גיאוקרטוגרפיה: במדד הזכורות התנהל מאבק צמוד בין בזק בינלאומי, האגיס ו-012
בתביעה, בהיקף 410 מיליון שקל, נטען כי חיתולי "האגיס פרידום פלוס" נוטים להתפורר ולשחרר סיבים המהווים סכנה לפעוטות ■ חוגלה: המוצר בטוח לשימוש
הקרב שניהלו רשתות השיווק בגיזרת החיתולים הביא לשחיקה במחיר לצרכן של כל המותגים ■ השוק רשם צמיחה כספית של 0.5% ■ האגיס עדיין המותג הכי נמכר
בימים שבהם ההמונים דורשים לצדק חברתי, מצאו כמה חברות מסחריות פתרון יצירתי ■ רוב הצרכנים לא מבחינים בשינוי הגודל - ומשלמים תוספת של עשרות אחוזים ■ בדיקת "גלובס"
בסופר-פארם חיתולי "פמפרס פרימיום" נמכרים ב-40 שקל ■ חיתולי "בייביסיטר" נמכרים ברמי לוי ב-36 שקל ■ בניו-פארם מוצעות 4 חבילות חיתולי "ליטופים פרימיום" ב-100 שקל
מגה תמכור את אריזות האגיס המיובאות מטורקיה גם במגה בעיר ומגה באינטרנט ■ חוגלה קיבמרלי מיהרה להצהיר כי איכות החיתולים המיובאים נחותה מאלה שהיא משווקת
המותגים הגדולים הרגילו אותנו לחשוב שיש הצדקה לשלם מאות שקלים על מוצר בסיסי
אילנית חיות, מתניעת חרם הקוטג' שהצית לבבות, מדליקה את אש המרד הבא
מלחמת החיתולים בין הרשתות מתחממת: בשבוע שעבר הודיעה רבוע כחול כי תמכור חיתולי האגיס מטורקיה במחיר הנמוך ביותר בשוק
תחקירי "גלובס" על יוקר המחייה מניבים פירות: חוגלה-קימברלי תיכננה להעלות את מחירי החיתולים והמגבונים ב-5%-10% באמצעות הפחתת כמות החיתולים במארזים - וחזרה בה
מגה: החיתולים יימכרו בחנויות הרשת במחירים הנמוכים בכ-25% מהמחירים הנהוגים בשוק ■ חוגלה: המוצר המיוצר במפעלי חוגלה בטורקיה הוא בסטנדרט נמוך מזה המקובל בישראל
לקוחות רבים מתלוננים על חיתולים פגומים והיעדר מענה בשירות הלקוחות של החברה - ואילו חוגלה קימברלי מתעקשת: התקלה תוקנה והצרכנים פוצו
מחיתול דולף ועד נזילה בצינור הדלק - שורה של חברות הודיעו לאחרונה על תקלות במוצריהן ■ כיצד מתגלות התקלות, ואיזה תפקיד ממלאים הצרכנים כשומרי הסף של החברות?
חודשים ספורים לאחר השקתם המחודשת של החיתולים בגירסה אורגנית ומשופרת, נמצאה תקלה טכנית בפס הייצור ■ "חוגלה קימברלי מתנצלת על אי-הנוחות שנגרמה לחלק מהלקוחות"
המקרה של חיתולי האגיס מלמד: יש דברים שאולי עדיף שלא יהיו אורגניים
ריאליטי לגיל הרך: מסתבר שעיקרון "15 דקות התהילה" לא פוסח אפילו על התינוקות
העלאת מחיריםחיתוליםטואלטיקהיוקר המחיהקימברלי קלארק