אמן החושים נמרוד הראל יוביל קמפיין לחברת פוראקסלנט.
הקמפיין מתמודד עם ירידות הדולר והמאבק המתמיד של הנגיד, סטנלי פישר, להעלות את הדולר, זאת בכדי להוריד את שער השקל על-ידי רכישת דולרים.
הקמפיין הוא למעשה לאפליקציה הסלולרית של החברה למסחר במט"ח. תמורת הקמפיין יקבל הראל כ-30 אלף דולר.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.