היחידה תפעל כחלק אינטגרלי ממערך הדיגיטל של המשרד, תחת ניהולו של דודו דהן, ולא כחברה נפרדת
מנתונים שהצטברו אצלנו ב-Outbrain, המבוססים על אתרים בהם הוטמעה מערכת גילוי תוכן, עולה כי 30%-40% מהמשתמשים שהקליקו על המלצות התוכן בתחתית כתבה, גללו גם את הכתבה הבאה עד תחתיתה ולחצו על המלצה נוספת
תומס גנסמר סייע להביא את אובמה פעמיים לבית הלבן באמצעות גיוס תרומות של מאות מיליוני דולרים מהדיגיטל ■ בראיון ל"גלובס" לקראת ועידת MAD הוא מדבר על ההבדל בין עבודה עם פוליטיקאים לבין עבודה עם מותגים מסחריים
אלון ברנר היה סמנכ"ל האסטרטגיה במקאן-אריקסון, והיום הוא מנכ"ל K Logic ■ לדבריו, את המעבר ממשרד הפרסום המסורתי לסוכנות השיווק הדיגיטלי יעשו בקרוב גם הלקוחות. כלומר, אלה שיהיו מספיק מתוחכמים
מחקר של חברת Syncapse: כ-78% ממעריצי מותג בפייסבוק הם גם לקוחות שלו
התובנה של השיווק בעידן הדיגיטלי: אם זה לא קורה עכשיו, זה פשוט לא קורה
הצצה לפעילות הניו-מדיה של ג'נרל אלקטריק מלמדת כי גם חברות שאינן פועלות ישירות מול הצרכן הסופי, יכולות לייצר תוכן אטרקטיבי ולמשוך מאות אלפי גולשים
המרכז יספק שירותי ניהול דפי פייסבוק (לרבות המגזר הערבי והרוסי), קידום ממומן וקידום אורגני באינטרנט וברשתות החברתיות, שירותי מיתוג ועיצוב ובניית אתרים
שנה קשה עברה על הפרסום הדיגיטלי: משרדים ויתרו עליו, אחרים הטמיעו את המחלקות האינטראקטיביות בתוכם, ורבים פוטרו ■ אחרי ההתפכחות הכואבת, מסתמן שב-2013 הענף יצמח לכיוונים חדשים ויעמיק את פעילותו במובייל
משרדי פרסום נופלים ומפילים לקוחות בגלל אסטרטגיית הכוח ■ התחום הדיגיטלי למשל חייב להיות מחוץ למשרדי הפרסום - וכך גם תחום המיתוג
לנדנברג, מייסד משרד הפרסום אידיאולוג'יק, בכנס פורום השיווק הישראלי: "לאנשים בתעשיית הפרסום השיווק לא הייתה הכשרה מתאימה לעסוק בפרסום דיגיטלי"
מחקר של Outbrain חושף כי 34% מהחברות מקדישות תקציב מיוחד לשיווק תוכן
הרצאה הפתיחה בכנס "שיווק 2013" תהיה של ינון לנדנברג, מנכ"ל פובליסיס אידיאולוג'יק ישראל, תחת הכותרת "האם השיווק הדיגיטלי מת?"
הצרכן שלכם רוצה זוגיות אחרת, קחו שיטה לפירוק שדה המוקשים הצרכני החדש
פייסבוק כבר בת 8, וכאבי הגדילה מתחילים לצוץ. לאן הולכת הרשת?
לפחות במובן הזה אנשי המחאה מערערים את יסודות העולם התאגידי
טיקטוקמטא-וורס (metaverse)מסחר מקווןמשפיעניםפייסבוקפרסוםפרסום דיגיטליקניות באינטרנטרשתות חברתיותשיווק