אילן בן-דב מפסיק את המגעים לרכישת ערוץ 10

תפוז לא תיכנס למו"מ עם ערוץ 10 ■ הודעת בן-דב מגיעה כשברקע הסתבכותו בטאו תשואות ■ בערוץ 10 יחפשו משקיע אחר, וייתכן כי רון לאודר יבקש להגדיל את חלקו על חשבון ארנון מילצ'ן

חברת תפוז לא תיכנס למשא-ומתן לרכישת אחזקות בערוץ 10, והפסיקה בבדיקות הראשוניות בהן פתחה. ל"גלובס" נודע כי איש העסקים אילן בן-דב הודיע בימים האחרונים כי הוא אינו מעוניין בערוץ.

לאור הדברים ממשיכים בערוץ 10 לחפש אחר משקיע אחר, שייכנס לנעליו של איש העסקים ארנון מילצ'ן שביקש לעזוב את הערוץ. כמו כן, שבה ומתחזקת ההערכה כי רון לאודר יבקש להגדיל את חלקו בערוץ על חשבונו של מילצ'ן.

ההודעה של בן-דב לערוץ 10 מגיעה כשברקע הסתבכותו בטאו תשואות, שם הציע לבעלי האג"ח של החברה "תספורת" של 30% עד 60% מערך האגרות.

על-פי ההערכה, בדיקתו של בן-דב באשר לערוץ 10, שהגיעה דרך תפוז, הייתה אמורה להגדיל את אפשרויות התוכן של אתר האינטרנט שנחשב דווקא לזרוע מרוויחה מבין עסקיו.

הודעתו של בן-דב, שהייתה צפויה בעיני גורמים שונים בשוק, מותירה את ערוץ 10 בבעיה. זאת לאור העובדה שהערוץ, אשר לאחרונה הוחלט כי לא יקבל הלוואת רחבת-היקף מקרן אוריגו, זקוק לתזרים כספים לטובת המשך קיומו השוטף. היחיד מקרב בעלי המניות שלפי שעה ממשיך בהזרמה הוא רון לאודר, שנתן לערוץ מקדמה לצורך מעבר חברת החדשות שלו לירושלים.

על-פי ההערכות, הפסדי ערוץ 10 יאמירו בסוף השנה לכ-50 מיליון שקל.

בעל השליטה של ערוץ 10, יוסי מימן, חווה בימים אלה אף הוא קשיים לנוכח הפסקות תכופות של הזרמת הגז ממצרים בשל חבלות בצינור המוביל, אשר הוא מבעלי השליטה ב-EMG, המפעילה את הצינור.

בן-דב מסר: "אין תגובה".