שיתוף הצרכנים בהחלטות ובעיצוב המוצר נעשה יותר ויותר מקובל ■ רגע אחרי שהרוב קבע "בפלות" במקום ופלים, עכשיו הם בוחרים שם לטעם חדש של ביסלי ומחליטים מי ידגמן חיתולים
החברה מעלה את מחירי מוצרי הנייר ומטבח במותגים לילי, מולט, ניקול, קלינקס ושמורת טבע ■ מעכבת בשלב זה את עליית המחירים בקוטקס ובחיתולי האגיס וטיטולים
החברה מחזיקה בנתח של 70% משוק החיתולים בארץ באמצעות המותגים האגיס וטיטולים
מפירות התחרות: השוואה בין סל זהה של מוצרים שביצע אתר פרייסל עבור "גלובס" מגלה כי כל 4 הרשתות שנדגמו הורידו מחירים בהשוואה לנובמבר 2008 ■ הירידה החדה ביותר - במגה בול ובשופרסל דיל
Twisted Fly: עיקר השיחה ברשת לגבי הפרסומת נסבה סביב דעות שונות שהציגו הגולשים על השימוש בתינוקות בסיטואציות מחיי המבוגרים
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לפלאפון נמצאת בראש הטבלאות שבוע שלישי ברציפות הפרסומת להאגיס זוכה לאהדה גבוהה אחרי שבוע בלבד באוויר
העלאת מחיריםחיתוליםטואלטיקהיוקר המחיהקימברלי קלארק