שיווק דיגיטלי

כתבות אחרונות

 
מיכאל גבאי, מנכ''ל טריגו / צילום: איל יצהר

מייסד טריגו: "כשגיליתי שלאמזון יש רעיון לסופרמרקטים כמו שלנו, לא נשמתי לרגע"

הטכנולוגיה שפיתחה טריגו מאפשרת לערוך קניות בלי לסרוק שום מוצר ובלי לעבור באף קופה • בראיון לגלובס מספר המייסד מיכאל גבאי איך נולד שיתוף־הפעולה עם טסקו, איזו עצה נתן לו ריצ'י האנטר מנכ"ל שופרסל לשעבר, ולמה העגלות החכמות לא מהוות תחרות

שירה ספיר 16/01/2023
בקרוב נראה גל של משקפי AR ו־VR עם הרבה יותר תוכן / צילום: Shutterstock

המגמות החשובות שעולם השיווק והפרסום צריך להכיר ולהפנים ב-2023

חברות חדשות-ישנות ירחיבו את הנתח שלהן בשוק הפרסום, בינה מלאכותית יצרנית תתפוס תפקיד משמעותי, המטאוורס יקרום עור וגידים, המשפיענים ירחיבו את פעילותם, והטיקטוק יאבד ממעמדו • השנה הדיגיטלית הקרובה תהיה יותר סוערת ומטלטלת, ורצוי להיערך אליה נכון

משה רדמן 08/01/2023
רשתות חברתיות / אילוסטרציה: Shutterstock

יש לכם 2,000 שקל לקידום המותג שלכם. באיזו פלטפורמה כדאי להשקיע?

מה הסכום המינימלי להשקעה במיתוג ברשתות החברתיות, איפה מומלץ לכם להשקיע את הכסף, האם יש הבדל בין עסקים שונים, ומתי תראו תוצאות להשקעה שלכם? • המומחים מסבירים

נבו טרבלסי 05/11/2022
ריצ'רד ג'קסון / צילום: ליאת מנדל

המנכ"ל שפיתח מומחיות לדור ה-Z מגלה איך מגיעים לארנק שלהם

ריצ'רד ג'קסון, מנכ"ל החברה הגלובלית Voxburner, פיתח התמחות בשיווק לבני דור ה־Z שבמידה רבה יהיו אחראים לעתיד הכלכלה העולמית • הוא מאפיין אותם כצעירים בטוחים בעצמם, שמעדיפים להיות חלק מקהילה מאשר לעקוב אחרי משפיענים, רוצים להניע שינויים ומאמינים בערכים - כל זמן שזה לא יקר מדי

גלית חתן 19/10/2022
המטאוורס יהפוך לזירה חזקה והערכים שמעניינים את דור ה־Z יתנו את הטון / צילום: Shutterstock

מנהלי השיווק של החברות הגדולות במשק מנסים לעשות לצרכן חיים קלים

מנהלי השיווק של החברות הגדולות במשק מסמנים מגמות לשנה הקרובה: הקשר עם הלקוחות ימשיך גם אחרי הקנייה, המטאוורס יהפוך לזירה חזקה והערכים שמעניינים את דור ה-Z יתנו את הטון • פרויקט מיוחד, חלק שני

גלובס 16/10/2022
קניות נובמבר / אילוסטרציה: Shutterstock

פחות קופונים, יותר מוצרים חדשים: כך תכינו את העסק שלכם לקניות נובמבר

בעידן שבו כמעט לכל חברה קמעונאית יש אתר עצמאי או פעילות באחת מזירות המסחר הגדולות, קשה יותר למשוך את תשומת לב הלקוחות בתקופת מבצעים • הנה 15 כלים שיאפשרו למנהלי איקומרס לבלוט בחודש שרושם שיאי מכירות מדי שנה

יעל קנדר 12/10/2022
להיכנס לראש של הצרכן / איור: גיל ג'יבלי

מנהלי השיווק של החברות הגדולות מנסים להיכנס לראש של הצרכן

מנהלי השיווק של החברות הגדולות במשק מסמנים מגמות לשנה הקרובה: מה יהיו החידושים המובילים ביחסים עם הלקוח, ואיך לבלוט בין המדפים ובתוך שטף המידע • פרויקט מיוחד, חלק ראשון

גלובס 10/10/2022
שימור לקוחות. סמנכ''לי השיווק כבר לא רודפים אחרי לקוחות חדשים, ומתמקדים בקיימים / צילום: Shutterstock

סמנכ"לי השיווק כבר לא רודפים אחרי לקוחות חדשים ומתמקדים בקיימים

סקר סמנכ"לי השיווק של דלויט דיגיטל ואיגוד השיווק בחן את האתגרים העכשוויים בענף • שליש מהמשיבים מצהירים כי יקטינו את תקציב הפרסום המסורתי, מחצית ישקיעו במערכות טכנולוגיות • בניגוד לעבר, היום הגדרת התפקיד כוללת גם תחומים כמו ניהול אנליזה ודאטה

שירה ספיר 22/09/2022
לואיז הולמס / צילום: מטא

בכירה בפייסבוק: "זה עידן של חילופי כוחות, היוצרים משפיעים יותר מהמותגים שמשלמים להם"

שוק כלכלת היוצרים הגלובלי מוערך ב־16.5 מיליארד דולר, ופייסבוק נחושה להוביל אותו • בראיון לגלובס אומרת לואיז הולמס, דירקטורית שותפויות בענקית הטכנולוגיה: "ההבדל בינינו לטיקטוק קשור לקהילה שאנחנו מספקים ולחבילת מוצרי המונטיזציה שאנחנו מספקים ליוצרי התוכן"

נבו טרבלסי 06/09/2022
מטשטשות את הגבולות / אילוסטרציה: Shutterstock

כשטוויטר, פייסבוק ואינסטגרם הופכות דומות זו לזו, אפילו המותגים מתבלבלים

אם פעם כולם ידעו היכן מצייצים, איפה מעלים פוסט ואצל מי מוצאים תמונות וסרטונים - היום כל פלטפורמות התוכן מרחיבות את הצעת הערך שלהן ומטשטשות את הגבולות • מותגים שרוצים לעמוד באתגר צריכים להשקיע יותר בתוכן ובדאטה, ולהישאר כל הזמן עם רדאר פתוח

משה רדמן 04/09/2022
תום אורבך, מפתח כלי הפוסטים הוויראליים בלינקדאין

היזם הישראלי שהבין איך להפוך פוסטים בלינקדאין לוויראליים. ואז מינף את זה לאקזיט

תום אורבך יצר מחולל פוסטים ויראליים ללינקדאין לאחר שהבין מה הופך טקסטים בפלטפורמה החברתית לבולטים, וכעת הוא מוכר את הכלי בעל ה-1.6 מיליון משתמשים לסטארט-אפ אמריקאי • סכום הרכישה לא פורסם, אך אורבך מתגאה מאוד ב"אקזיט קטן"

נבו טרבלסי 28/08/2022
דנה גלבוע, בעלת flying Dana - סוכנות לשיווק ותוכן ברשתות חברתיות / צילום: גל בשארי

עוזרת לעסקים למנף את הנוכחות שלהם בדיגיטל: "הרשתות החברתיות מחייבות כל הזמן יד על הדופק"

דנה גלבוע, בת 29 תל אביב • בעלת Flying Dana - סוכנות לשיווק ותוכן ברשתות חברתיות • "בהתחלה חשבתי שחברות ובעלי עסקים יודעים על כל הפיצ'רים, אבל להפתעתי הבנתי שיש פערי ידע, ומעטים הם האנשים שיודעים להעביר את זה הלאה" • גלובס שם את הסיוע לעסקים קטנים ולעצמאים במרכז

אלון פרל 17/08/2022
גלי בראון. צולם במוזיאון האשליות, נמל ת''א / צילום: איל יצהר

"משפיענים מובילים מרוויחים מעל 200 אלף שקל בחודש": סוכנת כוכבי האינסטגרם חושפת הכל

גלי בראון, העורכת המיתולוגית של "ערב טוב עם גיא פינס", המציאה את עצמה בקורונה מחדש כסוכנת של משפיעני רשת כמו קורין גדעון, אורטל עמר ונדיר אליהו • אם זה נשמע לכם כמו שינמוך בקריירה, אתם כנראה לא מבינים במה מדובר: "משפיענים הם אנשי מכירות לכל דבר. זה ערוץ הקניות החדש" • מדד המותגים 2022

דורון אביגד 30/07/2022
יגאל ברקת, סמנכ''ל השיווק בבנק הפועלים, בוועידת MAD 2022 / צילום: איל יצהר

סמנכ"ל השיווק של בנק הפועלים: "מי שסופר לידים והקלקות, חי בעולם הישן"

יגאל ברקת, סמנכ"ל השיווק של בנק הפועלים, אמר בוועידת MAD של גלובס כי "הטכנולוגיה השיווקית צומחת בקצב אדיר; מספר החברות קפץ ב־5,233% בין 2011 ל־2020" • כמו כן חשף ברקת באירוע ארבעה סטארט-אפים שבהם משקיעים בפועלים הייטק

יובל ניסני 20/07/2022
אורי נצר, מנכ''ל טרגט ספיריט / צילום: תמר מצפי

מסירים כפפות במכרז הפרסום של התאגיד: בטרגט טוענים לניגוד עניינים של בני מנשה

חברת טרגט ספיריט פנתה באמצעות עורכי דינה לוועדת המכרזים של התאגיד בדרישה לפסול את מועמדותה של קבוצת מנשה במכרז הפרסום החדש • לטענת טרגט, הקבוצה אינה יכולה להתמודד במכרז בשל מעורבותו העסקית של בני מנשה בעסקים הקשורים לפרסום, ייצוג והפקה, המהווים לטענתם ניגוד אינטרסים

ענת ביין-לובוביץ' 19/06/2022
מחקר אחד בשבוע.  האם הוספת שם פרטי של הנמען.ת למייל מסייעת למכירה? / צילום: Shutterstock

הטריק שיגרום להרבה יותר נמענים לפתוח את המייל ששלחת

"שלום רונית, את המבצע הזה לא כדאי לך לפספס": האם הוספת שם פרטי של הנמען.ת למייל מסייעת למכירה?

יאנה שכטרמן ואמיר גרינשטיין 12/06/2022

   123456789101112131415   

   נמצאו 236 כתבות   |   עמוד 2 מתוך 15