קריאטיב הוספה למעקב

כתבות אחרונות

 

אלן רוזנשיין, מנכ"ל ויו"ר BBDO לשעבר, ירצה בפסטיבל קקטוס הזהב

רוזנשיין, שהוכתר ע"י המגזין "Advertising Age" כאחד מ-100 האנשים המשפיעים ביותר בתחום הפרסום ב-100 השנים האחרונות, ידון בהרצאתו במטרה הראשית של הקריאייטיב ובהשפעתו החיובית על המותג בעיני הצרכן

חגית ברונסקי 23.05.2010

קמפיין גולדסטאר הוא הבחירה של שופט קקטוס הזהב יורם לוי

יורם לוי, סמנכ"ל הקריאייטיב של באומן-בר-ריבנאי, מפרגן לקונספט המדויק בקמפיין הגברים של בירה גולדסטאר שיצר משרד הפרסום מקאן-אריקסון

יורם לוי 20.05.2010

קמפיין הוועד למלחמה באיידס הוא הבחירה של שופט הקקטוס רביב יצחקי

הקמפיין שהרשים את יצחקי יותר מכולם היה השיר של להקת ‏SDIA‏ "הולכת עד הסוף" עבור הוועד למלחמה באיידס ■ זו לא פעם ראשונה שמשיקים שיר שבסוף מסתבר שהוא קמפיין, אבל כאן כל המרכיבים התחברו מצוין‏

‎‎רביב יצחקי‏ 16.05.2010

"בנוף הטלוויזיוני של אז, הקמפיין ההפוך של פוקס היה 'רוק'נרול'"

גיא פורה, מנכ"ל y&r אינטראקטיב ושופט בתחרות קקטוס הזהב, בוחר את הפרסומת הישראלית שגרמה לו לקנא

גיא פורה 13.05.2010

המותג "קקטוס הזהב" מתרחב: מתחרות לפסטיבל פרסום

גלגולי תחרות הפרסום הישראלית לאורך השנים מעידים על יכולתה להתאים עצמה לשינויים בענף ולרוח התקופה

יגאל בראון 12.05.2010

מה גורם לאנשי הקריאייטיב הבכירים לעזוב את המשרדים הגדולים?

השאיפה לתגמול גבוה יותר, לקרדיט משמעותי ולחופש יצירתי גורמת לדור הביניים של אנשי הקריאייטיב לעזוב את המשרדים הגדולים ולצאת לדרך חדשה - עצמאית או במשרד קטן יותר

ענת ביין-לובוביץ' 30.03.2010

שינויים בפוגל-אוגילבי: רונן גור פונארוב מונה לסמנכ"ל קריאייטיב

שירה רוזנשטיין מצטרפת למשרד כאחראית על כל פעילות הניו-מדיה וכמנהלת לקוחות

ענת ביין-לובוביץ' 24.03.2010

גיא גורן מצטרף כשותף במשרד הפרסום Fox&friends

עזב באחרונה את פוגל-אוגילבי, בו שימש כסמנכ"ל וכשותף ■ יהיה שותף שווה במשרד, שייקרא פוקס-גורן-גלעדי

ענת ביין-לובוביץ' 10.03.2010

גל עזיבות: 4 מנהלי קריאייטיב הודיעו במקביל על פרישתם

הפורשים הם קרן קיי, מנהלת הקריאייטיב הראשית של גלר-נסיס; ניר לבני, סמנכ"ל קריאייטיב בשלמור-אבנון-עמיחי; גיא גורן, סמנכ"ל קריאייטיב ובעל מניות בפוגל-אוגילבי; ועד נוי, סמנכ"ל הקריאייטיב בזרמון-גולדמן

ענת ביין-לובוביץ' 03.03.2010

דוברת קוקה-קולה ארה"ב: הדימיון לפרסומת של יוטבתה - "מקרי בהחלט"

בהתייחסות ראשונה לסוגיית "העתקת" הפרסומת של קוקה-קולה לסופרבול מקמפיין ישן של יוטבתה, הוסיפה הדוברת כי הבחירה באותו שיר היא "צירוף מקרים מעניין" ■ צפו בשני הסרטונים

אדוורטייזינג אייג' 14.02.2010

אסי שביט חזר בו מהמינוי למשנה למנכ"ל ולמנהל הקריאטיב ב-JWT

שביט לא יצטרף למשרד מסיבות אישיות ■ את מקומו בניהול מחלקת הקריאייטיב יתפוס ניר פרח

ענת ביין-לובוביץ' 07.02.2010

מגזין "Adweek" בחר ב-JWT לסוכנות הפרסום הגלובלית של 2009

התואר הוענק ל-JWT על רקע גידול בהכנסותיה, בין היתר בזכות 3 תקציבי מיקרוסופט גדולים שהצטרפו לשורותיה

שירות גלובס‏ 28.01.2010

הקמפיינים שזכו במירב הפרסים ב-2009 היו בהשתתפות הקהל

מדו"ח המסכם את הקריאייטיב בעולם עולה כי עקב המיתון בוטלו בשנה שעברה תחרויות פרסום רבות

אדוורטייזינג אייג' 14.01.2010

שינוי ארגוני בראובני-פרידן: זיו קורן וניב חורש מונו למשנה למנכ"ל

שימשו עד לאחרונה כסמנכ"לי קריאייטיב ומנהלי קבוצת לקוחות במשרד הפרסום ■ מראובני-פרידן נמסר כי המינוי הוא בהמשך לאסטרטגיית ה-creative marketing של המשרד

ענת ביין-לובוביץ' 23.12.2009

אסי שביט מונה לסמנכ"ל קריאייטיב ומשנה למנכ"ל ב-JWT ישראל

שביט, אחד מאנשי הקריאייטיב הבולטים בענף, שימש בעבר כסמנכ"ל הקריאייטיב בגיתם BBDO

ענת ביין-לובוביץ' 03.12.2009

תקציב הפרסום של נוקיה עשוי לעבור מגלר-נסיס ל-JWT ישראל

בנוסף נבחנת גם העברת תקציב רכש המדיה ממדיה קום של גלר-נסיס ואדלר-חומסקי לקראט מדיה 1 ■ השינויים נבחנים בעקבות השינוי בתקציב הפרסום העולמי של נוקיה ■ היקף התקציב: כ-9 מיליון דולר במחירי מחירון

ענת ביין-לובוביץ' 19.11.2009

   1234567891011   

   נמצאו 176 כתבות   |   עמוד 9 מתוך 11

צרו איתנו קשר *5988