טיב טעם תפרסם ברומא את מהלך "חודש איטליה"

תפנה לישראלים הנופשים באיטליה באמצעות שילוט חוצות ודיילי קידום מכירות ■ ההשקעה בקמפיין הישראלי והאיטלקי מוערכת במיליון שקל, והוא יעלה באמצעות משרד הפרסום GPS מקבוצת אדלר-חומסקי&ורשבסקי

רשת טיב טעם תקדם את "חודש איטליה" בסניפי הרשת גם באמצעות קמפיין ברומא. מטרת המהלך היא לפנות לישראלים שנופשים בבירה האיטלקית.

הקמפיין ברומא יכלול שלטי חוצות במקומות מרכזיים בעיר עם הסלוגן בעברית: "גם כשתחזרו לארץ תוכלו להמשיך ליהנות מאיטליה, טיב טעם".

תיירים ישראלים שיצטלמו עם השלט יקבלו במתנה, עם הגעתם לסניפי טיב טעם, בקבוק יין איטלקי.

כמו כן תערוך טיב טעם פעילות קד"מ ייחודית באיטליה, במסגרתה, צוותים של דיילים יוצבו ביציאה משדה-התעופה ליאונרדו דה וינצ'י ברומא ויישאו שלטים, אשר יכוונו להסעות ממותגות שייקחו את הישראלים בחינם לבתי-המלון ברומא.

ההשקעה בקמפיין הישראלי והאיטלקי מוערכת במיליון שקל, והוא יעלה באמצעות משרד הפרסום GPS מקבוצת אדלר-חומסקי&ורשבסקי.

בארץ יעלו מודעות בעיתונות היומית, תיערך פעילות אינטרנט, שילוט חוצות, רדיו, דיוור ישיר ופעילות קד"מ בסניפים.