ענקית התוכן פרימנטל ביקשה להשקיע 35 מיליון דולר תמורת נתח גדול מהמניות
רון והמנכ"ל יוסי ורשבסקי לא הצליחו להגיע להסכמות על ההתייעלות שורשבסקי מבקש להנהיג בערוץ ■ רון יוחלף ע"י איתן גיל, מנהל המכירות של ערוץ 10
נותנת החסות הראשית בתוכנית החדשה של ערוץ 10 תהיה ענבל אור, שהשקיעה 2 מיליון שקל במהלך ■ עוד חסויות: פנסוניק, מחסני תאורה, נירלט והום סנטר
רון, שימשיך למלא במקביל את תפקידו בערוץ 10, יהיה אחראי במסגרת תפקידו החדש על הסחר והמכירות באתר נענע10
למרות שהרחוב די דמם, הכתב הכלכלי של חדשות 10, מתן חודורוב, רואה בסיקור הפגנת המחאה הישג: "המערכת הוכיחה את עצמאותה הבלתי מעורערת"
החובות הלא פתורים, המשקיע שמתעכב, המפרסמים שברחו ולוח השידורים החסר לא גרמו לדן רון, סמנכ"ל המכירות והסחר של ערוץ 10, לאבד אמון בערוץ. להפך ■ הוא מבטיח כי בעולם של רישיונות הערוץ יכול להיות מאוזן ואפילו להרוויח כסף
הפשרה שהושגה בנושא תקרת החוב, לא פותרת את הבעיות העמוקות בארה"ב, ואפילו לא מסירה לחלוטין את האפשרות להורדת דירוג ■ המסקנות: האג"ח הקונצרניות במדינה עדיפות על הממשלתיות, וכדאי להתמקד בהשקעה במניות הדיבידנד והטכנולוגיה
לפי ההסכם, שיהיה תקף לכל שנת 2011, בתוכנית בערוץ 10 תשובץ מדי ערב פרסומת של החברה במהלך ברייק פרסומת שלם
הזכיינים קיבלו השנה החלטה לשבץ מול המונדיאל, שרובו ישודר בערוץ 1, את תוכניות הדגל שלהם - קשת את "כוכב נולד" וערוץ 10 את "הישרדות" ■ מקורות בענף: מדובר בהימור - אך זה הזמן להוציא את התותחים הכבדים
זאת במהלך החודשיים האחרונים ■ ההימנעות אינה חלק ממהלך כולל של קבוצת אי.די.בי - אלא מהלך שמוביל עדי כהן, סמנכ"ל השיווק של סלקום, בהקשר לתנאים המסחריים לפרסום בערוץ
להערכת בכירים בענף, בשלב זה יש ביקושים לכ-80%-90% מזמן הפרסום במסך - בניגוד לשנים קודמות בהן היתה תפוסה של למעלה מ-100% למרות המיתון - זכייניות ערוצים 2 ו-10 שומרות על מדיניות מחיר קשוחה
חסויותלי-אור אברבךענבל אורערוץ עשרריאליטי