שוק יוצרי התוכן מגלגל 250 מיליארד דולר בשנה, ולפי גולדמן זאקס, עד 2027 הוא צפוי להכפיל את עצמו • רבים מיוצרי התוכן לא עובדים עם מותגים, וסקר חדש של ארטליסט הישראלית מגלה מה ישנה את דעתם, ועד כמה חשוב להם החופש היצירתי
עירא בלסקי היה צלם ועורך וידאו עם רעיונות יצירתיים שלא אהב לקחת סיכונים • אלא שאז הוא עלה על צורך שיש ליוצרים כמוהו - פלטפורמה שמספקת תוכן כמו אפקטים ומוזיקה • היום חברת ארטליסט, שהקים עם שלושה שותפים, רושמת הכנסות של יותר מ־100 מיליון דולר בשנה • בשיחה עם ערן גפן הוא מספר על הכוונות להנפיק ואיך הוא מתכנן להשתלט על השוק
החברה הישראלית מקימה בדאלאס מרכז ליקוט רובוטי שמשתרע על פני 3,500 מ"ר ויעניק שירותים לפעילות אונליין של קמעונאים • חברת הקריאייטיב והטכנולוגיה הישראלית Artlist תספק מענק חד-פעמי ליוצר תוכן עבור מימוש רעיון מקורי וייחודי לפרויקט קריאטיבי • אירועים ומינויים
עולם שיווק המשפיענים מוערך ביותר מ־16 מיליארד דולר בשנה ונמצא במגמת עלייה - אך לא בהכרח על חשבון הפרסום המסורתי • סקר חדש שערכה ארטליסט הישראלית מצביע על גידול בשיעור הצעירים שמרוויחים יותר מ־100 אלף דולר בשנה מתוכן דיגיטלי
האחים פרל מעלים ליוטיוב סרטונים שלהם מטיילים בארץ, מריה פיקלובה עושה פילטרים באינסטגרם, יובל כספית ממליצה לעוקבות שלה איזה בגדים לקנות - וכולם עובדים בזה במשרה מלאה • יותר ויותר מותגים בוחרים לפרסם את עצמם באמצעות משפיעני הרשת • כמה מיוצרי התוכן באמת מצליחים להתפרנס מזה, מה זה דורש מהם ומה השלב הבא של המגמה? • כל האמת על כלכלת היוצרים
עם העלייה במספר הפלטפורמות הדיגיטליות עולה גם שיעור הצעירים המתפרנסים מהן • סקר חדש שערכה חברת ארטליסט הישראלית מציג את המגמות בתחום
חברת ארטליסט, המפעילה קטלוג מוזיקה וסרטוני וידיאו ליוצרי תוכן, רוכשת את האתר האמריקאי Motion Array בעסקת מזומן • איציק אלבז, מנכ"ל משותף: "יש לנו עכשיו כבר יותר מ-6 מיליון לקוחות"
עירא היה יוצר וידאו שלא מצא מוזיקה לסרטונים שלו, ורצה להקים אתר שיפתור את הבעיה • אסף לא הבין מי יקנה את זה, אבל זרם • איציק התלבט אבל נתן צ'אנס • היום הם מספקים מוזיקה ליוטיוברים הכי חמים ברשת, וגם פרנסה לאמנים ישראלים • כך מגלגלים עשרות מיליוני ד' מחדר האוכל בקיבוץ
החברה פונה לקהל של יוצרי וידאו ויוצרי פודקאסטים ומספקת להם תוכן דיגיטלי באמצעות ניהול קטלוג של קטעי וידאו וסאונד, בהם ניתן להשתמש באופן חוקי ומורשה תמורת מנוי שנתי • "הקורונה לא השפיעה על הגיוס, העסקים שלנו חוו צמיחה בתקופה הזו"
אינסטגרם (Instagram)וידאוטכנולוגיה סטארט-אפיםיוטיוב (YouTube)מוזיקהמשפיעניםפרסום דיגיטלישיווק דיגיטליתוכן דיגיטלי