תוכן שיווקי

כתבות אחרונות

 

פרסום לא סמוי: בתוכניות הריאליטי כמעט כל פריים ממומן ע"י מפרסם

אם ארה"ב היא מלכת התוכן השיווקי, אנחנו בדרך להיות הסגנית הראשונה ■ מי בחר את הפרסים ב"הישרדות", מאיפה הגיע הוורד של "הרווק", ומה רואים פליטי "האח הגדול" ביציאה מהווילה

לי-אור אברבך 08.01.2010

מהם הכלים השיווקיים החדשים בהם נעשה שימוש בעקבות המיתון?

מיזוגים ורכישות, פיתוח מוצרים חדשניים, מעבר למדיה החברתית במקום לכנסים ולוועידות, שימוש בתוכן שיווקי במקום בפרסום - אלה הם רק חלק מהכלים שהפכו עבור מספר חברות את המשבר הכלכלי לאפשרות למינוף

עינב בן-יהודה 14.12.2009

התוכן השיווקי חוגג: HOT ו-yes נקנסו בשנה האחרונה בכ-810 אלף שקל

חברת הכבלים HOT היא "אלופת התוכן השיווקי" - נקנסה 4 פעמים בשל פרסומת וקידום למותגים שמפו הוואי, ניקול, סאפי ומועצת החלב בטלנובלה "בובות" ובשל קידום המותג רויאלטי בתוכנית "חשופים"

לי-אור אברבך 25.11.2009

הרשות השנייה בודקת הפרה של תוכן שיווקי ב"אח הגדול"

בתוכנית ששודרה ביום ראשון ניתנה חשיפה ארוכה ובולטת לחברת בזק, שהיא נותנת החסות המרכזית לתוכנית הריאליטי של קשת זו העונה השנייה ברציפות ■ התוכנית באותו יום זכתה לרייטינג של 33.1%

לי-אור אברבך 24.11.2009

פרק הבכורה של "האח הגדול" הכניס 3.25 מיליון שקל מפרסומות

(עדכון) - כך מעריכים בכירים בשוק המדיה ■ מדובר בגידול של 45% לעומת יום שידור רגיל של קשת ■ הרייטינג הממוצע של הפרק ששודר אמש עמד על 31.5% ■ יפעת בקרת פרסום: קשת שיבצה בתוכנית 29 דקות פרסום

לי-אור אברבך וענת ביין-לובוביץ' 16.11.2009

עוד דקה נשוב

שעון העצר שמציע ח"כ שאמה יוכל לעצור פרסומאים גרועים שעושים פרסומות גרועות

אורי רודריגז-גרסיא 22.10.2009

אורי גולדברג, מנהל שיתופי-הפעולה המסחריים ברשת, עוזב את תפקידו

זאת לאחר 4 שנים ■ הוביל במהלך תפקידו פעילויות תוכן שיווקי רבות בתוכניות הפריים טיים-של רשת, אשר חלקן דורגו ע"י חברת המחקר "אפקט טוי.וי" כפעילויות התוכן השיווקי המוצלחות ביותר

אורי רודריגז-גרסיא 17.09.2009

יו"ר מועצת הרשות השנייה: "ערוץ 10 הוא החמצה גדולה שכולנו אחראים לה"

נורית דאבוש בראיון פרידה ל"גלובס": "לצערי, החוק בנושא ערוץ 10 לא השאיר לנו גמישות חוקתית שתאפשר לנו את המשך קיומו של ערוץ 10 ומצד שני עמידה במחוייבויות" ■ וגם - 4 תרחישים אפשריים לעתיד ערוץ 10

יעל גאוני 18.08.2009

קבוצת יפעת רוכשת את הפעילות של חברת Effect-TV

Effect-TV מתמחה בניתוח אפקטיביות של תוכן שיווקי ■ לפי ההערכות, היקף העסקה עמד על כ-700 אלף שקל

‎‎אורי רודריגז-גרסיא‏ 21.07.2009

רגולציה עצמית של ערוצים

הרשות השנייה היא צנזור תרבותי שמכתיב מהן תוכניות איכותיות ומהן תוכניות ירודות

שמחה סיגן 16.07.2009

עקב חשיפת G: היוצרים דורשים קנסות על תוכן שיווקי ב"הבורר"

דורשים מיו"ר מועצת הכבלים והלוויין להפעיל את סמכותו ולקנוס ביותר מ-90 אלף שקל על על כל חריגה ■ הפנייה - בעקבות כתבה בנושא זה במגזין G של "גלובס"

יעל גאוני 28.06.2009

קבוצת "שיאון אינפו" משיקה פלטפורמת תוכן לקידום מכירות בענף הנדל"ן

מדובר בחבילת פרסום ותוכן שיווקי ייעודית לחברות נדל"ן, שתכלול פרסומים ממוקדים בכפולות עמודים בעיתונות הארצית, באתר Bayit.info, בתחנות הרדיו, במדריכי "נכנסים לדירה" ועוד

שירות גלובס‏ 25.06.2009

מסך מכור: סטארקיסט שילמה עד 300 אלף שקל ל-HOT - ועמרם בולדוג מ"הבורר" התמכר פתאום לטונה

התוכן השיווקי קופץ מדרגה והולך ישירות לתסריטאים, שיורדים על ארבע ומעבירים את התסריט לאישור הספונסר ■ והצופים? הם משוכנעים שעמרם בולדוג אוהב לאכול טונה, או שהוא נהנה להתחבר למכונת שח"ל ולהתלוצץ עם נציגת החברה

צאלה קוטלר 18.06.2009

מהלכי התוכן השיווקי הבולטים במאי: "הישרדות" עם סובארו B9 ואופנוע הים sea-doo

Effect-tv: "הישרדות" הצליחה ליצור חיבור עם מותגי רכב שהוענקו כפרס למשתתפים ■ פעילות המרכז הבינתחומי בתוכנית "מסודרים" השכילה לעקוף את מחסום הז'אנר של תוכניות דרמה

ענת ביין-לובוביץ' 17.06.2009

פרסום בזמן מיתון

בזמן מיתון יש להקפיד על קניית מדיה חכמה ועל יצירת מדיה רלוונטית לתקופת המשבר

אילנה מונקה 08.06.2009

הפעילות של הראל ביטוח ב"המרוץ למיליון" - התוכן השיווקי האפקטיבי בחודש אפריל

Effect-TV: המותג הראל חברה לביטוח זכה לנראות במספר נקודות לאורך 3 פרקים בתוכנית, כשהאינטגרציה וההתאמה לסיפור של התוכן בוצעו ברמה גבוהה ■ במקום השני: מעטפת החסויות של תלמה ב"הישרדות"

ענת ביין-לובוביץ' 18.05.2009

   12345678910   

   נמצאו 156 כתבות   |   עמוד 9 מתוך 10