כאשר תוקעים בשופרות כדי להפיל את חומת הביורוקרטיה המעכבת, כביכול, את הבנייה, ממילא נוצרת בהלה גם בשוק העבודה - וקל אז לטעון, שאין זמן להעביר ישראלים לעבודה ומוכרחים לייבא זרים חדשים לטובת קבלני הבנייה וקבלני כוח האדם
שיטת הבנייה המכונה קוויק אנד טאף אושרה באנגליה, באוסטרליה ובמקומות נוספים בעולם. בעלי החברה פועלים כיום כדי לקבל אישור גם ממכון התקנים הישראלי
הבטיח להתמקד אישית בשכלול ענף הנדל"ן כמכשיר מרכזי לקידום המשק
בישראל התבטאה ההתייקרות בעליית מחירי הפלדה מ-1,500 שקל לטון לצרכן בנובמבר 2003, ל-3,000 שקל לטון היום
אפרופו שבוע האהבה לטבע, שמסתיים היום, מסתבר שמשתלם לפזר אסבסט, הדברה, פסולת, מה שתרצו
לדברי אביו של אריה, הוא ואביו של עופר גרשון הזרימו לחברה בחודשים האחרונים 25 מיליון שקל
London Stock Exchange עוברת למשכנה החדשה ביוני, אך מתקשה למצוא דייר לבניין אותו היא עוזבת
בהתקפה שלו על הגופים העוסקים בעובדים הזרים שכח מנכ"ל התאחדות הקבלנים פרט אחד קטן: אין להם שום קשר לצד הביקוש
לדברי החברה, במחצבה המשוקמת היא השתמשה ב-163 אלף טון אפר פחם - מוצר לוואי המשמש למילוי כבישים
איתן סורוקה, מנכ"ל אזורים, משדר אופטימיות: "האסטרטגיה שלנו היא להתכונן להתאוששות ולהכין הרבה מאוד דירות ופרויקטים לבנייה, כי אנחנו חושבים שהביקושים הולכים להתעורר"
אריה את עופר נפלה משום שהתרחבה יותר מדי וקנתה מגרשים בלי חשבון; הניהול לא הצטיין ברמתו, וגם כאן יש לבנקים מה להסביר, והפעם אלה בעיקר בנק המזרחי והבנק הבינלאומי
התוואי הרכבת יתחיל בלב המפרץ, ומשם יעבור מזרחה לאורך התוואי ההיסטורי של רכבת העמק, מדרום לכביש 75, עד לאיזור צומת העמקים ותחנה בנשר
בני הדודים אריה ועופר גרשון התחילו כקבלני שיפוצים, אבל עם גל העלייה של שנות ה-90 קיבלו תיאבון - מופרז כנראה. הבעיה העיקרית שלהם היתה ההסתמכות על מינוף בנקאי יקר
השטח - 9,230 מ"ר בקרית אריה, יימכר לחברת ל.א. שטרית נכסים תמורת 3.75 מיליון דולר
אולפינר: הפלדה התייקרה בחצי שנה ב-100%, וגורמת להוצאה נוספת של 900 מיליון שקל בשנה
בנייההלשכה המרכזית לסטטיסטיקה (למ"ס) התאחדות הקבלנים בוני הארץזאב אלקיןחוק מכר דירותמחירי הדירותמשרד הבינוי והשיכוןקבלניםרוכשי דירותשוק הדיור