גם באמצעי מדיה נוספים
הקמפיין, שעולה ברשתות החברתיות, מורכב מסיפורים אישיים של צרכנים קשישים שנפגעו מחברות הפועלות באופן שיטתי ומכוון מול אוכלוסייה זו
חברות שנפגעו ממבצע "צוק איתן" זקוקות למהלך מהיר ומדויק שיגביר את המכירות, ועל כן הן צריכות קמפיין רזה יחסית ואפקטיבי מאוד
בחירותבינה מלאכותיתישראל במלחמהפרסוםפרסום בטלוויזיהפרסום דיגיטליפרסומותקריאייטיבקשת 12שיווק