אם ארה"ב היא מלכת התוכן השיווקי, אנחנו בדרך להיות הסגנית הראשונה ■ מי בחר את הפרסים ב"הישרדות", מאיפה הגיע הוורד של "הרווק", ומה רואים פליטי "האח הגדול" ביציאה מהווילה
מיזוגים ורכישות, פיתוח מוצרים חדשניים, מעבר למדיה החברתית במקום לכנסים ולוועידות, שימוש בתוכן שיווקי במקום בפרסום - אלה הם רק חלק מהכלים שהפכו עבור מספר חברות את המשבר הכלכלי לאפשרות למינוף
חברת הכבלים HOT היא "אלופת התוכן השיווקי" - נקנסה 4 פעמים בשל פרסומת וקידום למותגים שמפו הוואי, ניקול, סאפי ומועצת החלב בטלנובלה "בובות" ובשל קידום המותג רויאלטי בתוכנית "חשופים"
בתוכנית ששודרה ביום ראשון ניתנה חשיפה ארוכה ובולטת לחברת בזק, שהיא נותנת החסות המרכזית לתוכנית הריאליטי של קשת זו העונה השנייה ברציפות ■ התוכנית באותו יום זכתה לרייטינג של 33.1%
(עדכון) - כך מעריכים בכירים בשוק המדיה ■ מדובר בגידול של 45% לעומת יום שידור רגיל של קשת ■ הרייטינג הממוצע של הפרק ששודר אמש עמד על 31.5% ■ יפעת בקרת פרסום: קשת שיבצה בתוכנית 29 דקות פרסום
שעון העצר שמציע ח"כ שאמה יוכל לעצור פרסומאים גרועים שעושים פרסומות גרועות
זאת לאחר 4 שנים ■ הוביל במהלך תפקידו פעילויות תוכן שיווקי רבות בתוכניות הפריים טיים-של רשת, אשר חלקן דורגו ע"י חברת המחקר "אפקט טוי.וי" כפעילויות התוכן השיווקי המוצלחות ביותר
נורית דאבוש בראיון פרידה ל"גלובס": "לצערי, החוק בנושא ערוץ 10 לא השאיר לנו גמישות חוקתית שתאפשר לנו את המשך קיומו של ערוץ 10 ומצד שני עמידה במחוייבויות" ■ וגם - 4 תרחישים אפשריים לעתיד ערוץ 10
Effect-TV מתמחה בניתוח אפקטיביות של תוכן שיווקי ■ לפי ההערכות, היקף העסקה עמד על כ-700 אלף שקל
הרשות השנייה היא צנזור תרבותי שמכתיב מהן תוכניות איכותיות ומהן תוכניות ירודות
דורשים מיו"ר מועצת הכבלים והלוויין להפעיל את סמכותו ולקנוס ביותר מ-90 אלף שקל על על כל חריגה ■ הפנייה - בעקבות כתבה בנושא זה במגזין G של "גלובס"
מדובר בחבילת פרסום ותוכן שיווקי ייעודית לחברות נדל"ן, שתכלול פרסומים ממוקדים בכפולות עמודים בעיתונות הארצית, באתר Bayit.info, בתחנות הרדיו, במדריכי "נכנסים לדירה" ועוד
התוכן השיווקי קופץ מדרגה והולך ישירות לתסריטאים, שיורדים על ארבע ומעבירים את התסריט לאישור הספונסר ■ והצופים? הם משוכנעים שעמרם בולדוג אוהב לאכול טונה, או שהוא נהנה להתחבר למכונת שח"ל ולהתלוצץ עם נציגת החברה
Effect-tv: "הישרדות" הצליחה ליצור חיבור עם מותגי רכב שהוענקו כפרס למשתתפים ■ פעילות המרכז הבינתחומי בתוכנית "מסודרים" השכילה לעקוף את מחסום הז'אנר של תוכניות דרמה
בזמן מיתון יש להקפיד על קניית מדיה חכמה ועל יצירת מדיה רלוונטית לתקופת המשבר
Effect-TV: המותג הראל חברה לביטוח זכה לנראות במספר נקודות לאורך 3 פרקים בתוכנית, כשהאינטגרציה וההתאמה לסיפור של התוכן בוצעו ברמה גבוהה ■ במקום השני: מעטפת החסויות של תלמה ב"הישרדות"
אמיר ברמליאקס פקטורהרשות השנייהלי-אור אברבךניהול וקריירהפרסום סמויקוקה קולהקשת 12רשת 13שחר בן מאיר