מותגים חייבים להפנים כי הצרכן בוחן אותם בכל רגע נתון אל מול התחרות באינטרנט ■ לכן, שיווק אינטליגנטי באמצעות תוכן הוא כבר לא אפשרות, כי אם הכרח
דיוור ישיר אמור להיות נקודת המוקד שלכם. בשליחת אימייל או ניוזלטר הלקוח מקבל מסר ביותר מ-90% מהזמן, ואילו את הפוסטים שלכם בפייסבוק הוא יקבל רק ב-2% מהזמן
נכון להיום ההשקעה בשיווק נדל"ן באמצעות הדיגיטל מגיעה לכ-50% מתקציב הפרסום של פרויקט, אך התעשייה מתחילה להבין את יתרונותיו הרבים של השיווק הדיגיטלי, בוודאי בתהליך ארוך כמו רכישת דירה ■ מה קורה לשיטות הפרסום המסורתיות?
רכישת בית היא אחת ההחלטות המורכבות והגורליות שאדם עושה בחייו, ולכן מדובר בתהליך שמייצר מזרקה ענקית של אמוציות ■ איך משווקים נכון את תחום הנדל"ן?
שיווק דיגיטלי הוא כלי ראשון במעלה להגדלת הכנסות העסק ■ איך עושים את זה, ומאילו טעויות כדאי להימנע כדי להרוויח מהפעילות ברשת? קבלו מדריך
אחרי 8 שנים במקאן-אריקסון, הפסיק אלון ברנר להאמין שהפרסום המסורתי עובד ■ היום, כמנכ"ל K-LOGIC שעוסקת בשיווק דיגיטלי, הוא מקעקע את תפיסות הפרסום המסורתי ושולל מושגים כמו "רעיון גדול" ו"סיפור מותג"
אחרי קריירת דוגמנות בינלאומית וחוויה מטלטלת אחת, חוצה עכשיו שירלי בוגנים את הקווים ונכנסת לעולם העסקים ■ יחד עם 3 שותפים היא הקימה יזמות שיווקית בדיגיטל, וממליצה על מוצרים בנוסח ג. יפית ■ בלעדי
הצרכנים בישראל רוכשים כיום מוצרי צריכה ברשת בהיקף של כ-2-2.5 מיליארד שקל בשנה, אך רוב התנועה מתבצעת בחו"ל ■ את הפער הזה ניתן בהחלט למלא
כנס AD TECH בניו-יורק הוכיח שמפרסם אחד אמיץ יכול להוביל דרך לכל התעשייה
ד"ר יניב לויתן, מומחה ללוחמה פסיכולוגית, מוציא ספר חדש - "לחץ כאן" - על שיווק דיגיטלי ■ בריאיון ל"גלובס" הוא מדבר על הבעיות בתחום: "נעשות המון טעויות"; על שיווק בפייסבוק: "עדיין לא אפקטיבי"; ועל 5 הטעויות בשיווק באינטרנט
היחידה תפעל כחלק אינטגרלי ממערך הדיגיטל של המשרד, תחת ניהולו של דודו דהן, ולא כחברה נפרדת
מנתונים שהצטברו אצלנו ב-Outbrain, המבוססים על אתרים בהם הוטמעה מערכת גילוי תוכן, עולה כי 30%-40% מהמשתמשים שהקליקו על המלצות התוכן בתחתית כתבה, גללו גם את הכתבה הבאה עד תחתיתה ולחצו על המלצה נוספת
תומס גנסמר סייע להביא את אובמה פעמיים לבית הלבן באמצעות גיוס תרומות של מאות מיליוני דולרים מהדיגיטל ■ בראיון ל"גלובס" לקראת ועידת MAD הוא מדבר על ההבדל בין עבודה עם פוליטיקאים לבין עבודה עם מותגים מסחריים
בינה מלאכותיתטיקטוקמטא-וורס (metaverse)מסחר מקווןמשפיעניםפייסבוקפרסוםפרסום דיגיטלירשתות חברתיותשיווק