סקר הפרסומות: האגיס - הכי אהובה; FUZE tea - הכי זכורה

הפרסומות של FUZE tea זוכה לתחרות צמודה בדירוג הזכורות מצד האגיס ובזק

הפרסומת של חיתולי האגיס, באמצעות משרד הפרסום מקאן-אריקסון, כובשת השבוע שוב את ראש טבלת הפרסומות האהובות. בפרסומת מופיעים תינוקות שלבושים ושרים כמו בסרט "גריז". שיעורי האהדה לפרסומת דומים לממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 21.7%.

הפרסומת למשקה התה הקר עם השם החדש - FUZE tea - באמצעות משרד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב, מדורגת בשבוע הראשון להופעתה בראש מדד הפרסומת הזכורות ביותר. שיעורי הזכירה של הפרסומת נמוכים מעט מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 11.3%, עם עוצמת זכירה הנמוכה ב-20% מהממוצע. מבחינת אהדה, הפרסומת מצליחה פחות וממוקמת רק במקום השמיני.

גם השבוע התנהל "קרב צמוד" על המקום הראשון במדד הפרסומות הזכורות, שכן שתי פרסומות נוספות דורגו בשיעורים קרובים לפרסומת המובילה: הפרסומת של האגיס, באמצעות מקאן-אריקסון, המדורגת במקום השני במדד הזכורות ובמקום הראשון במדד האהובות ביותר, כמו גם הפרסומת של בזק, באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי & ורשבסקי, שזוכה לדירוג השלישי במדד הזכורות.

הפרסומת של נביעות, באמצעות משרד הפרסום יהושע TBWA, דורגה במדד הפרסומות הזכורות ואהובות, זאת למרות שכלל לא שודרה במהלך השבוע האחרון.

הפרסומת של בנק דיסקונט, באמצעות משרד הפרסום יהושע TBWA, היא הפרסומת המושקעת ביותר מבחינה תקציבית, מבין כל הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע האחרון. סך ההשקעה בפרסומת זו עומד על כ-1.7 מיליון דולר (לפי נתוני יפעת בקרת פרסום), זאת בדומה לפרסומת המושקעת ביותר של שבוע שעבר, שהייתה של חברת בזק בינלאומי, כאשר סך ההשקעה בפרסומת זו עמד על כ-1.6 מיליון דולר.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה עוד כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע גבוה בהשוואה למספרן בשבוע שעבר ועומד על 426 (בהשוואה ל-384 בשבוע שעבר).

כמו כן, סך התקציבים שמושקעים כל שבוע בקמפיינים הפרסומיים עלה מעט בהשוואה לשבוע שעבר, ועומד על כ-39.9 מיליון דולר (בהשוואה ל-36.4 מיליון דולר בשבוע שעבר).

פרסומות אהובות
 פרסומות אהובות