פרסומות הוספה למעקב

כתבות אחרונות

 
דוכן מפעל הפיס / צילום: תמר מצפי

היום: דיון בהצעת חוק להטלת מגבלות על פרסום הימורים

הצעת חוק של ח"כ רועי פולקמן מכולנו: בסוף כל פרסומת של ההימורים החוקיים יחויב מפעל הפיס לציין את סיכויי המהמרים לזכות בפרס

אתר חדשות ערוץ 2 13.03.2016
מילקי גולד מתוך יו טיוב

אות הקלון: הפרסומת הסקסיסטית ל-2015 - מילקי גולד

האות של ויצו ניתן על היות הקמפיין "מקבע ומחזק סטראוטיפים מגדריים הפוגעים בנשים" ■ אות הקלון המתמיד - לפרסומות של קסטרו ■ גילה אושרת, יו"ר ויצו ישראל: "קוראות לחברות המסחריות לאמץ עקרונות של פרסום מכבד והוגן כלפי נשים"

שירות גלובס 07.03.2016
קמפיין אגאדיר / צילום: יח"צ

צפו: הפרסומות "הסקסיסטיות" ביותר לשנת 2015

הפרסומות ש"מתחרות" על אות הקלון של ויצו: האישה במקלחת של "ג'רוזלם פוסט" ■ ב-FIX הצעירה סוחטת מיץ ומלקקת גלידה בתחתונים וחזייה ■ בגולדסטאר רוצים שתגיד תודה שאתה גבר ■ במילקי האישה רק רוצה ת'GOLD ■ וכמובן קמפיין ה"שוגר דדי" השערורייתי של אגאדיר

שירות גלובס 03.03.2016
עידן קטלן, תומר גפני ונדב ברנדשטטר / צילום: יח"צ

"אנחנו יכולים להציל את עולם העיתונות ולהחזיר לו את היוקרה"

גופי המדיה מאבדים מדי שנה עשרות מיליארדי דולרים כתוצאה משימוש בחוסמי פרסומות ■ UntouchableAds הישראלית פיתחה מערכת שמתריעה בפני בעלי האתרים על שימוש בחוסמי פרסומות ומספקת פתרונות טכנולוגיים כדי להילחם בהם

לי-אור אברבך 01.03.2016
אדיר מילר פרסומת  מכבי / צילום: מהוידאו

מכבי הורידה את סרטון הפרסומת שזכה לביקורת על גזענות

(עדכון) - סרטונים שפרסמה קופ"ח מכבי, בכיכובו של אדיר מילר, עוררו סערה בטענה לגזענות כלפי יוצאי בריה"מ לשעבר: "מכבי צריכה להתבייש" ■ מכבי בתגובה: "מדובר בקמפיין סאטירי שלא נעשה במטרה לפגוע"

ענת ביין-לובוביץ' 24.02.2016
לוגו פרטנר / צילום: יחצ
זניט מדיה | לפני כולם

לא מחוברים: פרטנר מורידה את הקמפיין מהטלוויזיה

חברת הסלולר נקלעה למאבק בין חברת המדיה שלה, זניט, לבין זכייניות הטלוויזיה - ולאור זאת לא הצליחה לקבל מיקומים מועדפים בברייקים של הפרסומות

ענת ביין-לובוביץ' 22.02.2016
לוגו פרטנר / צילום: יחצ
זניט מדיה | לפני כולם

פרטנר מעלה קמפיין טלוויזיה - בלי מיקומים מועדפים בערוץ 2

טרפוד ההשקה חל על רקע ההתקשרות של פרטנר עם חברת המדיה זניט, שנמצאת בסכסוך עם הזכייניות ■ אפילו התערבותם של יו"ר פרטנר ישראל ושל יורם באומן לא עזרה בינתיים

ענת ביין-לובוביץ' 21.02.2016
שער פלייבוי תלת ממד / צלם: אתר פלייבוי

"פלייבוי" חדל לפרסם עירום מלא - והמפרסמים נוהרים בהמוניהם

עלייה של 55% במספר המודעות שנרכשו לגיליון מארס של "פלייבוי" ■ האם גם הקהל יגדל עקב החלטת המגזין לחדול מפרסום צילומי עירום מלא?

אדוורטייזינג אייג' 17.02.2016
טוויטר לוגו / צלם: יחצ

טוויטר משיקה פורמט פרסום חדש - שיופיע מיד עם הכניסה אליה

המוצר, ששמו "First View", נראה כמו הגרסה של טוויטר לפרסומת בלעדית שמוצגת בעמוד הבית ■ מותג אחד בלבד יקבל את הזכויות ל-First View במשך 24 שעות, ולכל גולש היא תוצג פעם אחת

אדוורטייזינג אייג' 11.02.2016
כריסטיאנו רונאלדו, ריאל מדריד / צלם: רויטרס

סערה בטוויטר: "ישראל? רונאלדו בעד רוצחי ילדים"

כוכב ריאל מדריד התגאה בהשתתפותו בפרסומת לחברת הוט הישראלית, שיתף את הסרטון בפני 40 מיליון העוקבים שלו הטוויטר - וזכה למבול של תגובות נאצה: "איבדתי כל כבוד אליך; מסי הוא הגיבור שלי עכשיו"

עמרי ברק, חדשות 2 10.02.2016
הפרסומת של Wix / צילום: יחצ

Wix: "תגובות מצוינות" לפרסומת במשדר הסופרבול

מפתחת הפלטפורמה לבניית אתרי אינטרנט עקפה צפי האנליסטים בדוחות: צמיחה שנתית של 40% בהכנסות ובגבייה ■ מניית Wix איבדה 30% מתחילת 2016

שירי חביב-ולדהורן 10.02.2016
שער המגזין Wired / צילום: מסך

אתר המגזין "Wired" הכריז מלחמה על חוסמי הפרסומות

ידרוש לשלם על מנוי ללא פרסומות או להפסיק לחסום ■ מתכנן לגבות דולר בשבוע עבור אתר נטול פרסומות ■ עד כה רק 4% מממפעילות האתרים הגדולים נקטו צעדים נגד חסימת פרסומות

שירות גלובס 09.02.2016
העובר באולטרהסאונד מושיט ידו לדוריטוס / צילום מתוך הפרסומת

המפרסמות בסופרבול הלכו השנה על בטוח

מחיר 30 שניות פרסום היה היקר ביותר אי-פעם בסופרבול - 5 מיליון דולר ■ את מרב הציוצים קיבלה חברת ביטוח שפשוט הגרילה בין המצייצים 250 אלף דולר ■  אחרות הלכו על הומור מזעזע, אך המנצחת הייתה כנראה באדוויזר, שאפילו לא שילמה על כך

שירות גלובס 08.02.2016
צביקה נטר וטל חלוזין / צילום: ג'ף פולבר

"אנו עושים מבחני מיון עד צאת הנשמה, נראה לי שלא הייתי עובר"

צביקה נטר, מייסד ומנכ"ל אינוביד שגייסה באחרונה 28 מיליון דולר, מדבר על הקושי בגיוס עובדים בארץ, ומתאר מה מייחד את הפלטפורמה ליצירת פרסומות אינטראקטיביות בתכני וידאו של החברה

טלי ציפורי 05.02.2016
ג'וני ספינדלר / צילום: לנס הפקות

המו"לים בעולם כבר איבדו 80 מיליארד ד' בגלל חוסמי הפרסומות

ג'וני ספינדלר, מנהל החדשנות של BBDO אירופה, אינו מאוים מהטכנולוגיה המתחדשת במהירות ■ מבחינתו, היא גורמת למשרדי הפרסום לחזור לעשות קריאייטיב מבריק, אחרי יותר מדי שנים של פרסום גרוע

ענת ביין-לובוביץ' 04.02.2016
פרסומת סופרבול WIX / צילום: מהוידאו

30 שניות: הפרסומת של WIX בסופרבול נחשפת

עומר שי, סמנכ"ל השיווק של WIX, מספר איך נוצר הקשר עם אולפני דרימוורקס שהפיקו את הסרטון, מי משניהם אחראי לקריאייטיב, ומה הם עונים לחברות שאומרות להם שהם "מבזבזים" 5 מיליון דולר על פרסום

ענת ביין-לובוביץ' 03.02.2016

   67891011121314151617181920   

   נמצאו 615 כתבות   |   עמוד 13 מתוך 39

צרו איתנו קשר *5988