רשת
שקם אלקטריק משקיעה 5 מיליון שקל במהלך שיווקי חדש, תחת הכותרת "ישראל משדרגת". במסגרת זו תחל תציע הרשת ללקוחות שטרם החליטו אם לרכוש
מוצרי חשמל ל"שדרג" את חייהם.
עד כה פנתה הרשת ללקוחות שנמצאים כבר בתהליך הרכישה, והציעה להם מבצעים שונים.
לדברי בני גרינאפל, מנכ"ל רשת שקם אלקטריק, "חלטנו לקחת בעלות על 'שדרוג' באשר הוא, לשכנע את המתלבטים להגיע לחנות ולשדרג לעצמם את החיים, את הבית, את מוצרי החשמל - ובכך להגדיל את מעגל הרוכשים".
האסטרגיה החדשה תלווה בשפה פרסומית חדשה הפונה גם לצעירים ובקמפיין טלוויזיה באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי שיימשך כ-3 שבועות.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.