בנק לאומי משיק עמוד מותג חדש בפייסבוק

זאת במסגרת קמפיין ל"לאומי דיגיטל" בהשקעה של 10 מיליון שקל ■ ראש מערך השיווק בבנק, תמר יסעור: "פייסבוק זה לא עוד גימיק שצריך רק לעשות עליו 'וי' - הוא מאפשר לענות על הרבה מאוד צרכים של הלקוחות שלנו"

בנק לאומי יוצא בקמפיין דיגיטל חדש תחת המסר: "סניף הבנק בבית שלך", במסגרתו תיחשף סדרה של מוצרים ושירותים של "לאומי דיגיטל".

הקמפיין, בהובלת הפרזנטור יפתח קליין, יכלול טלוויזיה, עיתונות, אינטרנט ורשתות חברתיות, בהיקף מדווח של 10 מיליון שקל. מאחורי הקמפיין עומד משרד הפרסום מקאן-אריקסון.

לרגל הקמפיין יושק גם עמוד מותג חדש בפייסבוק, אותו עיצבה חברת ריפרש של אדם שוב. העמוד החדש יציע מספר יישומים עבור גולשי פייסבוק ולקוחות הבנק, בהם פיצ'ר של שירות לקוחות, שיאפשר לפנות לבנק דרך פייסבוק באמצעות טופס אפליקטיבי ייעודי, לצד פיצ'ר של משרות פנויות, שיחשוף משרות פנויות בקבוצת לאומי בפני הגולשים בפייסבוק, ויאפשר להם לשתף אותן עם החברים שלהם.

במקביל, הבנק יקיים פעילות שטח שתושק באירועי "לילה לבן" בתל-אביב, באמצעות "החברה להזזת הרים", במהלכה יתקיים משחק שטח-רשת תחרותי.

במהלך המשחק, כל 3 שעות יחשוף לאומי באתר אינטרנט, בפייסבוק, בטוויטר ובבלוג החברה, קוד דיגיטלי שימוקם באזור מסוים בעיר, אותו יוכלו הגולשים למצוא אם יענו נכונה על השאלות שיופיעו בעמוד הפייסבוק. את הקוד יש לצלם ולהעלות לעמוד הפייסבוק החדש, כאשר כל 3 שעות יוגרל iPad.

לאומי יקים גם "סניפי נוחות דיגיטליים" ברחבי הערים, להמחשת הנוחות והפשטות שבביצוע פעולות בנקאיות דיגיטליות, מכל מקום ובכל זמן.

לדברי תמר יסעור, ראש מערך השיווק בבנק לאומי, "מדובר בקפיצת מדרגה שמחברת אותנו לכל עולם המדיה החברתית והרשתות החברתיות בפרט. שדרגנו את עמוד הפייסבוק, שמעתה מספק כמעט את כל צרכי הלקוחות - מרמת המידע, דרך ביצוע דברים וכלה בגיוס עובדים".

לדבריה, "פייסבוק זה לא עוד גימיק שצריך רק לעשות עליו 'וי' - הוא מאפשר לענות על הרבה מאוד צרכים של הלקוחות שלנו ומהווה ערוץ משלים לערוצים אחרים, שביחד מעניקים ללקוח חוויה כמעט מושלמת".