"1,653 איש בהפקות של ערוץ 10 יאבדו את מקום עבודתם"

חברות ההפקה שעובדות עם ערוץ 10 שלחו מכתבים אישיים לכל חברי ועדת הכלכלה: "המטרה שלנו אינה להציל גורם זה או אחר - אלא את התעשייה עצמה"

חברות ההפקה שעובדות עם ערוץ 10 פנו היום (ג') במכתבים אישיים לכל חברי ועדת הכלכלה, ובו הם מסבירים את מצבם של 1,653 עובדיהם שמושפעים כבר היום מאי-הוודאות באשר לעתידו של ערוץ 10.

על המכתב חתומים חברות ההפקה אבוט-רייף-המאירי, פינס-גלעדי הפקות, ניהול פלוס, אולפני מימד, אולפני הרצליה, גיל הפקות, יולי אוגוסט הפקות, מטרו הפקות, תמי גרייניק הפקות, ריאליטי הפקות, ארצה הפקות, אילנה זיו הפקות, דנה הפקות, שפיגל הפקות וסמיוקו הפקות.

לדברי החברות, "בעוד הדיווחים בתקשורת מדברים על תסריט של סגירה עתידית של ערוץ 10, אנו חיים את המשבר כבר עכשיו. באופן מיידי 1,653 עובדים בהפקות השונות שלנו ימצאו את עצמם חסרי עבודה, כיוון שלערוץ 10 אין אופק, ולכן אין הוא יכול לקדם הפקות. אם ערוץ 10 יגיע לכדי סגירה, המספר העצום הזה יגדל באופן משמעותי".

עוד כותבות החברות כי "המטרה שלנו אינה להציל גורם זה או אחר - אלא את התעשייה עצמה. הקמתו של ערוץ 10 לפני יותר מ-10 שנים הגדילה את השוק באופן משמעותי והובילה להקמתן של חברות הפקה רבות ויצירת מקומות תעסוקה לאנשים שמבחינתם לעבודה בטלוויזיה אין תחליף".

לבסוף כותבות החברות לכל חברי ועדת הכלכלה: "נשמח מאד להזדמנות לפגישה אישית אתך, כדי להציג בפניך את המצב מנקודת הראות שלנו ולהציע רעיונות שיכולים להוות חלק מפתרון כולל למצב".