ההכנסות ברבעון הסתכמו ב-1.76 מיליארד שקל, והרווח ב-32.3 מיליון שקל ■ ברשת תולים חלק מהקיטון בשינוי האסטרטגי שכלל את פתיחת "מגה בול" ■ המנכ"ל, זאב וורמברנד: הפכנו לשחקן מהותי בתחום ההארד-דיסקאונט
החרם החרדי על רשת שפע שוק החל בינואר אשתקד, עם רכישת רשת AM:PM ע"י רבוע כחול בעקבות החרם על שפע שוק התפטר מתפקידו אורי קמינסקי, מנכ"ל הרשת, ובהמשך הוסבו חלק מסניפיה לסניפי מגה בול
המותג מגה מתחזק עקב השקת מגה בול מגה בעיר עוקף את שופרסל שלי בזירה החרדית "יש" נהנית מהחרם על שפע שוק עוד מתחזקים: שופרסל ביג, רמי לוי ויינות ביתן חצי חינם וטיב טעם נחלשות
המהלך משקף את האסטרטגיה של רבוע כחול לבסס את מותג הדיסקאונט מגה בול, לא רק בשולי הערים אלא גם במרכזן
מסקר של מכון שילוב Millward Brown עולה כי למרות נדידת הקונים - "יש" היא עדיין הרשת הבולטת במגזר החרדי שופרסל: "פורמט 'יש' צומח בהצלחה בכל המגזרים"
במסגרת ההשקה של רשת ה"הבי דיסקאונט" החדשה השיקה רבוע כחול גם מותג פרטי חדש תחת השם מגה
יהודה פורת, לשעבר מנכ"ל תת-הרשת של הרבוע הכחול מקבוצת אלון, הגיב לתביעתה נגדו - ותובע 4 מיליון שקל ממנה ומווייסמן
פרט ל-30 מיליון השקלים שתשקיע רבוע כחול בהשקה ופרסום של הרשת החדשה "מגה בול" - היא תשקיע סכום נוסף של 15 מיליון שקל בהסבת 37 סניפי מגה ושפע שוק לרשת החדשה
בכוונת החברה להשיק גם מותג פרטי בשם "מגה בול", שיישווק בתת-הרשת החדשה כזכור, רבוע כחול הודיעה השבוע כי תשקיע 30 מיליון שקל ברשת הארד דיסקאונט חדשה, שתחליף חלק גדול מסניפי שפע שוק ומגה
תת-הרשת החדשה תחליף חלק גדול מסניפי שפע שוק ומגה תמנה לכל היותר 36-38 סניפים, ותהווה כשליש מכלל השטח המסחרי של רבוע כחול
עובדי רשת AM:PM עבדו גם ביום הכיפורים הנהלת הרשת פיתתה את העובדים באמצעות הבטחת שכר גבוה מהרגיל למי שיסכים לעבוד במהלך הצום - וכך היה
אחרי חצי שנה בתפקיד - זאב וורמברנד כבר צריך להתמודד עם חרם חרדי, יתרון לשופרסל ומשבר עולמי אבל מבחינתו - החרם לא ממש קיים, שופרסל לא חידשה דבר בהשקת "יש", והמשבר הפיננסי הוא דווקא הזדמנות
את התלושים ניתן לממש רק בסניפי שפע שוק בין הרבנים שאישרו את קבלת התרומה נמצא גם הרב שלום אלישיב כזכור, חרם החרדים פרץ בפברואר על רקע הפעלת סניפי AM:PM בשבת
כך עולה מסקר מכון שילוב עבור "גלובס" החרם על הרשת הוכרז בשל הפעלת סניפי AM:PM בשבת הסניפים החרדיים של שפע שוק רשמו בתחילת החרם ירידה של 50% במכירות, שהתייצבה בהמשך על 30%