ראיתי שווקים עולים ויורדים, בועות מתפוצצות והמצאות נהדרות, אבל כזה יש פעם ב-50 שנה
בעידן שאחרי יוסי ורדי, אנשי העסקים באינטרנט כבר לא מבססים את עסקיהם על טכנולוגיות מהפכניות ■ החדשנות שלהם מתחכמת הרבה יותר ■ כך הפכו חמשת הישראלים הבאים לאייקונים ולמנטורים עולמיים בתחומם
המיזם, בראשות סיימון בונד, מסייע למנהלי מותגים להתמודד עם השינויים בתחום השיווק הדיגיטלי והמדיה החברתית
פורד, AT&T, מיקרוסופט, אפל, דל וכל המשווקים המובילים בארה"ב הגיעו לכנס השיווק של "אד אייג'" בניו-יורק כדי לענות על השאלה החמקמקה: איך מתמקדים על שיווק דיגטלי מוצלח? ■ סיקור מיוחד
eBay כבר הודיעה כי הצליחה להגיע להסכם לרכישת 67% ממניות Gmarket החברה תשלב את חברת המסחר המקוון הדרום-קוריאנית עם הפעילות הקיימת שלה בשוק הקוריאני
סמנכ"ל שיווק חטיבת האונליין במיקרוסופט ישראל: "תוך 5 שנים מרבית הצפייה תנבע מהאינטרנט" קלאוס-אברט שמאקסל-שפרינגר הגרמני: "YouTube היא במידה רבה חצר משחקים; הכל בחינם - אבל לא בבעלותך"
בינה מלאכותיתטיקטוק בינה מלאכותיתמטא-וורס (metaverse)משפיעניםפרסוםפרסום דיגיטליקניות באינטרנטרשתות חברתיותשיווק