רשת GAP מתרחבת בישראל: נכנסת לקניון מול הים באילת

החנות, שתיפתח ביוני הקרוב, תשתרע על 650 מ"ר ותכלול את מחלקות הגברים, הנשים, הילדים והתינוקות

רשת GAP בדרך לאילת: ל"גלובס" נודע כי לפני ימים אחדים נחתם הסכם בין אלביט מסחר וקמעונאות, בהנהלת אריק בן-זינו, לקניון מול הים, לשכירת שטח להקמת הסניף הרביעי של GAP בקניון האילתי.

החנות בקניון מול הים, שתשתרע על 650 מ"ר, תיפתח ביוני הקרוב. החנות תכלול את 4 מחלקות ההלבשה של GAP, ובכללן נשים, גברים, ילדים (GapKids) ותינוקות (BabyGap).

החנות הראשונה של GAP בארץ נפתחה בקניון ממילא בירושלים. החנות השנייה, שתהיה חנות דגל, צפויה להיפתח ב-21 בפברואר 2010 בקניון עזריאלי בתל-אביב. בסוף מארס השנה צפויה להיפתח חנות נוספת של המותג בקניון ארנה בהרצליה.

לדברי בן-זינו, החנות בקניון מול הים "תהווה מוקד משיכה גדול לקהל שוחר אופנה ותהווה עוגן מרכזי בקניון".

רשת GAP העולמית עוסקת בקמעונאות אופנה תחת מספר מותגי רשתות. פרט ל-GAP, הקבוצה מחזיקה גם ב-Banana Republic, Old Navy, Piperlime ו-Athleta. לקבוצה יותר מ-3,100 חנויות בארה"ב, בריטניה, קנדה, צרפת, יפן ובאירלנד, ומחזור מכירותיה עמד בשנת 2008 על 14.5 מיליארד דולר.

אלביט מסחר וקמעונאות של מוטי זיסר היא בעלת הזיכיון ל-GAP בארץ. פרט ל-GAP מחזיקה אלביט גם בזיכיון למותג האופנה הספרדי MANGO ומפעילה תחתיו 26 חנויות, וכן מחזיקה במותג הג'ינסים ההולנדי G-STAR שתחתיו מפעילה החברה שתי חנויות.