שיווק דיגיטלי הוספה למעקב

כתבות אחרונות

 
מיכל חיון ועידו פולק / צילום: תמר מצפי
מכירות | ועידת MAD

"כדי להגדיל מכירות – השיווק חייב לקחת חלק במכירות"

מיכל חיון וערן שיאון, שותפים בחברת 2Do!, בוועידת MAD: "אם בעבר פאנל הרכישה עליו היה אחראי השיווק הסתכם במודעות והתעניינות - היום השיווק לקוח חלק משמעותי בכל המסע של הצרכן עד לרכישה"

שירות גלובס 12.07.2017
אילן סיגל / /צילום: תמר מצפי
ועידת MAD | ועידת MAD

"הדיגיטל הוא לא רק פרסום, הוא דרך חיים"

כך אמר אילן סיגל, סמנכ"ל השיווק של פלאפון, בוועידת MAD ■  אמיר גיא, מנכ"ל משותף באדלר-חומסקי ויו"ר איגוד חברות הפרסום: "עברנו טרנספורמציה" ■ שחר מרקוביץ', מנהל הדיגיטל של בנק הפועלים: "דיגיטל זה לא העתיד של עולם הבנקאות, זה ההווה"

שני מוזס 12.07.2017
ועידת MAD

ענו על חידון המדיה והפרסום ואולי תזכו בכרטיסים לועידת MAD

מכירים את תעשיית הפרסום? שולטים במתרחש במדיה? זה הזמן לאתגר את עצמכם עם שאלות קשות בדיוק בנושאים האלה בחידון נושא פרסים לקראת ועידת MAD 2017 של "גלובס". בהצלחה!

שירות גלובס 09.07.2017
אולם תצוגה היברידי של קרסו / צילום: יחצ

העברת המוקד השיווקי לדיגיטל לא פוסחת על ענף הרכב

השיווק בענף הרכב הישראלי הפגין עד כה חסינות רבה בפני שינויים ושומר אמונים לשיטה המוכרת (והיקרה) של אולמות התצוגה הפיזיים ■ אבל המהפכה הטכנולוגית שמטלטלת כיום את תעשיית הרכב העולמית לא פוסחת גם עלינו

דובי בן גדליהו 19.06.2017
mapp

גרייט תשמש נציגה רשמית בארץ של חברת הטכנולוגיה Mapp

גרייט דיגיטל תשווק את המערכת של Mapp, המייצרת מוצרים מבוססי דאטה, ותציע ללקוחות את האפשרות להשתמש בנתונים שנאספו כדי להפוך אותם למהלכים שיווקיים ופרסומיים

ענת ביין-לובוביץ' 27.04.2017
ארגון דאעש בעיראק/ צילום:רויטרס

דאע"ש כהצלחה שיווקית

מבט על ארגון המשווק רק שני מוצרים: ח'ליפות אסלאמית וג'יהאד עולמי

ד"ר ענת הוכברג-מרום 27.03.2017
בחירת משרד הדיגיטל המתאים לחברה שלכם / צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

הטרנספורמציה הדיגיטלית - הנה לכם רכבת שלא מומלץ לאחר אליה

עשרות חברות בישראל עוברות בימים אלה את תהליך הטרנספורמציה הדיגיטלית שלהן ■ מה יקרה לנשארים מאחור?

עומר זייגרמן 26.03.2017
בחירת משרד הדיגיטל המתאים לחברה שלכם / צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

10 הטעויות הנפוצות בחיפוש עבודה בדיגיטל

אל תשמיטו ■ אל תלעיגו ■ אל תפיצו בספאם ■ שימרו על הלימה עם פרופיל הלינקדאין ■ ומה השש הנותרות?

שירי גרוסברד 15.03.2017
משרד המשפטים / צילום: תמר מצפי
הגנת הפרטיות | לפני כולם

מ' המשפטים יעקוב אחרי שימוש במאגרי מידע בקמפיינים

זאת, בעקבות הפרסום ב"גלובס" ■ על רקע כוונתם של גופים כמו קבוצות וואלה-בזק וזאפ להשתמש בדאטה שנאספת אצלם לצורך השבחת קמפיינים, סוגיית הפרטיות הגולש תיבחן על ידי הרשות למשפט, טכנולוגיה ומידע

ענת ביין-לובוביץ' 09.03.2017
שירי גרוסברד / צילום: יחצ

רוצים לעבוד בחב' דיגיטל/היי-טק? שימו לב לזה בהמתנה לראיון

זמן ההמתנה לראיון, תוך התבוננות בחללים השונים, יכול לגלות לכם עולם ומלואו על החברה שאתם שוקלים לעבוד בה ■ למה ולמי כדאי לשים לב?

שירי גרוסברד 09.03.2017
הצורך בנוכחות דיגיטלית/ צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

5 דברים שכל עסק חייב לדעת על שיווק דיגיטלי

נהלו את הלידים שלכם במערכת ניהול לקוחות ■ בצעו מבחני A/B טסטינג ■ הגדירו אירועים ומטרות באנליטיקס ■ ומה עוד?

חנן אב-צוק 27.02.2017
עמית קמה / צילום: איל יצהר

"מנכ"ל עושה את המלחמות של היום. CDO - את אלה של מחר"

עמית קמה, זכיין CDO Club בארץ, שם לו למטרה לטפח את סמנכ"לי הדיגיטל המקומיים ולהוביל את השיח שטרנספורמציה כזאת אינה שינוי שיווקי או טכנולוגי אלא מנוע עסקי ■ וזה לא קל

ענת ביין-לובוביץ' 25.01.2017
שיווק / צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

עסקים מוכרים לעסקים: כיצד תגדילו את המחזור?

עסקים המוכרים לעסקים (B2B) מתמודדים ללא הרף עם הצורך להתאים את האסטרטגיה השיווקית שלהם למציאות דיגיטלית וטכנולוגית משתנה תדיר ■ כיצד ניתן לעשות זאת?

גילי בארי 11.01.2017
בחירת משרד הדיגיטל המתאים לחברה שלכם / צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

מהו אחד המרכיבים המרכזיים להצלחת העסק שלכם?

כל עסק חייב לעצמו כיום נוכחות דיגיטלית לשיווק ומכירות ■ מה חשוב לבדוק לפני ששוכרים משרד המתמחה בדיגיטל, ואיך עושים זאת נכון?

גילי בארי 09.01.2017
דרכים להשיג לידים מאתר האינטרנט של העסק שלכם / צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

מהו האתגר של מנהלי השיווק - ואיך עומדים בו?

כיצד ובאילו אמצעים תגיעו למטרה הסופית של תהליך השיווק - לייצר התעניינות של לקוחות בבית עסק שלכם?

גילי בארי 09.01.2017
פייסבוק /  צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

"שואלים אותי: 'פייסבוק יהיה רלוונטי?'; המספרים מראים שכן"

בניגוד למה שחושבים, הצעירים לא עוזבים את פייסבוק אלא ממשיכים לגלוש בה - בעיקר במובייל ■ הגולשים הקליקו בממוצע על 13 פרסומות בחודש וכתבו יותר תגובות, אך עשו פחות שיתופים

ענת ביין-לובוביץ' 06.01.2017

   123456789101112   

   נמצאו 179 כתבות   |   עמוד 4 מתוך 12

צרו איתנו קשר *5988