הערכות: חסויות ב-10 מיליון שקל ל"אקסטרים מייקאובר"

‎נותנת החסות הראשית בתוכנית החדשה של ערוץ 10 תהיה ענבל אור, שהשקיעה 2 מיליון שקל במהלך ■ עוד חסויות: פנסוניק, מחסני תאורה, נירלט והום סנטר

ערוץ 10 הצליח לגייס 10 מיליון שקל בחסויות לתוכנית הריאליטי "אקסטרים מייקאובר ישראל" - כך על-פי הערכות בענף.

נותנת החסות הראשית של התוכנית תהיה אשת הנדל"ן ענבל אור, שהשקיעה לבדה כ-2 מיליון שקל בעבור השתתפות בתוכנית. אור תהיה זו שתעניק את המפתח לכל משפחה שביתה ייבנה מהיסוד בתוכנית.

אל "גלובס" הגיעה רשימה חלקית של חברות אחרות שהשקיעו בתוכנית, ובהן פנסוניק, מחסני תאורה, נירלט, הום סנטר, בוש, וואן דיזיין סנטר וטופז.

מרבית החברות משלמות בעבור חסות של כ-6 שניות, וחלקן ישקיעו גם במוצרי הבנייה הנדרשים לפורמט. התוכנית תעלה ביום רביעי הקרוב.

בפורמט התוכנית "אקסטרים מייקאובר ישראל" בוחר צוות התוכנית בכל שבוע משפחות ממקומות שונים בארץ אשר מעורבות בקהילה ותורמות לה. בתמורה נהרס ביתה עד היסוד ונבנה מחדש עם ריהוט ומוצרי חשמל חדשים לחלוטין.

את התוכנית מפיקה דרסט הפקות על בסיס פורמט אמריקאי מצליח.

בשל העלויות הגבוהות של ההפקה, כל משפחה תככב בשני פרקים שישודרו בכל שבוע. התוכנית, בהגשתו של עמוס תמם, תשודר בסמוך לריאליטי אחר של ערוץ 10, "הרווק", בכיכובו של דודו אהרון.

סמנכ"ל המכירות והסחר בערוץ 10, דן רון, אמר בתגובה כי "זוהי תוכנית משפחתית שכולה טוב וערבות הדדית".

לדבריו, "מפרסמים מזהים את הערבות ההדדית ותרומה לקהילה כערכים שהצופים מזדהים איתם, ורואים בתוכנית פלטפורמה חיובית וערכית להתייחסות טבעית לחדשנות בבנייה, עיצוב וכדומה. הביקוש הגדול לפרסום וחסות בתוכנית הם תוצאה ישירה של הערכיות והחיוביות שלה".