יצרנית מוצרי הטואלטיקה הודיעה לרשתות על עליית מחירי המכירה במרבית מוצריה בשיעורים של 5.5%-9.6%, "לאור עלייה המתמשכת במחירי האנרגיה, יבוא הסחורות והשינוע הימי, במקביל להמשך עלייה במחירי חומרי הגלם" • בין המוצרים שיתייקרו: חיתולים, מגבונים ומוצרי ניקיון לבית
לטענת התובעים, ב-2010 מכרה חוגלה קימברלי חיתולים מכותנה אורגנית של המותג "האגיס", שהיו פגומים ולא ספגו נוזלים כלל ובכך גרמו להרטבת בגדי התינוק וסביבתו וכן לסימנים אדומים על עורו • השופטת: "המשיבה למצער לא יידעה את הצרכנים מיידית על התקלה אלא שתקה"
הורים טריים בארה"ב מתוסכלים משיטת פרסום מטעה של אמזון, שגורמת לחבריהם לרכוש עבורם מוצרים שהם לא צריכים: כאשר הורים מרכיבים באמזון רשימת מתנות עבור תינוק (Gift registry), אמזון מוסיפה באופן אוטומטי מוצרים נוספים של יצרניות ששילמו עבור הפרסום, בעיצוב שמקשה להבדיל בין המוצרים שההורים בחרו לבין המודעות הממומנות
אם זועמת העלתה פוסט בפייסבוק ובו תהתה כיצד ייתכן שרכשה שתי אריזות זהות לחלוטין של חיתולי האגיס - בסופר-פארם ובניו-פארם - אלא שבשתיהן הכמות שונה: אריזה אחת מכילה 48 חיתולים, והשנייה - 42 בלבד
הסיבה לאיסוף היא תקלת ייצור נקודתית מיום 15/2/15, שבעקבותיה נמצאה סטייה בכמות אחד הרכיבים המשמש לייצור המגבונים
המכירה לקימברלי קלארק תניב לנייר חדרה רווח לפני מס של כ-500 מיליון שקל ■ העסקה משקפת לחוגלה שווי של 1.298 מיליארד שקל ■ מאוגוסט צנחה מניית נייר חדרה ב-50%; שווי השוק שלה רחוק ב-80% מהשיא
חוגלה-קימבלי ממשיכה להוביל את שוק החיתולים שנאמד ב-600 מיליון שקל במכירות לצרכן, אך נתח השוק שלה ירד במהלך השנתיים האחרונות
ההוצאה על חיתולים מכבידה על ההורים, אך לאחרונה התעוררה תחרות עם כניסת סופר-פארם לשוק ■ "גלובס" בדק את המותגים המובילים וחזר עם מסקנה מפתיעה - פמפרס בראש, ומיד אחריו מוצר אקולוגי ולא מוכר: ביו בייבי
המפעל החדש יעמיד לחוגלה קימברלי יכולות ייצור מתקדמות בשוק החיתולים
אושרה תביעה ייצוגית נגד חוגלה-קימברלי בדבר דליפות בחיתול האורגני של האגיס שהושק בשנת 2010 ■ "החיתולים היו פגומים, לא ספגו נוזלים, גרמו להרטבה של בגדי התינוק, השאירו את עורו רטוב ואף גרמו סימנים אדומים על גופו"
זאת שנתיים בלבד אחרי ההשקה ■ המותג ליטופים של סנו יצא מכל רשתות השיווק הגדולות ■ יצרנית בייביסיטר: "השוק התנהל ע"י שני יצרנים, שלא עניין אותם להוריד מחירים. אנחנו גרמנו גם לצרכני האגיס לקנות יותר בזול"
חברת הסלולר מעמיקה את הקשר עם רשתות מגה ■ במסגרת המהלך, בכל שבוע יוצע מוצר מוביל במחירי רצפה ברשת מגה, באופן בלעדי ללקוחות יו פון
הזוכים הם פיוז טי של קוקה-קולה ישראל, טרילוגיית "50 גוונים" בהוצאת ידיעות ספרים, האגיס בנים/בנות של חוגלה-קימברלי וקמח שמרים אסם
הודיעה על העלאת מחירים ב-3%-6.3% על כל מוצריה, למעט "טיטולים" והאגיס "בנים בנות" ■ הסיבה, לטענת החברה: התייקרויות חומרי הגלם וייצור הנייר
בזק היא הפרסומת הכי זכורה, והאגיס האהובה ■ מקאן הכניס 5 פרסומות לדירוג
הפרסומות של FUZE tea זוכה לתחרות צמודה בדירוג הזכורות מצד האגיס ובזק
העלאת מחיריםחיתוליםטואלטיקהיוקר המחיהקימברלי קלארק