דושי לייטרסדורף מארחת

מי הגיעו למסיבת הרחוב בנווה צדק ■ איזה רכב רכש ליאנרדו דיקפריו ■ וגם: מי באו לחגוג עם ילדי וראייטי?

כנראה שהתערוכה לכבוד סבתה המנוחה, המעצבת פיני לייטרסדורף, עשתה לדושי לייטרסדורף חשק לעוד חגיגות.

שירה מרגלית / צלם יוסי כהן
 שירה מרגלית / צלם יוסי כהן

שירה מרגלית

אתמול (ראשון) היא חגגה יום הולדת ארבע למסעדת דלאל שבבעלותה, הממוקמת בשכונת נווה צדק שבתל אביב. לייטרסדורף עשתה מעיין מסיבת רחוב והוציאה שולחנות עמוסי מאכלים ושתייה לרחוב, כולל גלידות, להנאת המבקרים.

רוני שאטן והנכד / צלם יוסי כהן
 רוני שאטן והנכד / צלם יוסי כהן

רוני שאטן

התמנגלו בחוץ: רונית רפאל ויונתן לייטרסדורף, רוני שאטן והנכד אלכס, אודי ונירית פרידן, אורי צנגן גבי לסט, משה גאון, שירה מרגלית וירון מילר. אגב, הדייט החדש והמוכחש של לייטרסדורף, השחקן-דוגמן אנחל בונני גם נכח במסיבה, אבל השניים הקפידו לא להיראות ביחד ואכזבו מאוד את צלמי הפפראצי שארבו להם.

לידיעת בר רפאלי

אתר הרכילות TMZ מדווח כי ליאונרדו דיקפריו החליט להירתם למאבק למען איכות הסביבה וקנה מכונית בעלת מנוע היברידי. דיקפריו רכש מכונית מדגם פיסקר קארמה, וזכה להיות מהראשונים שקיבלו את הדגם החדש הזה שמחירו ההתחלתי עומד על כ-100,000 דולרים.

ליאונרדו דיקפריו / צלם סוכנויות הידיעות
 ליאונרדו דיקפריו / צלם סוכנויות הידיעות

ליאונרדו דיקפריו

על פי דיווחים אל גור וקולין פאוול, נמצאים גם הם ברשימת ההמתנה לקבלת מכונית הספורט היוקרתית. אגב, הפיסקר קארמה אינה המכונית ההיברידית היקרה ביותר בשוק כיום. מקדימה אותה פורשה מדגם 918 Spyder שמחירה עשוי להגיע עד ל-845,000 דולר.

ורייאטי לא שוברים מסורת

כמדי שנה, נחגג אתמול יום הכיף השנתי של ילדי וראייטי ישראל. מאות מילדי וראייטי ובני משפחותיהם, הגיעו אתמול לגן האירועים "דרך ארץ" בהרצליה כדי לחגוג את סוף הקיץ ותחילת שנת הלימודים.

אורי ותמי סלונים עם גילת אנקורי / צלם יוסי כהן
 אורי ותמי סלונים עם גילת אנקורי / צלם יוסי כהן

אורי ותמי סלונים עם גילת אנקורי

הילדים זללו ממתקים, קיפצו על מתקנים מתנפחים וצפו במופע לוליינות וקסמים. השלוחה הישראלית של הארגון נוסדה בשנת 1976. בעולם קיימים סניפי וראייטי בעוד 53 מדינות.

עדינה שמיר וריקי אריאלי / צלם יוסי כהן
 עדינה שמיר וריקי אריאלי / צלם יוסי כהן

עדינה שמיר וריקי אריאלי

קיבלו בלונים אדומים בכניסה: יו"ר וראייטי ישראל אורי סלונים ורעייתו תמי, מנכ"לית וראייטי ישראל ריקי אריאל ובן זוגה יוחנן צנגן, עדינה שמיר ומקבץ סלבס שהעסיקו את הילדים.

מגמת התרחבות

רשת האופנה H&M פתחה השבוע את הסניף השביעי שלה בקניון שבעת הכוכבים בהרצליה. ממש בעוד מספר ימים ייפתח גם הסניף השמיני של הרשת ברחובות. פר דרי, נציג הרשת השוודית שהגיע להשקה הכפולה, אמר שלאור ביקוריו התכופים בישראל, כבר יהיה חסכוני יותר לשכור דירה בארץ. אולי כדאי שמישהו יעדכן אותו על מחירי הנדל"ן.

אנדרו חורש, פר דרי וגלעד קרונר / צלם יוסי הכן
 אנדרו חורש, פר דרי וגלעד קרונר / צלם יוסי הכן

אנדרו חורש, פר דרי וגלעד קרונר

בפתיחת החנות השתתפו: יו"ר מאץ' ריטייל אנדרו חורש, מנכ"ל הרשת גלעד קרונר, המשנה למנכ"ל קבוצת הכשרת הישוב שמשון מרפוגל וזיו שחורי מנכ"ל קניון שבעת הכוכבים.

קייטנת נשיץ

כמעט בכל מקום עבודה מכירים את התופעה: ככל שהחופש הגדול מתקרב לסיומו, מתמלאים המסדרונות בילדי העובדים, שבלית-ברירה נגררו עם ההורים לעבודה אחרי שמיצו את הקייטנות.במשרד עוה"ד נשיץ ברנדס ושות', הוחלט לסייע להורים הרבים מבין עובדי המשרד ולהפעיל קייטנה בת שבוע בחדר האוכל של המשרד. 30 ילדים בגילאי 5-10 משתתפים בקייטנה, עוסקים במלאכת יד, משחקי כדור וקופסה, חידונים, הרקדות, צפייה בסרטים ואפילו משחק "חפש את המטמון" במשרד עצמו. את ארוחת הצהריים יאכלו יחדיו, הילדים עם עו"ד והשותפים בחדר האוכל, שם ישמשו ילדי הקייטנה כ"מלצרים". הקייטנה נערכת לזכרו של עו"ד איתן נשיץ ז"ל.

אולמן פוגשת את פיקאסו

הציירת יהודית אולמן, בת הזוג של המייסד והבעלים של חברת סנו, ברונו לנדסברג, הציגה שתי עבודות שלה בתערוכה שהתקיימה לאחרונה בקאן.

מרינה פיקאסו ויהודית אולמן / צלם יח
 מרינה פיקאסו ויהודית אולמן / צלם יח

מרינה פיקאסו ויהודית אולמן

זוהי השנה הראשונה בה מתקיימת התערוכה הבינלאומית בארמון הפסטיבלים בעיר, ומארגניה מקווים שתהפוך למסורת. מרינה פיקאסו, נכדתו של האמן המפורסם, נתנה את חסותה לתערוכה בה השתתפו אמנים מ-22 מדינות.