אודליה ספרן, שהייתה סמנכ"לית השיווק והמכירות ברדיו תל אביב, מקימה חברת מדיה שתשווק את הזמן הפרסום של רדיו תל אביב, גלי ישראל, רדיו חיפה, רדיו דרום, 99.5 חם אש ודרום 101.5 • מדובר בפעם הראשונה מזה 20 שנה ששפ"א נתקלת במתחרה חזקה
בימים האחרונים קיבלו חברות המדיה מכתב משפ"א, המשווקת את הפרסום בתחנות הרדיו האזורי, על עלייה משמעותית במחירי הפרסום של אקו 99FM, ובעיקר בתוכנית הבוקר של טל ברמן ואביעד קיסוס שנחשבת לחוד החנית של שידורי התחנה • לפי מקורות, תעריף הפרסום החדש בתוכנית כמעט והוכפל
לאחרונה נפגשו בעלים של תחנות רדיו אזורי, מנכ"ל שפ"א אלון שטיינפלד ומנכ"ל ארטימדיה גל תורג'מן כדי לדון במהלך
משרד הפרסום שבבעלות עמיחי, no no no yes, יטפל בתקציב הפרסום של החברה שמוכרת פרסומות לרדיו האזורי • יהושע TBWA יטפל בתקציב טרגט ספיריט שמשווקת את זמן הפרסום של תאגיד השידור
התחנה שייכת לקבוצת רדיו ישראל, שבבעלותה גם תחנת רדיו ת"א שפרש משפ"א לפני שנתיים ■ מנכ"ל גלי ישראל: את הסיפור של רדיו גלי ישראל אנחנו יודעים לספר הכי טוב
יחליף את ענת ארדיטי, מנכ"לית שפ"א ב-14 השנים האחרונות, שהודיעה לאחרונה על פרישתה
כיום שפ"א היא הגוף היחיד המשווק את הפרסום בתחנות הרדיו האזוריות ■ ארדיטי: "הגעתי לתחושת מיצוי"
עפ"י הערכות יעברו כמה שבועות עד שהתקלה תיפתר - ובינתיים מפסיד התאגיד כ-1.5 מיליון שקל בשבוע ■ המרוויחה הגדולה: קבוצת שפ"א, שתחנות הרדיו האזורי שלה נהנות משפע חסר תקדים של פרסומות שמוזרמות אליהן
אבי משולם, מנכ"ל רדיו ת"א, מרוצה מההחלטה להפסיק למכור פרסום באמצעות שפ"א ■ "לא היינו הולכים למהלך של מכירת פרסום לבד, לולא היינו מניחים שנגדל באמצעותו"
אחרי שהביא למעוז הרדיו של שינקין מגישים מכפר תבור, מאזינים מבת-ים ואת עינת שרוף - מתכנן דני נישליס, מנכ"ל רדיו תל-אביב 102FM, לייבא גם את ראיין סיקרסט
מהבדיקה עולה כי החוזים אינם עומדים בכללי הרשות השנייה, כאשר בין היתר הם אינם כוללים עמידה בתקנות של שיבוץ פרסומות ואזכורים מסחריים בשידורים
שפ"א מספקת שירותי רכישת מדיה עבור רוב תחנות הרדיו האזוריות ■ בין היתר נבדק אם מדובר במונופול בתחום הפרסום ברדיו האזורי, וכן נבחן שרשור ההחזקות בחברה
אודליה ספרןחברות מדיהפרסום ברדיורדיו אזורי