XL הוספה למעקב

משקה אנרגיה

כתבות אחרונות

 
משקאות XL / צילום: אתר החברה

תוספת אנרגיה לטמפו: מאריכה ב-10 שנים שיווק משקאות XL

חברת המשקאות תתחיל לשווק את משקה האנרגיה גם בקפריסין ■ בטמפו, שבשליטת ז'ק בר והיינקן, לא חושפים את המספרים במסגרת ההסכם: "תמורת ההפצה תהיה XL זכאית לשיעורים מסוימים מהרווח, כפי שהוגדר"

אביב לוי 29.01.2017

שוק המשקאות 2010: קוקה-קולה ירדה בנתח השוק

שוק המשקאות רשם ב-2010 גידול של 10.6% ל-4.38 מיליארד שקל ■ קוקה-קולה הוא המותג הנמכר ביותר, אחריו פריגת ונביעות ■ המותגים הבולטים בצמיחה במכירות: שוופס וגולדסטאר

אילנית חיות 13.02.2011

טמפו סוגרת רבעון: גידול של 12% ברווח הנקי

מכירות טמפו משקאות הסתכמו ב-9 החודשים הראשונים של 2010 בכ-763.4 מיליון שקל, לעומת 628.3 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד - גידול של כ-22%

שירות גלובס 28.11.2010

פסטיבל קאן: חברת ze@ שלחה מועמדות ל"שימוש הטוב ביותר במדיה חברתית"

חברת הפרסום הצעירה, שמתמחה בניו-מדיה, שלחה לפסטיבל הפרסום בקאן עבודה של מותג בגדי-הים פלפל - אך לא עלתה לגמר התחרות

נועה פרג 21.06.2010

גליקמן-נטלר-סמסונוב זכה בתקציב הפרסום של XL

על התקציב של מותג משקאות האנרגיה התמודדו משרדי הפרסום של טמפו: מקאן-אריקסון, גליקמן-נטלר-סמסונוב וגיתם ■ היקף התקציב מוערך בכ-3 מיליון דולר

ענת ביין-לובוביץ' 24.12.2009

טמפו שוקלת לבצע רה-ארגון במערך הפרסום שלה

מסתמן כי גליקמן-נטלר-סמסונוב זכה בתקציב הפרסום של משקה האנרגיה XL במכרז שנערך בין משרדי הפרסום של טמפו ■ מתחילת השנה הושקעו בפרסום XL כ-6.8 מיליון דולר במחירי מחירון

ענת ביין-לובוביץ' 21.12.2009

סידס: XL הפרה הסכם איתנו לשיווק בלעדי של המשקה בארץ

לטענת חברת משה סידס, XL שיווקה את משקה האנרגיה בישראל גם באמצעות יבואנים אחרים

יצחק דנון 22.11.2009

מקאן-אריקסון, גיתם וגליקמן-נטלר-סמסונוב מתמודדים על תקציב XL

בעקבות העברת ההפצה של משקה האנרגיה לחברת טמפו, יתמודדו 3 המשרדים המטפלים בתקציבי טמפו על תקציב הפרסום של XL, המוערך בכ-2.5 מיליון דולר

‎‎‏ענת ביין-לובוביץ' 05.11.2009

המותג BLU כבש את המקום השני בשוק משקאות האנרגיה

זאת על חשבון רד בול ■ המותג XL ממשיך להוביל את השוק ומחזיק כמחצית מהנתח הכספי בקטגוריה כולה

אילנית חיות 05.10.2009

אנרגיה כשרה: מותג משקאות האנרגיה XL משיק מהדורה מיוחדת כשרה לפסח

המהדורה יוצרה במיוחד עבור ישראל בקו ייצור מיוחד בהולנד וקיבלה את אישור הרבנות הראשית בהולנד והרבנות הראשית בישראל

שירות גלובס‏ 15.03.2009

תקציב המשקה XL יישאר במשרד הפרסום ציבלין תקשורת צעירים

על התקציב, המוערך בהיקף של מיליון דולר בשנה, התמודדו גם מקאן-אריקסון, אדלר-חומסקי, באומן-בר-ריבנאי ומשרדים נוספים

ענת ביין-לובוביץ' 04.01.2009

תקציב XL יישאר במשרד הפרסום ציבלין

המשרד מטפל מאז תחילת 2008 בכל תקציבי הפרסום בעלי הזיקה הצעירה של סידס, ביניהם: סניקרס, טוויקס, באונטי מארס, באלזן, ומותג הסוכריות PEZ

‎‎‏ענת ביין-לובוביץ'‏ 31.12.2008

סוף-סוף חדשות כלכליות טובות

ווסטהאם יונייטד, שאיבדה בחודש שעבר את ספונסר החולצה שלה שהכניס למועדון 5 מיליון ליש"ט, מצאה נותנת חסות חדשה: חברת ההימורים SBOBET שתשלם לה 2.5 מיליון ליש"ט עד תום העונה הבאה

מערכת גלובס ספורט 04.12.2008

מסתמן: תקציב הפרסום של משקה האנרגיה XL יעבור למקאן-אריקסון

מקאן-אריקסון גבר במכרז של XL על בר-ריבנאי, אך באומן מצידו גבר על מקאן בהתמודדות על תקציב הפרסום של אירוקה

ענת ביין-לובוביץ' 23.11.2008

באומן-בר-ריבנאי ומקאן-אריקסון מתמודדים על תקציב הפרסום של XL

בשלבים מוקדמים של המכרז נערכו פגישות גם עם משרדי הפרסום יהושע TBWA ואדלר-חומסקי&ורשבסקי

‎‎‏ענת ביין-לובוביץ'‏ 19.10.2008

חברת סידס תשווק באופן בלעדי בישראל את משקה האנרגיה XL

חברת XL נכנסה לשוק הישראלי בשנת 2004, והיא משווקת כיום בלמעלה מ-5,000 נקודות מכירה, כולל מקומות בילוי וברים ; תחום משקאות האנרגיה בישראל נהנה בשנים האחרונות מצמיחה דו-ספרתית מדי שנה

שירות גלובס‏ 02.10.2008

   1   

   נמצאו 16 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 1

צרו איתנו קשר *5988