תקציב הפרסום של יקב תבור בהיקף 3 מיליון שקל יטופל בגלר-נסיס

התקציב לא טופל עד כה במשרד פרסום כלשהו ■ במקביל לגלר-נסיס יחל היקב לעבוד גם עם arc אינטראקטיב

תקציב הפרסום של יקב תבור, בהיקף של כ-3 מיליון שקל, יטופל במשרד הפרסום גלר-נסיס. התקציב לא טופל עד כה במשרד פרסום כלשהו.

לראשונה בחר היקב לעבוד עם משרד פרסום מתוך ראיית הצורך במיתוג ממוקד יותר ומתוך ציפייה לגידול במכירות של למעלה מ-30% בשנים הקרובות.

יקב תבור הינו בבעלות IBBL SPIRIT, מקבוצת החברה המרכזית למשקאות קלים. גלר-נסיס כבר מחזיק נתח בתקציב החברה המרכזית, בה הוא מטפל בתקציב פאנטה וספרייט.

היקב, בניהולו של אורן סלע, פיתח בשנים האחרונות את קונספט סוגי הקרקע כמבדל מבין סוגי היין השונים תחת סדרת "אדמה" .

במקביל לבחירה בגלר-נסיס, יחל יקב תבור לעבוד גם עם חברת arc אינטראקטיב, גם היא מקבוצת פובליסיס.