רגע לפני "האח הגדול VIP": "מונית הכסף" שמה גז לראש טבלת הרייטינג השבועית

"המרוץ למיליון" של רשת, שרשמה השבוע 22.5% רייטינג, פותחת חזית מול "הישרדות" של ערוץ 10 ועוברת לשידור דו-שבועי: חמישי ושבת

במהלך השבוע האחרון רשמו ערוצי הטלוויזיה המסחרית רייטינג נמוך בהשוואה לשבועות הקודמים. במקום הראשון בטבלה מדורגת "מונית הכסף" של קשת עם ממוצע של 23.9% בקרב משקי-בית יהודיים ו-569 אלף צופים פרטיים. במקום השני בטבלה נמצאת תוכנית לקט של "ארץ נהדרת" ששודרה ביום ראשון ורשמה ממוצע של 22.9%.

קשת מיוצגת השבוע בטבלת 10 התוכניות המובילות עם 5 תוכניות, כאשר 2 מהן הם לקטים של "ארץ נהדרת". רשת מיוצגת עם 2 תוכניות, חברת החדשות של ערוץ 2 עם 2 תוכניות, וערוץ 10 עם תוכנית אחת - "הישרדות".

במקביל, רשת הודיע היום (א') על פתיחת חזית ראש בראש מול ערוץ 10 עם העלאת התוכנית "המרוץ למיליון" גם בימי שבת, במקביל ל"הישרדות". החל מהשבוע תשודר "המרוץ למיליון" בימי חמישי ושבת. ביום חמישי האחרון רשמה "המרוץ למיליון" רייטינג ממוצע של 22.5% בקרב משקי-בית יהודיים ודורגה במקום השלישי בטבלה השבועית, ואילו "הישרדות" של יום שבת רשמה רייטינג ממוצע של 20.7% ודורגה במקום התשיעי בטבלה.

על רקע הניסיונות של מועצת הרשות השנייה לבצע שינויים בכללים ובמחוייבויות של ערוצים 2 ו-10 תוך התמקדות בזיקוק הסוגה עלית, יש לציין כי החל מהשבוע ישודרו 6 תוכניות ריאליטי בערוצים 2 ו-10. בערוץ 10 משדרים פעמיים בשבוע את "הישרדות", ואילו בערוץ 2 תשודר "המרוץ למיליון" פעמיים בשבוע, כמו גם "האח הגדול V.I.P" שתעלה הערב לשידור על-ידי קשת.