האם ענבל אור תופיע בתוכנית "אקסטרים מייקאובר"?

כפי שפורסם ב"גלובס", אור היא נותנת החסות המרכזית של התוכנית ■ הרשות השנייה לערוץ 10: הופעה של מפרסם בתוכנית ואח"כ בשקופית חסות - אסורה

הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו שלחה מכתב אזהרה לערוץ 10 לקראת עליית התוכנית "אקסטרים מייקאובר", שבה, כפי שפורסם ב"גלובס", נותנת החסות המרכזית תהיה אשת הנדל"ן ענבל אור.

ברשות חוששים כי אור, שהשקיעה כ-2 מיליון שקל בתוכנית, תופיע בה לצד שקופית שתעיד עליה כנותנת חסות. הופעה של מפרסם או מותג בזמן התוכנית ומיד אחר-כך בתוך שקופית חסות או פרסומת אסורה על-פי כללי הרשות השנייה.

על-פי המתוכנן, אור - שתוצג כיועצת שתלווה את הליך הבנייה של כל אחד מהבתים בתוכנית - תעניק בעצמה את המפתח למשפחות שביתן יבנה מהייסוד.

בערוץ 10 נערכו לפניית הרשות, וככל הנראה לא צפויים להציג שקופית או באנר של החברה של אור בתוך התוכנית.

אור מרבה לשתף פעולה עם המדיה. במסגרת זו יש בעברה מספר היתקלויות עם הרשות השנייה. ב-2010 בדקה הרשות השנייה את מעורבותה של אור בתוכנית "הבית שלך שווה יותר", גם שם הופיעה כיועצת וכנותנת חסות, וב-2012 הורתה לה לשנות פרסומת מחשש להטעיית הציבור.

כפי שפורסם אתמול (ב') ב"גלובס", בסך-הכול גייס ערוץ 10 כ-10 מיליון שקל מחסויות מחברות שונות, בעיקר בתחום המוצרים והשירותים לבית.

מערוץ 10 נמסר: "את עניינינו מול הרשות השנייה אנו מנהלים באופן ישיר מולה, כמקובל".

מהרשות השנייה נמסר כי היא פנתה לערוץ והתריאה בפניו על החשיפה הבעייתית. הרשות ציינה כי "אם תהיה בתוכנית הפרת כללים למרות האזהרה, הדבר יטופל בחומרה".