חיתולי האגיס - הפרסומת האהובה ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: במדד הזכורות התנהל מאבק צמוד בין בזק בינלאומי, האגיס ו-012

הפרסומת של בזק בינלאומי, באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי&ורשבסקי, בכיכובה של רוני דואני, לצדו של התוכי המוכר של בזק בינלאומי, מדורגת בשבוע הראשון להופעתה בראש מדד הפרסומות הזכורות ביותר.

השבוע אנחנו רואים קרב צמוד על המקום הראשון במדד הפרסומות הזכורות, שכן שתי פרסומות נוספות דורגו בשיעורים קרובים לפרסומת המובילה: הפרסומת של חברת 012 סמייל בכיכובו של איל קיציס, באמצעות משרד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב, שמדורגת במקום השני במדדף והפרסומת של חיתולי האגיס, באמצעות משרד הפרסום מקאן-אריקסון, שזוכה במקום השלישי במדד הזכורות.

הפרסומת של האגיס, שבה מופיעים תינוקות שלבושים ושרים כמו בסרט "גריז", מדורגת השבוע בראש מדד הפרסומות האהובות ביותר. שיעורי האהדה לפרסומת נמוכים מעט מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 21.7%, עם עוצמת אהדה נמוכה ב-10% מהממוצע.

איציק השקו, סמנכ"ל קבוצת גיאוקרטוגרפיה, מציין כי פרסומות המציגות תינוקות או ילדים זוכות לרוב בשיעורי אהדה גבוהים, ולראיה - הפרסומת של האגיס, שמדורגת בראש טבלת הפרסומות האהובות השבוע. הפרסומת זוכה לשיעורי אהדה גבוהים באופן משמעותי בקרב נשים.

הפרסומת של בזק בינלאומי היא הפרסומת המושקעת ביותר מבחינה תקציבית, מבין כל הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע האחרון. סך ההשקעה בפרסומת זו עומד על כ-1.6 מיליון דולר (לפי נתוני יפעת בקרת פרסום).

מנתוני יפעת עולה כי סך התקציבים שמושקעים כל שבוע בקמפיינים הפרסומיים ירד מעט בהשוואה לשבוע שעבר, ועומד על כ-36.4 מיליון דולר.

זכורות
 זכורות